Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by donny View Post

Noe sier meg at du har svaret.
    og at det sannsynligvis ikke er noen andre her inne som vet.
    men hva har det med lønn/kontrakt til Tollås?
    Jeg vet det var høy lønn, spesielt Moa som hadde høyere lønn enn daglig leder.

Poenget var at begge var skadeutsatte spillere som fikk lange kontrakter og som endte opp med å legge opp under denne kontraktstiden.

Personlig har jeg ingen mening rundt Tollås. Jeg forstår han og jeg forstår klubben.

Comment

• Hadde gjerne sett JTN på en to års kontrakt!

Comment

• Originally posted by FrankO View Post

Jeg vet det var høy lønn, spesielt Moa som hadde høyere lønn enn daglig leder.

Poenget var at begge var skadeutsatte spillere som fikk lange kontrakter og som endte opp med å legge opp under denne kontraktstiden.

Personlig har jeg ingen mening rundt Tollås. Jeg forstår han og jeg forstår klubben.
        Andre eksempler er vel Hirshfeldt og Hæstad. Hvor førstnevnte spilte for VIF2 med millionlønn?

Comment

• Ny sak i VG: https://www.vg.no/sport/fotball/i/yR...te-for-klubben

Ikke akkurat så mye nytt. Så lenge klubben kun gir han tilbud om 1 år så er nok Tollås tapt for oss.
          Last edited by tordvif; 04.12.2020, 21:47.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
            Ny sag i VG: https://www.vg.no/sport/fotball/i/yR...te-for-klubben

Ikke akkurat så mye nytt. Så lenge klubben kun gir han tilbud om 1 år så er nok Tollås tapt for oss.
            Dette er helt håpløst.

Gi han en 2 års kontrakt, fullt klar over skaderisikoen. Men 1år vanvittig kort for en på 30år og muligens i sin livs form.

Han har en familie i Oslo og etablert seg her, alle med familier vet at forutsigbarhet er viktig.

​​​​​​Det ligger i kortene at vi mister vår beste midtstopper, surrer VIF bort en av tippeligaens beste midtstoppere for å kutte fra 2 år til 1 år så blir jeg ekstremt skuffet.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Ikke mer enn transfermarkt.com.

Comment

• Han fortjener 2 års kontrakt !! Uansett skadehistorikk. Han virker nå å være i meget fra form og er bare 30 som ikke er noe alder som midtstopper . Hans rutine er viktig, men Vålerenga skal vel surre til dette her.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                  Han fortjener 2 års kontrakt !! Uansett skadehistorikk. Han virker nå å være i meget fra form og er bare 30 som ikke er noe alder som midtstopper . Hans rutine er viktig, men Vålerenga skal vel surre til dette her.
                  Ett godt gammaldags WORD til det!

Comment

Han fortjener 2 års kontrakt !! Uansett skadehistorikk. Han virker nå å være i meget fra form og er bare 30 som ikke er noe alder som midtstopper . Hans rutine er viktig, men Vålerenga skal vel surre til dette her.
                    Så er det et spørsmål om lønn, bonuser og alt det der.

Comment

• Alle (supportere og klubb) ønsker at Tollås skal bli. Tollås ønsker 3 år, klubben ett. De virker ikke å bli enige og jeg tviler litt på at klubber står i kø for å gi en skadeutsatt stopper lang kontrakt - dessverre.

Men at han bruker landets største avis for å ta dette som offentlig skittentøyvask midt i oppkjøringen til det som kan være vår aller viktigste kamp på mange år blir jeg nesten kvalm av. Håper dette er tatt ut av kontekst av journalisten.

Hold fokus på fotball, ikke mange kamper igjen

Comment

• Er forsåvidt enig i at Tollås fortjener 2 år, men forklaringen til klubben er usikkerhet rundt økonomi pga korona og sponsorer. Jørgen sier her (https://www.eurosport.no/fotball/eli...86/story.shtml) at kun tollås har fått tilbud og kun ett år. De andre på utgående kontrakt shala, stokke, lekven har vi kun hatt samtaler med og det er forståelse for at de da kan finne andre klubber.

Jeg tror ikke at det bare er forhandlinger, og jeg er glad for at vi ikke lukker øya og holder forbruket oppe, men at vi også sparer der det gjør vondt. Ingen av de fire har vel lite lønn så om tre eller fire forsvinner må det hjelpe økonomien noe. Det er ikke lenge siden vi slanket admin og permitterte spillere og vi vet enda ikke når tribunene fylles igjen eller hvor mange sesongkort som selges.

Håper Tollås og Lekven blir med et par år til, men at klubben klarer seg gjennom de mest økonomisk krevende årene noensinne er tross alt viktigere.

Comment

Han kan jo ta en ettårs kontrakt og storspille neste sesong, så har han alle kort på hånda for en ny toårskontrakt da, slik får han jo de tre årene han ønsker seg.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                            Er forsåvidt enig i at Tollås fortjener 2 år, men forklaringen til klubben er usikkerhet rundt økonomi pga korona og sponsorer. Jørgen sier her (https://www.eurosport.no/fotball/eli...86/story.shtml) at kun tollås har fått tilbud og kun ett år. De andre på utgående kontrakt shala, stokke, lekven har vi kun hatt samtaler med og det er forståelse for at de da kan finne andre klubber.

Jeg tror ikke at det bare er forhandlinger, og jeg er glad for at vi ikke lukker øya og holder forbruket oppe, men at vi også sparer der det gjør vondt. Ingen av de fire har vel lite lønn så om tre eller fire forsvinner må det hjelpe økonomien noe. Det er ikke lenge siden vi slanket admin og permitterte spillere og vi vet enda ikke når tribunene fylles igjen eller hvor mange sesongkort som selges.

Håper Tollås og Lekven blir med et par år til, men at klubben klarer seg gjennom de mest økonomisk krevende årene noensinne er tross alt viktigere.

Hvis det er slik at vi sliter med å fornye sponsoravtaler så skal vi selvfølgelig ikke kaste rundt oss med penger.

Synd at Vålerengas sportslige suksess sammenfaller med såpass stor usikkerhet i næringslivet forøvrig. Vi kunne vært et veldig godt sponsorobjekt fra 2021 i normale omstendigheter.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Hvis det er slik at vi sliter med å fornye sponsoravtaler så skal vi selvfølgelig ikke kaste rundt oss med penger.

Synd at Vålerengas sportslige suksess sammenfaller med såpass stor usikkerhet i næringslivet forøvrig. Vi kunne vært et veldig godt sponsorobjekt fra 2021 i normale omstendigheter.
                              Det er vanskelig å skjønne dette med sponsoravtaler. Vi har tilbudt JTN kontrakt i 2021. Er det sponsoravtaler i 2022 de er bekymret for?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det er vanskelig å skjønne dette med sponsoravtaler. Vi har tilbudt JTN kontrakt i 2021. Er det sponsoravtaler i 2022 de er bekymret for?
                                Vil tro det først og fremst er 2021 som er kartlagt. Det kan være at vi har cash til å lønne han i 2021, men at 2022 er usikkert.

Et annet alternativ er at vi ser at talenter som Holmé trenger ett år bak Tollås før de kan ta over.

Eller at en stopper vi er interesserte i er bosman etter 2021.

Comment

Working...
                                X