Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spiss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiss

Med signinga av LIS som i følge Martin er offensiv midtbanespiller. For at det skal stemme med formasjoner og slikt regner vel de fleste med at vi havner i en slags diamant. og det betyr vel to spisser på topp.

Hvem har vi der nå?: Lange, Gunnar, Berre, DFH, Moa og Roberts. I tillegg har vi Brix (jeg forutsetter en diamnat, og da blir dte tynt med plass til rene vinger som Brix) og evt. JDS.

Tipper Lange, JDS og DFH forsvinner. Kanskje Roberts også. Da bør vi vel hente inn en spiss til?

De realistiske alternativene jeg kommer på med norsk pass/i Norge er:

- Sæternes

- Rushfeldt

- Årst

- Pall G.

- Nannskog

Er disse bedre alternativer enn de som kanskje blir solgt?

Re: Spiss

Nannskog definitivt, de andre tror jeg Lange kan være bedre enn hvis han kommer i form igjen.

Comment

Sitat: Den ti, 13 november 2007 21:18 skrev Johs:

> Med signinga av LIS som i følge Martin er offensiv midtbanespiller. For at det skal stemme med formasjoner og slikt regner vel de fleste med at vi havner i en slags diamant. og det betyr vel to spisser på topp.

>

> Hvem har vi der nå?: Lange, Gunnar, Berre, DFH, Moa og Roberts. I tillegg har vi Brix (jeg forutsetter en diamnat, og da blir dte tynt med plass til rene vinger som Brix) og evt. JDS.

>

> Tipper Lange, JDS og DFH forsvinner. Kanskje Roberts også. Da bør vi vel hente inn en spiss til?

>

> De realistiske alternativene jeg kommer på med norsk pass/i Norge er:

> - Sæternes

> - Rushfeldt

> - Årst

> - Pall G.

> - Nannskog

>

> Er disse bedre alternativer enn de som kanskje blir solgt?

>

>

Nannskog vil absolutt være en forsterkning. Hva med Skandinavisk pass. Rade Prica som er i AaB ? Scora 8 så langt i SAS ligaen.

Comment

Sitat: Den ti, 13 november 2007 21:18 skrev Johs:

> Med signinga av LIS som i følge Martin er offensiv midtbanespiller. For at det skal stemme med formasjoner og slikt regner vel de fleste med at vi havner i en slags diamant. og det betyr vel to spisser på topp.

>

> Hvem har vi der nå?: Lange, Gunnar, Berre, DFH, Moa og Roberts. I tillegg har vi Brix (jeg forutsetter en diamnat, og da blir dte tynt med plass til rene vinger som Brix) og evt. JDS.

>

> Tipper Lange, JDS og DFH forsvinner. Kanskje Roberts også. Da bør vi vel hente inn en spiss til?

>

> De realistiske alternativene jeg kommer på med norsk pass/i Norge er:

> - Sæternes

> - Rushfeldt

> - Årst

> - Pall G.

> - Nannskog

>

> Er disse bedre alternativer enn de som kanskje blir solgt?

>

>

----

Ingen av de er realistiske. Stabæk selger garantert ikke, Årst har sagt han skal fullføre i Start. Rushfeldt vurderer å legge opp.

Sæternes er for dårlig, og da ikke realistisk bedre enn de vi har.

DFH blir garantert ikke solgt. Regner også med at Lange blir for å se om han kan vekkes til live igjen.

Roberts blir vel en stund før han innser at han ikke er god nok.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvorfor nevnes ikke Helstad?

Helstad og Andresen dro på gymmen.

http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/13/518119.html

Comment

Synds det blir litt for dumt og nevne Nannskog som mulig kjøp,aldri i livet vill stabæk slippe han for en pris lapp lavere en 15+ Mill til en annen norsk klubb.
            Året Rundt Med Vålerenga

Comment

jeg har skrevet om han i en annen tråd også, men hva med å se til Sverige?

Razak Omotoyossi fra Helsingborg.

