Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Molde lørdag 19. sept. kl. 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by zeta View Post

Rask teknikk og hissighet kan få spillere til å se raskere ut enn de er. Men når man ser spillere i skikkelige sprintdueller får man et godt inntrykk av sprinten de innehar. F eks var det tydelig at Bjørkan og Lode har stor fart. I fjor også Layouni og Evjen. Jeg har også inntrykk av at Hauge er kjapp, og Boniface. Jeg tror ikke noen av de som spiller noe særlig hos oss kan holde følge med noen av disse gule.

Vi trenger ikke stresse akkurat med farta, men jeg synes definitivt det er på tide å få inn noen med skikkelig sprintfart til stallen. Kanskje noen kan slå gjennom. denne Velde er en skikkelig kontringsspiller, kjapp og gjennombruddshissig. Hadde det vært mulig, ville det vært gøy med han på venstre og Osame inn på midten.
    Vi har jo allerede en veldig rask mann i stallen, som også hevder han har gode dribleferdigheter; Ousmane Camara. Men av og til er ikke farta nok. Spent på om han egentlig er med i planene fremover til Fagermo.

Comment

• Originally posted by donny View Post

Vi har jo allerede en veldig rask mann i stallen, som også hevder han har gode dribleferdigheter; Ousmane Camara. Men av og til er ikke farta nok. Spent på om han egentlig er med i planene fremover til Fagermo.
      Camara har jo ihvertfall gode fysiske forutsetninger for å kunne bli en god eliteserie-spiller, men så synes jeg at han virker uskolert. Men har bare sett han på a-laget. Noen som ser rekruttene og han regelmessig, som kan gi en dypere analyse av Camara? Pete ?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Camara har jo ihvertfall gode fysiske forutsetninger for å kunne bli en god eliteserie-spiller, men så synes jeg at han virker uskolert. Men har bare sett han på a-laget. Noen som ser rekruttene og han regelmessig, som kan gi en dypere analyse av Camara? Pete ?
        Camara har vært skadet en stund nå. Han har fart men relativt enkle dribleferdigheter. Morsomt når det lykkes men hans uttelling er så langt veldig beskjeden. Må dessverre innrømme at jeg er litt i tvil om han har det i seg til å ta steget helt opp på topp ES nivå. Når han ikke klarer å få det til på andre laget mot presumptivt dårligere motstandere så er veien opp ganske lang. Men for all del, en interessant spiller men er pt langt bak de kantene vi har.

Comment

• Tror desverre vi må innse at Camara var et panikk-kjøp...
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
            Tror desverre vi må innse at Camara var et panikk-kjøp...
            Eller et Flax-lodd, avhengig av perspektiv

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Camara har vært skadet en stund nå. Han har fart men relativt enkle dribleferdigheter. Morsomt når det lykkes men hans uttelling er så langt veldig beskjeden. Må dessverre innrømme at jeg er litt i tvil om han har det i seg til å ta steget helt opp på topp ES nivå. Når han ikke klarer å få det til på andre laget mot presumptivt dårligere motstandere så er veien opp ganske lang. Men for all del, en interessant spiller men er pt langt bak de kantene vi har.
              Nå har jeg sett veldig lite av Camara så jeg uttaler med på tynt grunnlag. Men jeg husker når Ejuke kom. Han hadde fart, men ellers så det veldig rotete ut. Er det ikke mulig å få orden på Camara om man gir han litt tid? Ejuke fikk vel 2-3 år før han slo gjennom? Han var jo med oss hele perioden under Deila nesten før han ble solgt. Det er mulig Deila tenkte han skulle klare å få orden på han så han skulle ta steget, men det er klart. Nå har vi en ny trener og det er ikke sikkert Fagermo er interessert i det.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Nå har jeg sett veldig lite av Camara så jeg uttaler med på tynt grunnlag. Men jeg husker når Ejuke kom. Han hadde fart, men ellers så det veldig rotete ut. Er det ikke mulig å få orden på Camara om man gir han litt tid? Ejuke fikk vel 2-3 år før han slo gjennom? Han var jo med oss hele perioden under Deila nesten før han ble solgt. Det er mulig Deila tenkte han skulle klare å få orden på han så han skulle ta steget, men det er klart. Nå har vi en ny trener og det er ikke sikkert Fagermo er interessert i det.
                Enig i tankegangen din, men Camara har vært en stund i svensk fotball, så han kjenner den "nordiske" stilen og hva som kreves.
                Fyren har jo et vanvittig tempo, selvom han er ganske lav. Han har også et godt skudd - når han treffer reint. Men taktisk og teknisk er han ikke i nærheten.
                Her tror jeg som Spinner, at dette var et panikkjøp av Deila.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                X