Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Haugesund - Vålerenga lørdag 29 august kl 1800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ziggy75 View Post

Stemmer vel ikke helt det? Han ser vel heller et stort potensiale i han som back.
    Nå er det ikke back VIF trenger akkurat nå. Og Felix ser på seg selv som midtbane, jeg tror ikke han ønsker en omskolering. Hvorfor skulle han egentlig det? Midtbane er naturlig for ham og han har vist bra ting der.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Nå er det ikke back VIF trenger akkurat nå. Og Felix ser på seg selv som midtbane, jeg tror ikke han ønsker en omskolering. Hvorfor skulle han egentlig det? Midtbane er naturlig for ham og han har vist bra ting der.
      Det er Fagermo sin jobb å få mest ut av laget, så om Felix føler seg mer som midtbanespiller så tipper jeg DEF driter en lang marsj i det. Alternativt, så ville det blitt null spilletid, siden vi ikke akkurat trenger midtbanespillere akkurat nå heller, men det kan endre seg fort etter dette overgangsvinduet. Og hvis Fagermo mener at Felix har enda større potensiale som back, så kan jo det også hende at det er interessant for han. Moro å spille back, hvis man har løpskraft vel og merke..

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Med Nouri på vei ut, så er det akkurat det vi trenger. Vi har NULL back up på back.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Med Nouri på vei ut, så er det akkurat det vi trenger. Vi har NULL back up på back.
          Oskar Aron Opsahl er venstre beck, men ikke benyttet. DEF må finne et alternativ på høyre beck,
          I følge rapportene så er ikke Nouri ett bra nok alternativ. Jeg skjønner ikke hva som har hendt med ham, men jeg har ikke sett rekrutt kamper.
          Nouri er jo lokal spiller i henhold til strategi, har han for høy lønn?
          Skjønner ikke hvordan han kan ha tapt seg sånn, men som sagt har jeg ikke sett rekruttkamper.
          Hadde vært artig å høre fra noen som har sett ham som kan bekrefte at han tydeligvis ikke er god nok for 3 divisjon???

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post

Oskar Aron Opsahl er venstre beck, men ikke benyttet. DEF må finne et alternativ på høyre beck,
            I følge rapportene så er ikke Nouri ett bra nok alternativ. Jeg skjønner ikke hva som har hendt med ham, men jeg har ikke sett rekrutt kamper.
            Nouri er jo lokal spiller i henhold til strategi, har han for høy lønn?
            Skjønner ikke hvordan han kan ha tapt seg sånn, men som sagt har jeg ikke sett rekruttkamper.
            Hadde vært artig å høre fra noen som har sett ham som kan bekrefte at han tydeligvis ikke er god nok for 3 divisjon???
            Nouri har blitt eldre
            super fyr og helt topp å ha i troppen
            lokal og profesjonell Vålerenga gutt
            men
            det er naturlig at det kommer andre som tar over
            det vet Nouri også
            men han koser seg med de innhopp han får
            det kan være slutt allerede neste år

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Det er Fagermo sin jobb å få mest ut av laget, så om Felix føler seg mer som midtbanespiller så tipper jeg DEF driter en lang marsj i det. Alternativt, så ville det blitt null spilletid, siden vi ikke akkurat trenger midtbanespillere akkurat nå heller, men det kan endre seg fort etter dette overgangsvinduet. Og hvis Fagermo mener at Felix har enda større potensiale som back, så kan jo det også hende at det er interessant for han. Moro å spille back, hvis man har løpskraft vel og merke..
              Vi trenger midtbanespillere som kan gjøre noe, ikke spille så forbasket enkelt hele tiden. Hvorfor må VIF spille fotball uten sentrale løp?

Shala er ålreit, når han ikke er skadet eller blir flyttet rundt omkring

Comment

• zeta På tidspunktet Felix spilte back, så var det stort behov for backer ihvertfall.
                Synes han har klart seg bra mtp at han aldri har spilt back før. Det eneste er at han er høyrebent, og sist gang ble ballen spilt utovet sidelinja noen ganger, siden han bruker høyrefoten istedet for venstre. Ellers er han god nok defensivt, men offensivt ser han jo absolutt bra ut. Han er såpass fotballklok og har bra spilleforståelse og teknikk, at det blir ofte farlig når han går fremover. Enten så går han ganske enkelt av noen, eller spiller igjennom de andre presist.

Comment

Working...
                X