Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Vålerenga-Sandefjord lørdag 22. august kl 18
Det er jo sånn at man må benytte seg sjansene som byr seg, er det åpent så er det lurt å skyte på lang avstand også. Det vil gjøre at forsvare må stå mere opp i neste angrep og da blir det lettere å tre seg igjennom..
Nå er jeg spent på Fagermos reaksjon på en elendig omgang. På tide å at noen «klippekort» spillere (jada, vet jeg irriterer noen nå) blir tatt ut. Shala fungerer bra på kant. Dønnum trenger pause. Få ut Matti, han scorer ikke og er ikke noen indreløper. Inn med Osame der og Bård for Aron. Og kanskje Holm for Lekven? På tide med en liten omrokering. Må uansett bruke pausen til bytter siden to av tre spill bytter er brukt
Spørsmål: Hvor mange "gratisbytter" har man i pausen? Er det uendelig eller er det max 5 totalt i kamen uavhengig av om det er spill- eller pausebytter?
Har forstått man har tre spillbytter med max 5 personer, men har ikke fått med meg hvordan pausebyttene spiller inn
Vi bruker for mange touch i angrep. Stokkes store sjanse tidlig hadde vært klink om han hadde fått ballen to touch før av Shala. Dønnum går seg fast nesten alltid. Når en indreløper har ballen i beina blir det alltid små touch mens han orienterer seg og bruker tid.
Samtidig henger ikke midtbanen med. De jogger etter når de angriper - og vi angriper. I stedet for å finne seg rom så de er ledig for en offensiv pasning, trekker de seg bak så de mottar en støttepasning i stedet.
Vi er langt unna å presse så Sandefjord kan trille ball som de vil. Og når vi presser er det en og en.
Nå er jeg spent på Fagermos reaksjon på en elendig omgang. På tide å at noen «klippekort» spillere (jada, vet jeg irriterer noen nå) blir tatt ut. Shala fungerer bra på kant. Dønnum trenger pause. Få ut Matti, han scorer ikke og er ikke noen indreløper. Inn med Osame der og Bård for Aron. Og kanskje Holm for Lekven? På tide med en liten omrokering. Må uansett bruke pausen til bytter siden to av tre spill bytter er brukt
Ja, her bør det byttes litt i pausen, men greit å spare en i tilfelle skade utover i andre.
Comment