Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Benjamin Stokke!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen Benjamin Stokke!

Benjamin Stokke kommer gratis etter at han ble frigitt av danske Randers.

Dette er et skikkelig kupp som gir oss et fullverdig alternativ til Matti på spissplass.

Jeg hadde sansen for Stokke da han spilte for Kristiansund. En stor og duellsterk spiss som er flink til å lage rom for medspillere.
    I mine øyne passer han perfekt inn i spillestilen til DEF som et oppspillspunkt. Kan utfylle samme rolle som Olivier Occean hadde i Odd.

Han skal ha gått kraftig ned i lønn etter sitt opphold i Randers (der fotballspillere også har kunstnerskatt.)
    Takket også nei til flere andre klubber som har tilbudt lengre kontrakter og høyere lønn.

Velkommen til klubben, og måtte du spille deg inn i Klanens hjerter!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/b...-for-valerenga

Velkommen til Vålerenga!
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

Velkommen til Vålerenga

Comment

Lån ut året, fin signering og kjekk avlastning for Matti som er vår eneste rene spiss om dagen.

Er han god nok, så blir han nok permanent.

Fant en fin match han hadde i Danmark. Målet er ikke på noen måter ferdigscoret. Se klipp.

Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Skjønner ikke helt denne signeringa, når vi har Michael. Håper ikke vi tenker å benke godly

Comment

Tenker det er en billig Nr 2 for Wilhjamson, virker som at DEF vil ha den spillertypen som utgangspunkt.
            Michael er en annen type.

Comment

Virker som alle har avskrevet han allerede som en Matti nr 2. Det er jo et godt utgangspunkt for en spiss i VIF, at forventningene er lave. Da kan det nesten bare gå oppover. Verre når vi signerer en spiss og folk forventer 20 mål og at vedkommende skal skyte oss til gull og Europa i første sesong.(Jada, jeg dro på litt)

Comment

Velkommen!

Comment

Working...
                X