Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fagermo sa for ikke lenge siden at de muligens vil hente en kant.
    Ser at Ghayas Zahid sin kontrakt går ut om et halvt år, og hadde jo vært moro om han ble gjenforent med Ørnen.

Comment

• Kontrakten til Abu er terminert:

Det merker jeg at var helt greit...

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        Fagermo sa for ikke lenge siden at de muligens vil hente en kant.
        Ser at Ghayas Zahid sin kontrakt går ut om et halvt år, og hadde jo vært moro om han ble gjenforent med Ørnen.
        Zahid inn hadde vært fantastisk, det er undervurdert og bunnsolid fyr. Men fyren er 26, tror ikke han er ferdig med utenlandskarrieren sin. Han har jo virkelig kjempet i bakgårdsliga i Kypros lenge. Vært utleid til Panathinaikos men i det store har han ikke greid å komme seg til en liga som landslagsledelsen følger.

Kommer han til Vålerenga er han for det første, uaktuell for landslagsspill fremover og for det andre må han nok vesentlig ned i lønn.

Vet ikke om han har kids osv, men hvis han har det så er barneskolealder en nøkkel eller at han tipper 30år.

Men gleder meg allerede til han kommer
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post

Zahid inn hadde vært fantastisk, det er undervurdert og bunnsolid fyr. Men fyren er 26, tror ikke han er ferdig med utenlandskarrieren sin. Han har jo virkelig kjempet i bakgårdsliga i Kypros lenge. Vært utleid til Panathinaikos men i det store har han ikke greid å komme seg til en liga som landslagsledelsen følger.

Kommer han til Vålerenga er han for det første, uaktuell for landslagsspill fremover og for det andre må han nok vesentlig ned i lønn.

Vet ikke om han har kids osv, men hvis han har det så er barneskolealder en nøkkel eller at han tipper 30år.

I utgangspunktet enig og tviler på at han kommer, men når vi klarer å lande Bjørdal er tydeligvis alt mulig om dagen.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post

Fem dager gammel artikkel om situasjonen til Ghayas i Kypros. Vært en veldig tøff periode med masse rot, Mick McCarthy som manager og nye spillere. APOEL har starta sesongen ganske dårlig.

Han vil til en annen liga som har høyere sportslig nivå, men pengene er ikke det viktigste.
            Hvis Fagermo klarer å få Bjørdal hit fra Belgia, så kanskje han kan overbevise Ghayas også. Skal også ut i Europa, og norske fotballspillere er in for tiden.
            Kanskje han savner Mortensrud også.

Comment

• Var prat om Pellegrino. Han sikter seg inn på penger i Dubai, Kina eller lignende; og er ærlig på det. Fair det.
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                Var prat om Pellegrino. Han sikter seg inn på penger i Dubai, Kina eller lignende; og er ærlig på det. Fair det.
                https://www.vg.no/sport/fotball/i/1B...rste-prioritet
                Enig, greit at han sier det rett ut, men jeg reagerer jo på dette:

"– Det må være et sted som er trygt, der jeg kan ta med meg familien min. Rammene må være trygge for at datteren min kan leve greit og ha det bra. Dubai, Kina, kanskje sånne ting, sier Pellegrino.

Agent Atta Aneke bekrefter at Kina, Dubai, Qatar og Saudi-Arabia er blant landene som er mest aktuelle for klienten, og at han vil tjene «mange, mange ganger så mye som i Norge». Aneke tror han vil være i stand til å få i land en avtale i januar."

Jeg kan nok nevne flere tryggere alternativer for å si det sånn.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                  Jeg kan nok nevne flere tryggere alternativer for å si det sånn.
                  Jeg stusset på det samme. Samtidig er det nok ganske greit å være profesjonell fotballspiller disse stedene. Har man ok med penger og holder seg innenfor lokale lover og normer blir man godt ivaretatt

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
                    Kontrakten til Abu er terminert:

Det merker jeg at var helt greit...
                    Han var god i en kort periode, lykke til videre.
                    En etter en av Deilas signeringer forsvinner.
                    Deila kan ikke ha mye øye for det som behøves på en fotballbane.
                    Hvor lang tid tar det før han får sparken i NY?
                    Elsebutgangen og Abu skulle satses på, de virkelig gode fikk gå.

