Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

*Kamptråd Vålerenga - Haugesund. Onsdag 15. Juli kl. 18:00 *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Farmor View Post

Hvis sponsorene ville vise seg gavmilde kunne de ha lagt sine billetter i potten som trekkes blant sesongkortholderne. Nå bidrar de bare til at vi får inn helt random folk, i noen tilfeller personer som bidrar like mye som tomsekker, i verste fall altså bortesupportere. Dette skaper ingen goodwill fra min side i hvert fall.
    De fleste har gjort det, men har sett noen ha disse konkurransene. Kanskje det er noen ligapartnere som har jo konkurranser?

Comment

Fra VIF Elites fb-side « Generalsponsor DNB og UmbroNorge er blant samarbeidspartnerne som gir billettene sine til sesongkortholdere!» Veldig forvirret nå.

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Ingen krav på de åpne konkurransene så det er nok her det glapp. Bittert for oss som ennå har til gode å få dratt på kamp, men nå er jeg jo heller ikke med på disse åpne konkurransene...
        Håper du ikke er seriøs nå?
        At billettene fra DnB og andre samarbeidspartnere også går til de som ikke har sesongkort?

Vi som allerede har betalt for sesongkort bør være de eneste som vurderes å ha med på kamp i en sånn setting vi er i nå.
        Vi har allerede kjøpt og betalt for en tjeneste, og dette er penger vi åpenbart ikke får igjen.

Ikke det at vi har så veldig lyst til å kreve pengene tilbake heller, gitt situasjonen klubben er i.
        Jeg har i alle fall aldri vurdert det.

Merket at jeg ble litt skuffa over klubben nå.
        Føler at klubben utnytter det at vi sesongkortholdere ikke på noen måte ønsker at klubben skal gå konk, og derfor ikke vil kreve pengene tilbake.

Billetter fra samarbeidspartnere bør og skal alltid gå til de som allerede har betalt for sesongkort.
        Jeg er aldri på Facebook og har derfor heller ikke fått med meg ekstrakonkurransene som klubben tydeligvis har hatt i den kanalen.
        Mange har ikke Facebook i det hele tatt og har derfor heller ikke sjans til å vinne de billettene.

Andre klubber, såvidt jeg har hørt, trekker fra sesongkortinnehavere. Og har du fått billett, så er du feks ute av trekningen i senere kamper.
        Dette gjør de for å sikre at så mange som mulig av de som allerede har betalt skal få billett. Det er en mer riktig måte å gjøre dette på, enn å tilby billetter til folk som ikke har betalt.
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Har ikke sesongkort i år, men skulle bare mangle at disse konkurransene blir trukket av dem som har sesongkort. Som personen over meg sier, dem har allerede betalt for en tjeneste dem ikke får, også skal kanskje en heldig person som aldri har vært på kamp før vinne.

Comment

Jeg vil bare starte med å si at jeg ikke vet hvordan dette fungerer internt, jeg vet bare det som har kommet ut.

Her forteller de om fordelingen: https://www.vif-fotball.no/nyheter/s...les-billettene

Rundt hundre av de to hundre billettene går til sesongkortholderne, mens resten deles på diverse andre. Siden man får ha med seg en annen med sesongkort, er det i utgangspunktet rundt 50 som vinner trekningen.

Så har det siden kommet fram at de aller fleste partnere, og de aller fleste med rett til billett, har valgt å si fra seg denne retten, og har gitt klubben mulighet til å trekke ut enda flere vinnere.

Men det er en eller to bedrifter som har valgt å dele ut disse billettene på egne plattformer, og her har det ikke vært noe annet krav enn å melde sin interesse.

Av de 200 er nesten alle sesongkortholdere, men noen unntak finnes som man tydeligvis så eksempel på sist.

Både jeg og broren min har sesongkort, men har ikke blitt trukket ut ennå, verken til å få billett eller til å stå på venteliste.

​​​​​​

Comment

Vi som ikke har blitt trukket ut, vil imidlertid kunne ta med oss en del folk når det åpnes opp ennå mer. Les mer om tilgodelappen her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/f...-tilgodelappen

Comment

Originally posted by wanderer View Post

Håper du ikke er seriøs nå?
                At billettene fra DnB og andre samarbeidspartnere også går til de som ikke har sesongkort?

Vi som allerede har betalt for sesongkort bør være de eneste som vurderes å ha med på kamp i en sånn setting vi er i nå.
                Vi har allerede kjøpt og betalt for en tjeneste, og dette er penger vi åpenbart ikke får igjen.

Ikke det at vi har så veldig lyst til å kreve pengene tilbake heller, gitt situasjonen klubben er i.
                Jeg har i alle fall aldri vurdert det.

Merket at jeg ble litt skuffa over klubben nå.
                Føler at klubben utnytter det at vi sesongkortholdere ikke på noen måte ønsker at klubben skal gå konk, og derfor ikke vil kreve pengene tilbake.

Billetter fra samarbeidspartnere bør og skal alltid gå til de som allerede har betalt for sesongkort.
                Jeg er aldri på Facebook og har derfor heller ikke fått med meg ekstrakonkurransene som klubben tydeligvis har hatt i den kanalen.
                Mange har ikke Facebook i det hele tatt og har derfor heller ikke sjans til å vinne de billettene.

