Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Kristiansund - Vålerenga søndag 19.7 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er en spennende og sjansefull kamp til å være 0-0. Synes vi er klart best i 1.omgang og eier kampen, og så ser det ut som vi er helt ferdig i 2.omgang og ikke makter å holde følge med kbk. at vi drøyer er iogforseg greit, er kbk som har trøkket og sjansene i 2.omgang, lite som tyder på at vi skal klare å skåre.

Alt i alt greit med 1 poeng borte idag. Kunne ha vunnet med litt marginer, men det gjelder også kbk

Comment

Originally posted by enga View Post

Synes egentlig ikke det var en kjedelig 0-0 kamp. Var jo spenning hele tiden og begge lagene skulle ha scort. Vi gjorde det og det ble annulert, som tydeligvis var feil. har bare sett det en gang, men synes ikke vi gjør noe galt.
      Skudd i tverrligger? Det har jeg ikke fått med meg. Hehe.
      Kanskje ikke skudd, men er par cornere i tverrligger:

TV2:
      19
      Corner, Vålerenga, Herolind Shala.
      Corneren går i tverrliggeren, og på returen er Vilhjalmsson fremme og setter den i kassa. Dommer har likevel blåst frispark mot Vilhjalmsson, som var for tøff i duellen mot Coly, og KBK slipper med skrekken.

VG:
      Ny corner fra høyre. Den lander oppå tverrliggeren! Blir ny corner.
      57'

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
        Det er en spennende og sjansefull kamp til å være 0-0. Synes vi er klart best i 1.omgang og eier kampen, og så ser det ut som vi er helt ferdig i 2.omgang og ikke makter å holde følge med kbk. at vi drøyer er iogforseg greit, er kbk som har trøkket og sjansene i 2.omgang, lite som tyder på at vi skal klare å skåre.

Alt i alt greit med 1 poeng borte idag. Kunne ha vunnet med litt marginer, men det gjelder også kbk
        Nå klager altså MIF og KBK på at vi drøyer?? Snakk om å møte segsjøl i døra. :-D

Comment

Uavgjort er et ok resultat. Det kunne vippet begge veier. Nerve hele veien, mye trøkk og energi. Liker at spillere fra begge lag fyrer seg opp.

Fornøyd med at vi står opp og matcher KBK i duellene. Vi
          viser guts og energi.
          Fornøyd med at vi skaper nok til å kunne vinne.
          Fornøyd med Borch og Ivan. Holm har også gode involveringer, synes jeg. Klaesson er sikker, med unntak av en hodeløs utrusning. Dønnum viser tidvis klasse.
          Fornøyd med at vi ikke taper. Alt for ofte har vi tapt slike oppgjør, hvor mål mot blir scora av tidligere Enga-spillere.

Ikke fornøyd med de gule korta. Shala var heldig som ikke fikk kort da han dytta til en KBK-spiller. Joda, han overspilte... men en dårligere dommer kunne lett latt seg lure.
          Ikke fornøyd med drøyinga på slutten. Patetisk når det er uavgjort.

Blir mer og mer positiv for hver runde som går. Neste år...

Comment

Jeg er også veldig positiv til alt som skjer om dagen og det føles som om ting går i riktig retning. 11 mål på 9 kamper er dog lite og det bekymrer meg litt. Vi trenger en skikkelig målskårer i laget.

Når det er sagt så er det nok riktig av Fagermo først å ta tak i det defensive før vi kan bygge opp vårt blendende angrepsspill. Det som bekymrer er at vi mangler han som skal skåre disse målene.

Comment

Er så lei av norske dommere med kampavgjørende feil i nesten hver eneste kamp. Nivået er helt skrekkelig.

Comment

Dette skulle vi ha avgjort i 1 omg, MEN igjen vi har INGEN goalgetter av en spiss uansett hvem vi bruker. I dag var også innleggene elendige. Alle de gangene Borch skulle slå inn langs bakken, ble jo bare lumper hver gang. .også må faktisk Dønnum mer opp med blikket å slå flere innlegg. Målet som ble annullert skjønte jeg lite av, da det ble blåst før matti fikk ballen. I reprise så det ut som noe dytt/klinsj på strek fra Dønnum og Sam og keeper fikk dytt i ryggen , MEN usikker. ..uansett, problemet vårt er at vi scorer altfor lite mål. At ikke Vega kommer inn for Dønnum skjønner jeg heller ikke noe av, da Vega har vært bra i sine innhopp. Vi trenger en bra spiss !! som kan avgjøre sånne kamper som det her, og det er vi ikke i nærheten av å ha i dag dessverre. Vi har ihvertfall 3 plassen fortsatt

Comment

mye bra som skjer helt klart

men det var de ineffektives dag på nordmøre
                  med litt flyt så hadde vi putta 3 mål i første omgang
                  vi var gode & hadde full kontroll
                  holdt i ballen og lot KBK springe
                  hvor mange ganger de siste åra hadde vi ikke sluppet inn mål på slutten?
                  men nå evner vi å holde i ball også på slutten (som Fagermo ønsker)
                  vi skaper sjanser

Comment

Originally posted by Daniel View Post

En bitter Kjetil Rekdal eller overentusiastiske reportere på NRK Radio og VG?
                    Tipper mot "bitter Rekdal". Jeg synest kampe var spennende. Endel målsjanser begge veier. Vif klart best. KBK hadde mer enn nok med å forsvare seg. Litt moro i og med at Kastrati mente, før kamp, at vif ville ligge bakpå og satse på kontringer
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Rekdal er ikke større enn at han ikke ønsker at Fagermo skal gjøre det for bra. Han bør holde seg for god og for stor til det.
                      Gimme hope johanna

Comment

Working...
                      X