Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Viking, 27. juni kl. 20:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Viking, 27. juni kl. 20:30

Kamp igjen allerede i morgen.
    Her er det bare å riste av seg siste rest av skuffelse over sprekken i Skien.

Vi møter altså på nytt et lag som har fått en dårlig start.
    Men denne gangen håper jeg vi lar motstanderen sitte igjen med en enda dårligere følelse.
    Vi har også fjorårets kamp på Intility å hevne så her er det bare å banke på.

Forhåpentligvis har trenet-teamet fått snakket gutta ut av dritten fra Skien og bidratt til at vi har lært noe om hvordan dette ikke skal gjenta seg.
    Alt tyder vel på at vi må klare oss uten Tollås.
    Midtforsvaret blir derfor det samme som sist.
    Ikke umulig at Borch må en tur på benken. Sam antar jeg er sikker. Det er jo også grenser for hvor mange man bør rotere på bakerst.
    Hvis Vega er klar så tipper jeg han starter på bekostning av Finne

Tipper følgende lag:
    Klaesson
    Nouri-Bjørdal-Näsberg-Sam
    Lekven-Horn Myhre - Shala
    Dønnum-Matti - Vega (hvis klar)/Finne (hvis Vega ikke er klar).

Noe jeg ikke har fått med meg? Mener jeg har lest at Tollås er tilbake. Tipper han og Ivan er stoppere. Nouri kan fort spille om han er frisk.
    Ellers tipper jeg Oldrup er inn igjen, og Lekven ut. Osssame eller Odin starter.
    Og enig ang Vega / Finne.
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Fagermo har uttalt i Dagsavisen at Tollås er klar. Han kunne spilt mot Odds også, men at de valgte å spare han da.

Comment

Håper på dette laget:
        Klausson
        Borchgrevink - Nation - Näsberg - Adekugbe
        Shala - Felix - Osame
        Vega - Matti - Aron

Inn med Sarahoui og Vega fra start, for å skape mer offensivt og mer uforutsigbarhet.

Comment

Originally posted by donny View Post
          Noe jeg ikke har fått med meg? Mener jeg har lest at Tollås er tilbake. Tipper han og Ivan er stoppere. Nouri kan fort spille om han er frisk.
          Ellers tipper jeg Oldrup er inn igjen, og Lekven ut. Osssame eller Odin starter.
          Og enig ang Vega / Finne.
          Vedrørende Tollås: nå fant jeg også gjemt i VG sin dekning av onsdagens kamp at "Tollås satser på å være tilbake på lørdag".
          La oss håpe det går i orden
          Vi trenger kapteinen vår!

Comment

Maks tropp mot Viking. Alle tilbake fra skade/pause.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/k...erenga-troppen

Comment

Originally posted by Pete View Post
              Maks tropp mot Viking. Alle tilbake fra skade/pause.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/k...erenga-troppen
              Viktig med Tollås tilbake ass. Tror sjansene er gode for 3 poeng her. Håper kneet til Tollås holder litt nå fremover..

Comment

Er veldig spent på dette uttaket. Normalt har vel Fagermo «satt laget» og bytter kun ved skade/kort. Det gir få muligheter dersom prestasjon ikke teller. Jeg håper derfor vi kanskje ser litt endringer i start11 i denne kampen. Det er greit med uhell men samtidig kan ikke det styre bestandig. Hvor ligger da mulighetene for utfordrere? Jeg håper derfor vi får se dette laget fra start:

Klaesson (av rent taktiske spørsmål og bygging av selvtillit etter en helt ødeleggende kamp - ellers burde Haug vært overkvalifisert til å få et forsøk)
                Nouri - Tollås - Ivan - Sam (håper at Nouri kan gi mer defensiv trygghet som frigjør mer offensiv kraft fra spesielt Dønnum)
                Felix (bedre enn Oldrup sine to kamper - skal det være en selvfølge at han skal spille?)
                Lekven - Shala (selv om Lekven hadde en dårlig kamp tror jeg dessverre ikke Osame er klar for en start plass ennå. Enklere å komme inn som innbytter men det kan byttes tidligere)
                Vega - Matti - Dønnum (Bård har jobbet bra men på tide å prøve noe nytt. Da har vi også en superinnbytter. Matti er selvskreven, Stokke neppe i stand til å klare 90 min uansett).

Ellers skal det være sånn at nå går vi tilbake til samme start11 som mot S08? Håper det blir en åpning for noen nye tanker og at Fagermo tør starte byttene tidligere. Ser at Spinner mener at vi ikke hadde en utfordring med krefter i siste kamp men her tror jeg vi er litt uenig. Det er en ekstrem kraftanstrengelse å spille «Fagermo-stil» og det vil koste krefter å holde dette gjennom en hel kamp - selv med en ukes pause mellom hver. Så vi får se - uansett burde det være en fair sjanse til 3 poeng i denne kampen.
                Last edited by Pete; 26.06.2020, 21:46.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Vega - Matti - Vega

Vega på begge kantene virker som en spenstig, men spennende variant. Litt kjedelig å spille med 10 mann fra start da.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Vega på begge kantene virker som en spenstig, men spennende variant. Litt kjedelig å spille med 10 mann fra start da.
                    Skulle ha inn Dønnum da. Men vi vinner med 10 mann her.

Comment

Ser vi får en dommer vi bare har hatt en gang før, hvis jeg ikke tar feil. Espen Eskås, som dømmer for en klubb 7 km unna oss. Vi får se om det har noe å si.

Umulig å spå laget under Fagermo i disse tider. Bytter han i forhold til kampprogrammet eller etter prestasjon.

Klaesson, Tollås, Matti, Dønnum og Oldrup er vel sikre. Resten får vi se på. God kamp!

Comment

Tipper Sahraoui får sin første kamp fra start på bekostning av Finne. Finne har ikke vært så synlig som i oppkjøringen. Lekven burde fått en pause, men han er nok en av favorittene til Fagermo. Tror det skal mye til før han settes ut.

Comment

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
                          Ser vi får en dommer vi bare har hatt en gang før, hvis jeg ikke tar feil. Espen Eskås, som dømmer for en klubb 7 km unna oss. Vi får se om det har noe å si.

Umulig å spå laget under Fagermo i disse tider. Bytter han i forhold til kampprogrammet eller etter prestasjon.

Klaesson, Tollås, Matti, Dønnum og Oldrup er vel sikre. Resten får vi se på. God kamp!
                          I følge tidligere dommer Edvartsens blogg på Nordic Bet dømte Espen Eskås godt i runde 1 og 3. Han dømte ikke i runde 2. Håper på en fair og god match, uten alle disse jævla tullekortene...!
                          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Fagermo bekrefter tre endringer fra start, Tollås, Oldrup og Osame inn. Vet ikke helt om jeg liker tanken hans med «sine» spillere ala Oldrup som skal ha klippekort. Får håpe han snart viser hvorfor. Blir litt oppgitt av at noen skal få både sjanser og «alle» skriver at de både jobber hardt og «usynlig» for laget.

Comment

Originally posted by donny View Post

I følge tidligere dommer Edvartsens blogg på Nordic Bet dømte Espen Eskås godt i runde 1 og 3. Han dømte ikke i runde 2. Håper på en fair og god match, uten alle disse jævla tullekortene...!
                              Tullekort liker vi ikke, men om Berisha og Høiland ikke har fått tilstrekkelig hårføner av Bjarne Berntsen etter sine oscar-kort mot Mjøndalen, så får vi krysse fingra for at Eskås slår ned på denslags.

Comment

Working...
                              X