Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Bodø/Glimt lørdag 8. august kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga - Bodø/Glimt lørdag 8. august kl. 18:00

Bare timer igjen til kamp, og ingen kamptråd?
    Har vi gått helt i dvale i denne uvanlig lange pausen?

Fagermo har nokså fulltallig tropp å velge fra og har 20 mann i troppen som bør kunne by opp Glimt til dans:

Jeg antar at vi stiller med en nokså kjent ellever med Klaesson i mål, Borch, Nation, Näsberg og Adekugbe i backfireren. Oldrup sentralt og Shala som en av indreløperne, også blir det spennende å se om Lekven eller Sahraoui tar den andre indreløperplassen. Det kommer an på om det blir Finne eller Sahraoui på venstre ving, tenker jeg. På høyresida blir det vel fort Dønnum, og Matti på topp.

Fine pre-match intervjuer med Sahraoui og Fagermo på klubbens hjemmesider.

Jeg synes vi har virket nokså solide i år. Vi er ikke all verden foran våren 2019 når det gjelder resultater, men det er et eller annet ved laget som gjør at jeg ikke tror vi kollapser som i fjor høst. Til det synes jeg det er for mye guts i laget.

De to tapene vi har denne sesongen er altså mot lagene på 2. og 3. plass, så kanskje "antatt tøffere motstand" er nettopp det? Jeg forventer hardt arbeid og lojalitet til oppgaver, og har faktisk trua på at vi kan få med oss et poeng eller tre, men kan nok fort tilgi gutta om Glimt disker opp med festfotball, høy fart og 5-6 mann i vår bok i tide og utide og slår oss fordi de er best.
    Last edited by hmchrist; 07.08.2020, 22:29.

Horn Myhre er med der, han soner vel..? Skal vel da muligens være Thiago Holm..

Comment

Originally posted by Zoonic View Post
      Horn Myhre er med der, han soner vel..? Skal vel da muligens være Thiago Holm..
      Det har du nok rett i.
      Dvs. du HAR rett i at Felix soner, og forhåpentligvis også rett i at Thiago er i troppen.

Comment

Ser for meg at vi får mest ut av Osame som kant I kveld enn indreløper, så tipper Lekven eller Matti starter ved siden av OJ og Shala.

Så spørs det om man kan eller bør benke Finne med 2 mål sist, riktignok på straffe, men kanskje det var det som skulle til for å få tilbake godfølelsen.

Comment

Originally posted by donny View Post
          Ser for meg at vi får mest ut av Osame som kant I kveld enn indreløper, så tipper Lekven eller Matti starter ved siden av OJ og Shala.

Så spørs det om man kan eller bør benke Finne med 2 mål sist, riktignok på straffe, men kanskje det var det som skulle til for å få tilbake godfølelsen.
          Finne på topp? (Sahraoui kant, Matti indreløper, Lekven benken)

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Finne på topp? (Sahraoui kant, Matti indreløper, Lekven benken)
            Ja, jeg tenker jo vi får mer ut av han der enn på kant! Men hvis Finne på topp, så Matti spille Indreløper og avhengig at han ofte kommer seg inn i boks.

Comment

Det kunne vært spennende å se Finne på topp noen kamper. Men han blir fort litt liten og pakket inn alene. Burde hatt Stokke ved siden av seg til å bryte litt. Eventuelt får Matti bistå som oppspillspunkt og med kriging.

Comment

Ikke for å bli sentimental, men anbefaler alle som ikke har gjort det å se det korte videointervjuet med Osame: https://www.vif-fotball.no/nyheter/n...vaere-oss-selv En herlig gutt. Med skikkelig bra innstilling. Og ikke minst , et supertalent av dimensjoner. Fremtidig landslagsstjerne om han fortsetter utviklinga riktig vei. Får litt Ødegaard-assosiasjoner når jeg ser han spille. Gleder meg som en unge til å se han mot Bodø-Glimt!

Comment

Originally posted by Paulinho View Post
                  Ikke for å bli sentimental, men anbefaler alle som ikke har gjort det å se det korte videointervjuet med Osame: https://www.vif-fotball.no/nyheter/n...vaere-oss-selv En herlig gutt. Med skikkelig bra innstilling. Og ikke minst , et supertalent av dimensjoner. Fremtidig landslagsstjerne om han fortsetter utviklinga riktig vei. Får litt Ødegaard-assosiasjoner når jeg ser han spille. Gleder meg som en unge til å se han mot Bodø-Glimt!
                  Har virkelig forelsket meg i den gutten! Hodet på rett plass og et ekstremt talent.

Comment

Laget ute. Kun en endring, Shala inn for Felix fra siste kamp. Sam klar til neste kamp tror jeg.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/s...mot-bodo-glimt

Comment

Shala VB istedenfor Sam? Håper jeg tar feil men venstresiden vår defensivt skal få slite mot Zinckernagel og Fet. Føler vi får null fysikk der.

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                        Shala VB istedenfor Sam? Håper jeg tar feil men venstresiden vår defensivt skal få slite mot Zinckernagel og Fet. Føler vi får null fysikk der.
                        Shala har mer fysikk enn Sam så det bekymrer ikke så mye ...

Comment

Matti på topp igjen, litt overrasket, men trenger kanskje mye defensiv jobbing og press, så da er han nok bedre enn Benjamin.
                          Shala som back er litt spennende i forhold til kantene til BG, gir vel ikke så gode odds å sette penger på at Shala drar på seg minst ett gult kort
                          Håper virkelig ikke det blir mer!
                          Så får vi se om han henger med defensivt, er redd han er litt for offensiv i huet, men jeg lar meg gjerne overraske. Blir ikke sjokkert om et evt første mål fra BG kommer fra den siden, for å si det slik

Men, puste med magan, nå har vi alt å vinne, ingen forventer at vi skal få poeng i denne kampen, så det er bare å spille fotball, ha det gøy, og vare fokuserte!

Vi taper aldri!
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

HAHAHAHAHA!!!
                            MATTTIIIIIIIII!!!!!
                            Så jævla enkelt!
                            1-0 etter 1 minutt, la oss gå for tresifra!
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Assist Ivan

Comment

Working...
                              X