Comment

• Forresten i post-interjuvet så sier Tollås at det er uavklart foreløpig. Når Eurosport spurte Fagermo om hvem som er uavklart ifm at man "takket de av" så sier Fagermo at "Nei vi takker av fordi det er slutt. Skal vi ta nye steg så må vi fornye oss." så offisielt så tyder alt på de er ferdige i klubben. Mulig det er hardball forhandlinger, det vet vi ikke før senest midten av April...

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                        Forresten i post-interjuvet så sier Tollås at det er uavklart foreløpig. Når Eurosport spurte Fagermo om hvem som er uavklart ifm at man "takket de av" så sier Fagermo at "Nei vi takker av fordi det er slutt. Skal vi ta nye steg så må vi fornye oss." så offisielt så tyder alt på de er ferdige i klubben. Mulig det er hardball forhandlinger, det vet vi ikke før senest midten av April...
                        Oi, DEF er tøffing. Får håpe han ikke er så tøff at han surrer bort klassespillere vi trenger. Men ifh. Til økonomi er det lurt å være hard. Jeg tipper det løser seg med Lekven og Tollås, shala og Stokke ut.

Henter han inn noe, så er det klasse. Typisk han, Bjørdal og kjartanson.. hvis ikke lager han spilleren fra akademiet sitt. For en fyr altså..
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                          Forresten i post-interjuvet så sier Tollås at det er uavklart foreløpig. Når Eurosport spurte Fagermo om hvem som er uavklart ifm at man "takket de av" så sier Fagermo at "Nei vi takker av fordi det er slutt. Skal vi ta nye steg så må vi fornye oss." så offisielt så tyder alt på de er ferdige i klubben. Mulig det er hardball forhandlinger, det vet vi ikke før senest midten av April...
                          Tolka han som at han svarte generelt, for det er jo litt forskjellige situasjoner det her.

Seks spillere har ikke kontrakt og to, Finne og Matti, har alt funnet nye klubber. JTN, har fått tilbud om kontrakt, men bare på et år. Mot han er det kanskje hardball. Lekven, Shala og Stokke er nok ferdige. Av de tre er vel Shala nærmest ny kontrakt. Lekven er for gammel og Stokke ikke god nok.

Comment

• Fant interjuvet her: https://www.eurosport.no/fotball/eli...20/video.shtml
                            Skal ikke stå hardnakka på mitt, det er åpent for tolkning og nå er vel kanskje ikke DEF inne i selve forhandlingene men jeg leser det som at "vi har gjort vårt, spillerne takket ikke ja, så da går vi videre". Men kontraktstilbudet fra klubben har sikkert en gyldighet i kort tid fremover, så kan spillerne enten takke ja til det eller prøve å finne noe nytt innen fristen er ute.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Tolka han som at han svarte generelt, for det er jo litt forskjellige situasjoner det her.

Seks spillere har ikke kontrakt og to, Finne og Matti, har alt funnet nye klubber. JTN, har fått tilbud om kontrakt, men bare på et år. Mot han er det kanskje hardball. Lekven, Shala og Stokke er nok ferdige. Av de tre er vel Shala nærmest ny kontrakt. Lekven er for gammel og Stokke ikke god nok.
                              Sånn som han har spilt i år (og i går) syns jeg ikke Shala bør prioriteres for å være med videre. Som DEF sier har vi god ettervekst på midtbanen

Comment

• Originally posted by anderan View Post

Sånn som han har spilt i år (og i går) syns jeg ikke Shala bør prioriteres for å være med videre. Som DEF sier har vi god ettervekst på midtbanen
                                Enig med deg. Tror forsåvidt det er ganske gjensidig, shala vil videre og har ikke spilt fast. Av de på utgående er det nok kun tollås og Lekven som er aktuelle. Men som fagermo sier så vil lekven sperre for våre unge. Opsahl, o.t. holm og felix tar nok mer enn gjerne hans plass om ikke sistnevnte dyrkes som back. Usikker på om felix vil det, men tror det kunne blitt bra. I så fall blir det vel ny og lengre kontrakt for hans går vel ut til sommern?
                                Jeg hadde sovet bedre om natta dersom tollås signerte for ett år eller to, men vi må stole på at Fagermo har en plan.

veldig spent på hvem som kommer inn. En vb, en stopper og en kant (som kan være backup som spiss) med omtrent samme nivå som de to forrige vi henta sier ikke jeg nei til.

Comment

Working...
                                X