Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Mjøndalen, lørdag 3. oktober kl. 20:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Se å få inn camara med kontringsfart nå !

Comment

Det "morsomme" er jo at vi har scoret alle måla i denne kampen. Vet ikke om det 2. til Bjørdal blir til selvmål etter hvert, men per nå så stemmer det ihvertfall.

Comment

La nå Bård spille hele kampen.

Comment

Ikke meningen med å komme med noen klage e.l, men syntes hver gang Odin får sjansen er det daft. Ser ikke den «sulten» som feks osame viser. Ønsker at han får fler minutter, men for meg ser det ut som han ikke trives.

Comment

deilig med seier !!!!
            Rbk - Odd i morgen. Uavgjort eller 3 målseier til rbk så vi går forbi Odd på målforskjell.

Comment

Det endte bra, vi er med i medaljekampen og tror dette kan bli gøy utover høsten.

Comment

Fantastisk resultat, og kampen litt som forventet egentlig. Ikke noe sjokk at MIF bli slitne etterhvert, de presset altfor høyt og løp for mye de første 60 minuttene til å ikke skulle betale for det etterpå. Men veldig hyggelig med måla til Henrik, perfekt kamp å åpne kontoen i!

Man ser litt hvor viktig Dønnun, eller linken Borch-Dønnum er, for spill på høyresida, det fungerte ikke med Finne i det hele tatt, men du verden som han (Finne) veier opp for det med spill foran målet. Trist han ikke vil forlenge med oss, rett og slett.

Det er også ganske tydelig hvor svekka vi blir med Oldrup ute, spesielt når også Dønnum er ute samtidig. Oldrup-Dønnum har også hatt en fin link siste 10 kampene, og den var svanet idag.

Men, du verden, dette laget har mye å by på, selv med sentrale spillere ute vinner vi 4-1 på en litt "medium" dag! Veldig sterkt!
                For de som kan styre sitt eget lag:
                vif.managerleague.com

Comment

Tenk om vi hadde hatt hatt et spisspar på topp med Bård og Ørnen. Da hadde vi scoret mye mål da.
                  feks 4-4-2

Dønnum - Oldrup - Bjørdal - Sahraoui
                  Bård - Ørn

Ellers fantastisk å se Henrik få mål og målpoeng i dag. Selvom det kanskje var litt flaks. Vi var heldige i dag, men uheldige sist. Så det går opp i opp.

Lekven ute av sin posisjon og gjør masse feil i første. I andre omgang ingen feil.
                  morsomt og deilig at fler spillere kan spille flere posisjoner.
                  Deilig at vi kommer til å henge med i toppen igjen

Comment

RBK har +16 mål og har i praksis ett poeng mer enn oss med +6 mål. Odd på +8 og ca samme kampprogram som oss tilsier at vi og molde sloss om 3. plassen. Molde fokuserer nok mest på ævropa, mens rbk tar sølvet.

Comment

Originally posted by Goliat View Post
                      Nydelig da må vi klare det, husk to annulerte også..
                      Ja, den ene er grei, men den første aner jeg ikke hva han dømmte på...??
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Finne er desverre ingen kantspiller.
                        Mulig det men han scorer mål...

Comment

Synes Bjørdal var litt ute av kampform de første par matchene, men han er jo en meget bra spiller som dominerer over hele banen.

Comment

Originally posted by Pete View Post

Mulig det men han scorer mål...
                            Ja, han er spiss.
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Det var en som var skeptisk til å hente Bjørdal og så har vi en annen som mener Finne ikke er bra nok. Lurer på om de fikk svar på dette idag.....

Comment

Originally posted by SanktHallvard View Post
                                Ikke meningen med å komme med noen klage e.l, men syntes hver gang Odin får sjansen er det daft. Ser ikke den «sulten» som feks osame viser. Ønsker at han får fler minutter, men for meg ser det ut som han ikke trives.
                                Forrige kamp Odin kom inn var mot Brann. Da fikk han vel 25 min og jeg syntes han gjorde en god figur. Så har han ikke kommet inn før han fikk 10 min i dag i en kamp som i realiteten var ferdigspilt. Forrige kamp før Brannkampen var vel mot Haguseund. Da fikk han 7 min mener jeg for Shala. Vet ikke helt hva vi skal forvente å se når du får 7 til 10 min nå og da. Har treneren tro på at du skal påvirke kampen så blir du kanskje satt innpå tidligere. Utover det så tror heller ikke jeg at han trives noe særlig med situasjonen for tiden. Odin kan fort være en som er på vei ut dørene på slutten av året. Osame hadde årsbeste mot Brann. Veldig artig å se på. Kampene etter det synes jeg har sett veldig lik ut som 3.div i fjor. Dribler å dribler og slipper ikke ballen/slipper for sent.

Comment

Working...
                                X