Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

*Kamptråd Vålerenga - Haugesund. Onsdag 15. Juli kl. 18:00 *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• *Kamptråd Vålerenga - Haugesund. Onsdag 15. Juli kl. 18:00 *

Kampene kommer tett igjen, så jeg kjører på med ny kamptråd. Tre kamper på sju dager for gutta, før en ukes pause igjen.

Etter gårsdagens merkelige kamp, men kanskje tidenes krigerprestasjon og årets beste defensive kamp. Håper jeg alle er på beina igjen og klare for ny kamp raskt.

Vi holder god stand på fjerde plass og henger med i toppen. Haugesund er nr. 11

Vi får tilbake Sam fra suspensjon, men siden vi aldri klarer å spille med like lag, mister vi Klaesson etter rødt kort sist.

Jeg kjenner Haug som spiller og vet hva han har inne av nivå. Etter min mening er han bedre en Klaesson, så føler vi ikke mister noe der.

tre røde kort og 18 gule på sju kamper er ekstremt mye. Dette må bort!

Tollås måtte ut med føling i låret, så vet ikke om han spares eller om han blir klar. Tipper Bjørdal vil erstatte han eventuelt. Så blir spennende om Shala fortsetter på back, eller om Sam for plassen tilbake.

Horn Myhre og Borch får suspensjon ved et gult kort til.

Hos Haugesund er vel Pallesen Knudsen usikker og Wadji enda ikke klar.

Vi må bare jobbe videre med det defensive og holde tett bak. Også sette sjanser.

Kampen kan nytes på TVNorge eller på Stadion.

Kamptips 2-0. Lykke til!

Er ikke troppen offentliggjort enda?

Comment

Dønnum mister kampen grunnet kommentar om dommeren etter Aafk kampen....

https://www.eurosport.no/fotball/eli...31/story.shtml

-Disiplinærutvalget finner, som påtalenemnda, at det å uttale seg om at dommerens dømming i kampen er «maktsykt» og at dommerne «plukker seg ut spillere», er å anse som upassende uttalelser etter disiplinærutvalgets retningslinjer punkt 11.

Håper Fagermo nekter gutta å gi intervjuer etter kamp. Dette blir bare latterlig.
      Faen assa, håper Vega kan vise litt storhet istedenfor.

Comment

Det der er så latterlig! Da bør de gi seg med post-match intervjuer. Halve Mjøndalen kan vel også vente seg karantene da hvis vi antar lik linje.

Endelig har vi masse engasjement rundt norsk fotball igjen for første gang på 10 år og NFF gjør sitt for å begrense hypen.

Comment

Troppen kom nå. Tre endringer fra forrige kamp, Dønnum, Tollås og Klaesson ut, Holmè, Adam og Sam inn. Kan være vi får litt endringer i start11 også?

https://www.vif-fotball.no/nyheter/t...nger-i-troppen

Comment

Fryktelig svekket uten både Dønnum og Tollås.
            For øvrig enig med de som peker på post match intervjuer. Vi får droppe dette for alle spillere, kun Fagermo stiller hos lissom-journalistene til Eurosport...

Comment

Originally posted by Daniel View Post
              Det der er så latterlig! Da bør de gi seg med post-match intervjuer. Halve Mjøndalen kan vel også vente seg karantene da hvis vi antar lik linje.

Endelig har vi masse engasjement rundt norsk fotball igjen for første gang på 10 år og NFF gjør sitt for å begrense hypen.
              Mer gøy at de sier det de mener. Vi trenger profiler og litt temperatur.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Intervju-sone etter kamp burde være «åpen» for alt. Skikkelig morsomt konsept og kunne sikkert skapt litt mer blest og moro for alle... Og helt uten konsekvens for de som uttaler seg. Kanskje inntil 20 min etter kampslutt? Kanskje sende et forslag til NFF?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Jeg er selvfølgelig enig her, men når dette får konsekvenser for den som får en mikrofon opp i ansiktet mens det koker over...

Comment

Selvfølgelig skal man få si ting i kampens hete. Men han burde ordlagt seg annerledes. Hadde vært noe annet om han kun hadde snakket om hvor dårlig dommeren var osv. Utsagnene hans om at dommern var maktsyk og at dommern «plukker» ut spillere er usaklige og han har også klaget nok på dommern i år. Til og med fått gult for det i år.

Comment

Vi får vel mest sannsynlig dette laget fra start i dag? Må virkelig prestere bra i 2x45 for å vinne denne kampen.

Haug
                      Borch - Bjørdal - Näsberg - Adekugbe
                      Lekven - Oldrup - Shala
                      Vega - Vilhjalmsson - Finne

Benk: Sahraoui, Holm, Stokke, Horn Myhre, Nouri, Holme, Adam

Comment

Jeg er selvfølgelig enig her, men når dette får konsekvenser for den som får en mikrofon opp i ansiktet mens det koker over...
                        Ja, det skjønner jo jeg også. Men jeg tror jeg tar et par karantener og noen friske uttalelser foran «ingen kommentar» og ingen karantener.

Comment

Originally posted by Disig View Post
                          Vi får vel mest sannsynlig dette laget fra start i dag? Må virkelig prestere bra i 2x45 for å vinne denne kampen.

Haug
                          Borch - Bjørdal - Näsberg - Adekugbe
                          Lekven - Oldrup - Shala
                          Vega - Vilhjalmsson - Finne

Benk: Sahraoui, Holm, Stokke, Horn Myhre, Nouri, Holme, Adam
                          En ganske sannsynlig 11’er det der, gitt starten på sesongen og DEF rullerer minimalt.
                          Samtidig er det kun 3 dager siden en knalltøff bortematch, så burde jo i grunn komme flere bytter. Håper nok en gang på et bytte i midtbaneleddet men det skjer vel neppe.

Comment

Originally posted by donny View Post

En ganske sannsynlig 11’er det der, gitt starten på sesongen og DEF rullerer minimalt.
                            Samtidig er det kun 3 dager siden en knalltøff bortematch, så burde jo i grunn komme flere bytter. Håper nok en gang på et bytte i midtbaneleddet men det skjer vel neppe.
                            Enig med deg men tviler jeg også. Virker som han DEF kun bytter ved skader eller kort. Vet ikke helt om jeg synes noe særlig om det.

Comment

Originally posted by donny View Post

Blir en endring på midten, så får vi se om det blir noen forskjell.

Comment

Working...
                              X