Ltt statistikk:

http://www.svenskfotboll.se/t3allpl....=5007&p=287489

Toppscorer for et lag som endte midt på tabellen.

Comment

Sitat: Den ti, 13 november 2007 21:20 skrev Alex Malager:

> Nannskog definitivt, de andre tror jeg Lange kan være bedre enn hvis han kommer i form igjen.

Ikke noe ville glede meg mer enn om Lange ble 100% fullt ut restituert, men av egen erfaring og historisk sett på den type skade er det ikke mange som greier det. Men 10% håp er vel bedre enn ingenting...men også en gambling fra Engas side.
                Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

> Synds det blir litt for dumt og nevne Nannskog som mulig kjøp,aldri i livet vill stabæk slippe han for en pris lapp lavere en 15+ Mill til en annen norsk klubb.

Hans beste år må være over snart. Fyren er 33.

Comment

Med riktig bruk av thorvalsson så har vi en klassespiss. Ny angrepsvillig fotball vi passe han kjempebra, gjerne i tospann med en fullt restituert Lange. Har trua på de jeg. Bruk penger på backer som kan slå innlegg og som orker å komme på løp.

Comment

Så du synes ikke Jepsen er angreps villig og slår gode innlegg?

Storbæk er ustabil framover men så lenge han er god stabilt bakover ser jeg ingen grunn til å¨bytte ut noen av dem.

Det Vålerenga trenger nå er det som det står i topicen,SPISS.
                      Framtiden er lys.

Comment

Sitat: Den ti, 13 november 2007 22:46 skrev keyserløkka:

> Med riktig bruk av thorvalsson så har vi en klassespiss. Ny angrepsvillig fotball vi passe han kjempebra, gjerne i tospann med en fullt restituert Lange. Har trua på de jeg. Bruk penger på backer som kan slå innlegg og som orker å komme på løp.

Mener du er inne på noe der, rett bruk av Thorvaldsson. Synes ikke vi har evnet å gi mannen noe å jobbe med i de kampene han har spilt.

Det må tas i betraktning i en eventuell vurdering av hans framtid i Enga. Dersom du ikke får en pasning eller oppspill å jobbe på så er det ikke mulig å skape noe ut av ingenting. Synes fortsatt det er gambling å satse på Lange, men ønsker at jeg tar feil. Men som alltid hadde jeg ikke sagt nei takk til en ny spiss..Men detta veit Martin best
                        Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

er veldig enig i det som blir sagt om å bruke Gunnar riktig, hittil har vi etter min mening ikke klart å utnytte hans potensiale. Rune Lange er vel å satse på julenissen ? kommer nok aldri i slag igjen.. Tipper vi snart kan synge: Rune Rune hade..

Men en fullblods spiss til , ja takk!!

Comment

Sitat: Den ti, 13 november 2007 22:46 skrev keyserløkka:

> Med riktig bruk av thorvalsson så har vi en klassespiss. Ny angrepsvillig fotball vi passe han kjempebra, gjerne i tospann med en fullt restituert Lange. Har trua på de jeg. Bruk penger på backer som kan slå innlegg og som orker å komme på løp.

Kunne ikke vært mer enig. Enda så mange ganger jeg har prøvd å si at det er andre spillere på banen som er problemet, så virker det som at det er spiss, spiss og atter spiss folk roper etter.

Comment

> Kunne ikke vært mer enig. Enda så mange ganger jeg har prøvd å si at det er andre spillere på banen som er problemet, så virker det som at det er spiss, spiss og atter spiss folk roper etter.

__________________________________________________ ______________

Jeg mener at problemet ikke ligger på spillere egentlig (det er klart at en del kunne jobbet hardere (*kremt JALLAND)), det er mangel på en plan (en god iallefall) med det vi gjør. Rett og slett. Gunnar er en klassespiss, og kommer til å bøtte inn neste år. Tenker vi får 2-sifra av han.

Comment

Working...
                              X