Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Sandefjord lørdag 22. august kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Vålerenga-Sandefjord lørdag 22. august kl 18

Jøsses. Under 6 timer til kamp og ingen kamptråd?
    WTF, som ungdommane seie...

Vel. Vi har behov for å vise bedre offensive takter mot en antatt svakere motstander, enn vi gjorde mot Start. Men, dette blir også tøft. Sandefjord har vunnet 5 kamper i år. Vi har vunnet 6. Så dette er ikke noen walk in the park. Som mot Start forventer jeg seier, og blir skuffa av mindre, men etter å ha sette hvor tannløse vi var fremover mot det kompakte Start-forsvaret er ikke trua like sterk som før Start. Jeg håper vi viser fremgang offensivt og at de tre poengene blir på Valle, men er langt fra like eplekjekk som før Start...

Ser ikke for meg store krumspring i elleveren, og tipper vel at vi starter med noe slikt:
    Klaesson
    Borch-Nation-Näsberg-Adekugbe
    Lekven-Oldrup-Shala
    Dønnum-Matti-Sahraoui

Men, jeg kunne tenkt meg Finne fra start. Jeg tror Dønnum kunne hatt godt av å starte en kamp på benken, og jeg synes det synd at det ikke er plass til Felix i førsteelleveren.

Vel, vel, den som lever noen timer til får se.

Som oppladning til kampen kan jeg anbefale Toppseriekampen LSK - VIF på NRK1 kl 15. Våre jenter topper tabellen i skrivende stund, med en kamp mer spilt og ett poeng mer enn LSK, så dette er kampen om tronen i Toppserien. Gult eller blått.

Jeg laga en minuttet før deg, hvor jeg også lurte på det samme. Da kan admin stryke min tråd, da din ser mye kuuler ut med bilder etz.

Men Nesberg må vel stå over?
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vil se Felix for Lekven i dag, han er mer målfarlig. Lekven har vært god på å komme seg til scoringsmuligheter men dårlig uttelling.

Comment

Fagermo sier på hjemmesiden at han var overrasket over hvor lite de skapte mot Start. Men det har jo vært sånn lenge nå, faktisk helt siden i fjor sommer at laget skaper for lite og scorer for lite. Fagermo har også snakket om dette en stund nå. Det handler om å skape mer, vi får se hva han finner ut av dette. Han sier at han vil se flere skikkelige løp i lengderetning, det er bra

Sandefjord er viktig kamp. Seier her og vårsesongen er absolutt godkjent. Men SF har vært i knallform i det siste. Så dette blir spennende.

50p totalt og 25p halvveis er igrunn minimum en klubb som Vålerenga bør ligge på, mener jeg

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
          Jeg laga en minuttet før deg, hvor jeg også lurte på det samme. Da kan admin stryke min tråd, da din ser mye kuuler ut med bilder etz.

Men Nesberg må vel stå over?
          Så også nevnt et sted at Ivan måtte stå over. Men her er han i bruttotroppen, så da var vel det feil.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Så også nevnt et sted at Ivan måtte stå over. Men her er han i bruttotroppen, så da var vel det feil.
            Står ingenting om det på fantasymanager heller.

Comment

Det kom opp på skjermen mot Start, i det Ivan fikk kort, at han hadde 1 gult kort og måtte stå over neste. Eurosport eller kanskje produksjonsselskapet som lager ES kamper som har kåla. Håper Ivan starter.

Comment

Ivan har 2 gule ifølge VG live.

Comment

Da har jeg nok vidreformidlet den feilen fra Eurosport, jeg trodde Ivan måtte stå over. Men da var det heldigvis feil.

Frøktelig bakfull idag, så håper en enkel seier idag hjelper litt

Idag putter vi på corner igjen, og Osame får minst en assist!
                  For de som kan styre sitt eget lag:
                  vif.managerleague.com

Comment

CB tilbake i dag, da blir det mer løp og bevegelser fremover i banen og flere sjanser skapt fra vår høyreside
                    det taler for en klar seier
                    jeg går for 4-0 og heimeseger

Comment

Damene leverer et foreløpig perfekt vorspiel. Leder 3-0 borte mot LSK. NRK1 nå

Comment

Sandefjord er bedre enn tabellen tilsier. Tre seirer på de fem siste, bl.a. mot Molde. Og et knepent tap mot Bodø sist. Dette er som forrige kamp, en kamp mot et presumptivt dårligere lag som vi skal vinne. Og vi husker hvordan det gikk sist. Husker kampen mot AaFK også. Så folkens, dette kan gå alle veier.

Samtidig er vi mer solid dette året. Særlig er moralen og humøret bedre. Det gir meg håp og tro om bedre dager. Kjenner det i magen nå. Nervøs. Snart kamp.

Comment

Verken Finne el Sahraoui i startelleveren. Hvem starter på venstre kant da ?

Comment

Originally posted by Buss View Post
                            Shala, trur eg.

Comment

Originally posted by Buss View Post
                              Shala.
                              Synes det er litt merkelig at ikke Finne starter.
                              Men Fagermo har sine favoritter, og man kan trygt si at Finne ikke er en av dem.

Comment

Working...
                              X