Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by hmchrist View Post
    Og, sist, og trolig minst, hva har egentlig skjedd når du ender opp som din brors son?
    Slapp av, det er nevøen din

Comment

• Originally posted by zeta View Post
      Det er fint med stopper, men det er kant som bli testen for Fagermo. Greier han å ta en klubb videre fra bronse? Det blir avgjørende hva slags kant som kommer inn. Det ville vært kjedelig med en skikkelig flopp.

Det skulle være massevis av muligheter. Bare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav
      Er det Osame eller Dønnum du mener skal ut?

Comment

• Originally posted by Sosua View Post

Er det Osame eller Dønnum du mener skal ut?
        Mest sannsynlig blir Osame satset på som indreløper, i og med at Fagermo har gått ut å sagt at de ser etter en kant. Eller så forventes det kanskje at enten Aron eller Osame blir solgt snart.

Comment

• Det skulle være massevis av muligheter. Bare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav[/QUOTE]

Kabran? har vel ikke vært spesielt god siden han scoret noen mål i Superettan for 4/5 år siden.. var vel lenge den spilleren med flest avslutninger uten å score, helt til han putten 3 helt på slutten av året. Riktig nok skapt en del sjanser, og mulig han hadde vært bedre i ett bedre lag. Derimot svært usikker på om Kabran er en spiller som hever oss fra en 3, da må vi nok se høyere på lista.

Comment

• Originally posted by zeta View Post
            Bare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav
            Har du sett noe særlig av Rashani i år? Forferdelig svak, bidrar til svært lite målpoeng og er fryktelig avhengig av venstrefoten. I tillegg er han ikke spesielt kvikk, men har på sett og vis bra driv med ball i beina. Han forsterker oss ikke. Han går uansett til Kypriotisk eller gresk ball tenker jeg...
            Nei, huff... går kaldt nedover ryggen. La oss styre unna denne.

Det jobbes med Lekven på kontorene her borte (Skien). Ingenting avklart enda.

Comment

• Siden SIL ikke rykka opp, så blir det vel en kamp om å signere Mannsverk.
              Last edited by ziggy75; 28.12.2020, 18:29.

Comment

• Hva skjer med spillere som Werni, Sandmoen og Holme ? Blir de hentet tilbake ? Sakarias Opsahl kommer hjem forstod jeg på Fagermo.

Comment

• Originally posted by Buss View Post
                  Hva skjer med spillere som Werni, Sandmoen og Holme ? Blir de hentet tilbake ? Sakarias Opsahl kommer hjem forstod jeg på Fagermo.
                  Holme og S Opsahl kommer tilbake, i hvertfall i første omgang. De to andre vet jeg ikke noe om. Men det blir vel lang vei til spilletid for begge to så mulig med ett nytt lån? Opsahl er best som 6er og da blir det bak OJ. Ikke så god som indreløper men selv der er det trangt.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                    Siden SIL ikke rykka opp, så blir det vel en kamp om å signere Mannsverk.
                    Håper vi er med i den kampen

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Håper vi er med i den kampen
                      Det bør vi definitivt være!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                        Siden SIL ikke rykka opp, så blir det vel en kamp om å signere Mannsverk.
                        Tror Mannsverk kommer til å dra utenlands.
                        Jeg har en kompis som er italiensk agent, han var jobbet med en case med Mannsverk til Serie A i sommer.
                        Enten Molde, Rosenborg eller utlandet. Vi kommer aldri til å ha cash til å matche overgangssum eller lønnskostnader.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Tror Mannsverk kommer til å dra utenlands.
                          Jeg har en kompis som er italiensk agent, han var jobbet med en case med Mannsverk til Serie A i sommer.
                          Enten Molde, Rosenborg eller utlandet. Vi kommer aldri til å ha cash til å matche overgangssum eller lønnskostnader.
                          Hvis han går til norsk klubb ser jeg ingen grunn til at VIF skal stille svakere enn RBK og Molde. Egentlig tvert imot, ikke sikker spilletid de stedene i motsetning til hos oss. Når man er 18 år er det spilletid som teller, er det økonomi som teller så er det som regel over og ut karrieremessig.

​​​​Fagermo er utvilsomt Norges mest ekstreme trener til å pushe opp og frem unggutter.
                          ​​​​
                          Det beste er selvfølgelig utenlands OG bli satset på. Men det er man ikke alltid garantert, i en større utenlandsklubb er du bare en av ørten enorme talenter. Skulle Norge være aktuelt er jeg sikker på at VIF er attraktiv for unge spillere. Ikke pga økonomi, men Fagermo.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Tror vel ikke det er lønna som er problemet, men prisen. Sogndal gir han sikkert ikke gratis til oss.

Men at en ung spiller som vil bli god godt kan velge oss foran Molde og RBK er jeg enig i.

Comment

• God signering, men hadde vel ikke akkurat vært sikkert spilletid hos oss heller. Osame-Oldrup-Bjørdal er ikke en midtbane det er lett å spille seg inn på. Ville også tatt spilletid fra Odin..

Comment

• Om Mannsverk ønsker spilletid vil både Molde, RBK og VIF være feil klubber å gå til mener jeg. Går han til RBK vil han nesten helt sikkert bli lånt ut. Hvem skal han ta plassen til i Molde og VIF ? Han bør dra fra Sogndal, men ønsker han utvikling/spilletid i Eliteserien er det andre klubber som vil være bedre valg.

Comment

Working...
                                X