Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga - Godset søndag 26.juli kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post
    Jeg syns det fokuseres for mye på Dønnum. Det er mye artisteri, men det blir få målsjanser og enda færre målpoeng. Jeg syns også han har en tendens til å spille litt ego, og at det har blitt verre i de siste kampene
    Jeg er ikke enig her. Den jobben han gjør med å drible og skape bevegelser mener jeg er helt nødvendig. Det hever de andre spillerne. Ellers er det fare for at det stopper opp med sidelengs pasninger uten gjennombrudd

Nå kan jo Sahraoui være på vei opp og bli en slik playmaker. Når både han og Dønnum kjører blir det fort bra!

Comment

Originally posted by anderan View Post
      Jeg syns det fokuseres for mye på Dønnum. Det er mye artisteri, men det blir få målsjanser og enda færre målpoeng. Jeg syns også han har en tendens til å spille litt ego, og at det har blitt verre i de siste kampene
      Ikke helt uenig med deg, men samtidig skal ikke den ubalansen han skaper i motstanderens forsvar undervurderes. Det åpner også opp rom for andre.
      Last edited by tordvif; 26.07.2020, 22:43.

Comment

Lett å glemme de to bak, men Näsberg ser virkelig bra ut. Han begynner å bli en nøkkelspiller, ganske bra venstrebein, god med ballen, guts! Avverger mye for oss.

Comment

Näsberg har blitt mye flinkere til å plassere seg. Bare i år synes jeg han sjelden blir tatt på senga og rydda/dekka vel opp for Tollås et par ganger i dag. Oldrups vanlige feilpassning gikk ut over dødlinja i dag i stedet for motspiller i fult firsprang og Kristoffer var ikke på sykkeltur i dag, men dette kan kanskje krediteres godset like mye som oss.

Comment

Näsberg har tatt steg i vinter og vært blant våre aller beste spillere. Fortsetter han å ta steg har vi en fremtidig kaptein fra Vålerenga.

Comment

To spillere på rundens lag hos VG:
              Midtbane: OSAME SAHRAOUI, Vålerenga, 8 poeng

Viste fart og finesse på Vålerengas venstreside. Scoret sitt første eliteseriemål. Måtte ned på indreløperplass da Lekven ble skadet. Fikset også det.

Angrep: ARON DØNNUM, Vålerenga, 8 poeng

Herjet med Godset-back Nico Mickelson. Involvert i forspillet til begge scoringer. Kunne også scoret selv, men det ville seg ikke tross fem avslutninger.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                Ja Dønnum er verdt mer som en profil for oss enn som fotballspiller for Besiktas, men tviler på at noen i tåkeheimen på Valle skjønner det.
                Desto artigere at Dønnum selv mener han er verdt 100 mill

Virker som om Dønnum er helt enig i at han er mer verdt enn tilbudet som foreligger nå. Fagermo legger ingenting i mellom heller, og sammenligner Moldes spiller og summen de er tilbydt idag.
                Håper med dette at enkelte her inne som mener vi bør selge for enhver pris, skjønner at spillere på tilbud ikke skaper en toppklubb.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Näsberg har blitt mye flinkere til å plassere seg. Bare i år synes jeg han sjelden blir tatt på senga og rydda/dekka vel opp for Tollås et par ganger i dag. Oldrups vanlige feilpassning gikk ut over dødlinja i dag i stedet for motspiller i fult firsprang og Kristoffer var ikke på sykkeltur i dag, men dette kan kanskje krediteres godset like mye som oss.
                  Vi legge til at Näsberg har virkelig fått dreisen på venstrebeinet sitt. Er en fryd å se han spille pasninger i lengderetning med adresse.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Tenk når Dønnum begynner å score på et par av de 5 avslutningene pr kamp også.. Da blir han solgt for 20 mill.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                      Tenk når Dønnum begynner å score på et par av de 5 avslutningene pr kamp også.. Da blir han solgt for 20 mill.
                      Jeg vet ikke helt om jeg vil ha det som mål. Om han begynner å score så vil jeg heller ha han minst ut sesongen, og for mer enn 20 mill.

Comment

All grunn til å være stolt av kampen i går. Sjelden vi er så til de grader dominerende. Og deilig at fokus i dag ikke er den feilaktige annulleringen, skuddene til Lekven og Oldrup som så vidt sneik seg utafor eller skuddet til Dønnum som traff metallet. Skaper man så mange sjanser som vi gjorde i går så har man marginer nok til å tåle en feil fra dommer og litt utur på noen av treffene. Andre omgang ble en ren transport etappe der vi hadde full kontroll og brukte lite krefter. Gøy at Odin fikk en liten halvtime. Og gøy med så mye spilletid på unggutta.
                        Får vi med oss noe fra Molde kampen så er det en ren bonus, kan jeg kun velge en av kampene så vil jeg heller ha Tollås mot Brann enn Molde. Men aldri glem mirakler kan skje, det hadde vært ubeskrivelig deilig å lure til seg poeng på røkkeløkka.

Tror starten til Fagermo er den beste jeg har sett av en Vålerenga trener fra nittitallet til nå, særlig om man tar i betraktning ressursene han har hatt tilgjengelig. Veldig mye å bygge videre på etter årets sesong, vi går inn i 2021 med helt andre lønnsutgifter enn vi hadde i 2019. Da bør det være mulig å hente inn noen nye også. Vi er på sporet av noe stort nå.

Comment

Jeg vet ikke helt om jeg vil ha det som mål. Om han begynner å score så vil jeg heller ha han minst ut sesongen, og for mer enn 20 mill.
                          Beste er om han ikke blir alt for god faktisk, så kan han herje for oss i lang tid. Uten at han vokser seg for stor for ligaen.

Comment

Originally posted by bohem33 View Post
                            Tror starten til Fagermo er den beste jeg har sett av en Vålerenga trener fra nittitallet til nå, særlig om man tar i betraktning ressursene han har hatt tilgjengelig. Veldig mye å bygge videre på etter årets sesong, vi går inn i 2021 med helt andre lønnsutgifter enn vi hadde i 2019. Da bør det være mulig å hente inn noen nye også. Vi er på sporet av noe stort nå.
                            Også deilig med en trener som ikke maser om at han trenger 1-2 år og at stallen er ubrukelig og ingen resurser tilgjengelig. Var vel bare Reka som maste på det siste men likevel...

Comment

Working...
                            X