Originally posted by hmchrist
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
Originally posted by zeta View PostDet er fint med stopper, men det er kant som bli testen for Fagermo. Greier han å ta en klubb videre fra bronse? Det blir avgjørende hva slags kant som kommer inn. Det ville vært kjedelig med en skikkelig flopp.
Det skulle være massevis av muligheter. Bare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav
- Likes 1
Comment
-
-
Det skulle være massevis av muligheter. Bare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav[/QUOTE]
Kabran? har vel ikke vært spesielt god siden han scoret noen mål i Superettan for 4/5 år siden.. var vel lenge den spilleren med flest avslutninger uten å score, helt til han putten 3 helt på slutten av året. Riktig nok skapt en del sjanser, og mulig han hadde vært bedre i ett bedre lag. Derimot svært usikker på om Kabran er en spiller som hever oss fra en 3, da må vi nok se høyere på lista.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by zeta View PostBare spillere som Rashani eller Kevin Kabran skulle forsterke laget. Så det nivået er et minstekrav
Nei, huff... går kaldt nedover ryggen. La oss styre unna denne.
Det jobbes med Lekven på kontorene her borte (Skien). Ingenting avklart enda.
- Likes 5
Comment
-
Originally posted by Buss View PostHva skjer med spillere som Werni, Sandmoen og Holme ? Blir de hentet tilbake ? Sakarias Opsahl kommer hjem forstod jeg på Fagermo.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostSiden SIL ikke rykka opp, så blir det vel en kamp om å signere Mannsverk.
Jeg har en kompis som er italiensk agent, han var jobbet med en case med Mannsverk til Serie A i sommer.
Enten Molde, Rosenborg eller utlandet. Vi kommer aldri til å ha cash til å matche overgangssum eller lønnskostnader.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by christer1913 View Post
Tror Mannsverk kommer til å dra utenlands.
Jeg har en kompis som er italiensk agent, han var jobbet med en case med Mannsverk til Serie A i sommer.
Enten Molde, Rosenborg eller utlandet. Vi kommer aldri til å ha cash til å matche overgangssum eller lønnskostnader.
Fagermo er utvilsomt Norges mest ekstreme trener til å pushe opp og frem unggutter.
Det beste er selvfølgelig utenlands OG bli satset på. Men det er man ikke alltid garantert, i en større utenlandsklubb er du bare en av ørten enorme talenter. Skulle Norge være aktuelt er jeg sikker på at VIF er attraktiv for unge spillere. Ikke pga økonomi, men Fagermo.Er det her jeg skal legge inn signatur?
- Likes 2
Comment
-
Om Mannsverk ønsker spilletid vil både Molde, RBK og VIF være feil klubber å gå til mener jeg. Går han til RBK vil han nesten helt sikkert bli lånt ut. Hvem skal han ta plassen til i Molde og VIF ? Han bør dra fra Sogndal, men ønsker han utvikling/spilletid i Eliteserien er det andre klubber som vil være bedre valg.
Comment
Comment