Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Sandefjord - Vålerenga, Søndag 18. oktober kl. 20:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Sandefjord - Vålerenga, Søndag 18. oktober kl. 20:30

Nå har det vært landslagspause, og den er heldigvis over, så vi kan fortsette med den fotballen som faktisk betyr noe!

Vårt neste offer er Sandefjord, og dette kommer til å smake godt!

Vi vant 2-1 hjemme, etter en fryktelig start på kampen, med to skader (og bytter) veldig tidlig. Osame kom inn og snudde kampen til seier!
    Nå skal vi ta dem med toppa lag og uten skader!
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

SF er ingen badeball under denne Cifuentes
    her tror jeg vi må dele poengene broderlig
    og at vi slipper inn mål etter kårner
    res : to - to

Comment

Sandefjord har ikke vært like walk-over som antatt før sesongen
      Vi holdt på å ryke i hjemmekampen. La oss håpe vi lærte mye av den kampen
      Mye tyder uansett på at samme kampbilde som mot Mjøndalen. Så vi må være skjerpa, tålmodige og ikke slippe til skudd der bønda kan få lykketreff.

Noen som vet status på Oldrup Jensen? Fantasy eliteserien melder "ankelskade" og dermed uaktuell. De pleier dessverre å treffe..

Laget:
      De 5 bakerst er bankers.
      Og at Dønnum og Ørnen er 2 av de 3 helt foran er det også ca 0 i odds for.

Hvis Oldrup Jensen er utilgjengelig så tipper jeg følgende 6 foran på banen:
      Bjørdal-Lekven-Shala
      Sahraoui-Ørnen-Dønnum

Comment

Hvis ikke Oldrup er klar, tror jeg Henrik tar den plassen, og gjør det med stil. Dette er en kamp vi må vinne hvis vi skal til Europa. Slutt på bananskall i Enga nå..... forhåpentligvis
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
          Hvis ikke Oldrup er klar, tror jeg Henrik tar den plassen, og gjør det med stil. Dette er en kamp vi må vinne hvis vi skal til Europa. Slutt på bananskall i Enga nå..... forhåpentligvis
          Tviler på at Henrik tar plassen til Oldrup. Lekven tar nok den.

Comment

Tipper:
            Klaesson
            Borch - Tollås - Näsberg - Adekugbe
            Bjørdal - Lekven- Felix/Shala
            Dønnum - Ørnen - Sahraoui

Comment

Originally posted by Disig View Post
              Tipper:
              Klaesson
              Ikke noe dårlig tips, men frykter at Felix som indreløper er et optimistisk tips.
              Håper ellers at Finne får spilletid. Enten inn for Osame siste 30 eller fra start (Osame indreløper).

Comment

Originally posted by Disig View Post
                Tipper:
                Klaesson
                Nå som man begynner DEF å kjenne er vel denne med Shala rimelig sannsynlig.

Selv håper jeg Lekven får varme benken og at vi gir tillit til Felix eller Odin. Tror nok både Felix og Shala kan mestre Oldrup sin rolle.

Comment

For de som ikke har sett så mye på hvalfangerne:
                  Sandefjord leverte en meget god kamp mot Glimt forrige runde, selv om de tapte 2-1. (Scora på dødball)
                  Runden før det slo de Molde (1-0), selv om det var et skikkelig ran. (Innlegg, heading og i mål)
                  Runden før det fikk de en heldig U mote Godset (nesten et ran det også utifra sjanser og avslutninger, kampen endte 0-0)
                  Runden før det slo de Mjøndalen (2-0) i en relativt jevnspilt kamp, selv om Mjøndalen kom til flere sjanser. (Innlegg inn i boks, og crosser i bakrom)
                  Runden før det tapte de litt ufortjent mot KBK, lå under 1-0 mot slutten og sendte "alle mann i angrep" og endte opp med kontring imot og 2-0 tap.

De er relativt effektive, og trenger ofte ikke så mange sjanser for å score, typisk en type lag vi ikke liker å møte. De er gode i boksen, og man bør passe på han Rufo (10'ern) så han ikke får mye tid til å prikke pasninger og innlegg. Liker ikke helt hvis Lekven får ansvaret for å ta han ut, kan bli vanskelig...
                  De spiller i sin vante 4-2-3-1 formasjon, og vi får kanskje hilse på Vega på kanten.....
                  vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by donny View Post
                    Nå som man begynner DEF å kjenne er vel denne med Shala rimelig sannsynlig.
                    Selv håper jeg Lekven får varme benken og at vi gir tillit til Felix eller Odin. Tror nok både Felix og Shala kan mestre Oldrup sin rolle.
                    Jeg tror det er veldig risikabelt å sette Shala i den sentrale rollen idag mot Rufo, da tviler jeg på at vi beholder alle 11 på banen hele kampen, for å si det slik.
                    vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Jeg tror det er veldig risikabelt å sette Shala i den sentrale rollen idag mot Rufo, da tviler jeg på at vi beholder alle 11 på banen hele kampen, for å si det slik.
                      Ble Lekven gitt! Så får vi se da.. Med Bjørdal og Sahraoui ved siden av seg, og Finne på kant.

Comment

Originally posted by donny View Post

Ble Lekven gitt! Så får vi se da.. Med Bjørdal og Sahraoui ved siden av seg, og Finne på kant.
                        Han kommer til å slite, men han blir nok på banen i 90 minutter om ikke annet.
                        vif.managerleague.com

Comment

Står vel i manuset at Vega scorer mot oss, men vi bør og skal vinne selv om vi slet sist gang mot dem

Comment

Litt off topic men noen som vet noe salgssum på finne til Danmark ?

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                              Litt off topic men noen som vet noe salgssum på finne til Danmark ?
                              Går som Bosman mener jeg. Kontrakt ut 2020.
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X