Andre klubber, såvidt jeg har hørt, trekker fra sesongkortinnehavere. Og har du fått billett, så er du feks ute av trekningen i senere kamper.
                Dette gjør de for å sikre at så mange som mulig av de som allerede har betalt skal få billett. Det er en mer riktig måte å gjøre dette på, enn å tilby billetter til folk som ikke har betalt.
                Med fare for at jeg selv har misforstått så tror jeg at du misforstår her

Klubben deler billettene mellom de med sesongkort og sponsorer. Mange sponsorer har valgt å si nei takk - i disse tilfelle gir klubben til enda flere med sesongkort. Noen sponsorer har valgt å beholde billettene selv og gir de enten til ansatte, kunder eller lodder de ut på Facebook. Det er altså ikke klubben som har disse konkurransene, men sponsorene. Som de er i sin fulle rett til.

Comment

Vi som ikke har blitt trukket ut, vil imidlertid kunne ta med oss en del folk når det åpnes opp ennå mer. Les mer om tilgodelappen her: https://www.vif-fotball.no/nyheter/f...-tilgodelappen
                  Ja, husker jeg fikk en slik e-post for en tid siden. Leste over det en gang til nå, og syns det var litt vanskelig å forstå. Jeg trodde den gangen at man måtte velge mellom fortrinnsretten eller tilgodelappen?

Men da forstår jeg det som at:

- Som sesongkortholder har jeg altså fortrinnsrett fra tilskuere ble tillatt?
                  - Og for hver kamp jeg har gått glipp av til nå har jeg fått en ekstra billett? Og for hver kamp jeg ikke får billett til fremover får jeg også en billett, inntil 15 billetter?
                  - Billetter som jeg enten kan bruke selv neste sesong, gi bort til venner, eller gi bort til klubben for alle?

Det er jo for øvrig en bra løsning av klubben det.

Kan man beholde noen billetter selv, gi noen til familie/venner og gi resten bort til klubben for alle?

Fagermo 2020

Comment

- Som sesongkortholder har jeg altså fortrinnsrett fra tilskuere ble tillatt?
                    - Og for hver kamp jeg har gått glipp av til nå har jeg fått en ekstra billett? Og for hver kamp jeg ikke får billett til fremover får jeg også en billett, inntil 15 billetter?
                    - Billetter som jeg enten kan bruke selv neste sesong, gi bort til venner, eller gi bort til klubben for alle?

Det er jo for øvrig en bra løsning av klubben det.

Kan man beholde noen billetter selv, gi noen til familie/venner og gi resten bort til klubben for alle?
                    Jeg vet ikke om neste sesong gjelder, det vil nok være avhengig av hvor fort man åpner opp enda mer enn hva man har i dag. Hvis du ikke har vært på kamper ennå, har du altså fire billetter du kan gi bort ved en senere anledning. Så vidt jeg har skjønt kan du dele disse opp som du selv vil.

Comment

Jeg vet ikke om neste sesong gjelder, det vil nok være avhengig av hvor fort man åpner opp enda mer enn hva man har i dag. Hvis du ikke har vært på kamper ennå, har du altså fire billetter du kan gi bort ved en senere anledning. Så vidt jeg har skjønt kan du dele disse opp som du selv vil.
                      Tenker at neste sesong må gjelde? Noen vil sikkert gjerne ha billettene selv, av diverse årsaker? Og man får jo ikke brukt billettene selv dette året når man allerede har sesongkort? Man får vel etter all sannsynlighet ikke gitt bort så mange billetter denne sesongen heller for øvrig.

Fagermo 2020

Comment

Tenker at neste sesong må gjelde? Noen vil sikkert gjerne ha billettene selv, av diverse årsaker? Og man får jo ikke brukt billettene selv dette året når man allerede har sesongkort? Man får vel etter all sannsynlighet ikke gitt bort så mange billetter denne sesongen heller for øvrig.
                        Tanken er vel at du skal ha sesongkort neste år uansett, men kan ta med deg noen som vanligvis ikke drar på kamp.

Nå har det visstnok vært trekning for Godset-kampen, og ingenting på meg igjen. En kompis derimot står på venteliste selv om han har vært trekt ut før. Så hver kamp stiller tydeligvis alle på blanke ark.

Comment

Hmm, slik burde det jo ikke vært, har selv vært på Viking matchen og tenkt at det er lenge til neste gang...

Comment

Originally posted by Daniel View Post

Med fare for at jeg selv har misforstått så tror jeg at du misforstår her

Klubben deler billettene mellom de med sesongkort og sponsorer. Mange sponsorer har valgt å si nei takk - i disse tilfelle gir klubben til enda flere med sesongkort. Noen sponsorer har valgt å beholde billettene selv og gir de enten til ansatte, kunder eller lodder de ut på Facebook. Det er altså ikke klubben som har disse konkurransene, men sponsorene. Som de er i sin fulle rett til.
                            Konkurransen ligger på klubbens FBside. Da virker det jo som om det er klubben som har disse konkurransene.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Konkurransen ligger på klubbens FBside. Da virker det jo som om det er klubben som har disse konkurransene.
                              Hvis en sponsor får 5 billetter, og de har en intern konkurranse, så vet klubben veldig lite om hvem som er den heldige. Men, det bør være et minstekrav i fremtiden at vedkommende som er heldig holder med riktig klubb. Gjort er gjort, og man lærer heldigvis noe nytt hver dag

Comment

Working...
                              X