Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by zeta View Post

Jeg ønsker også Felix med videre, men det virker som om treneren ikke har tro på han. Derfor er det viktig for han å gå etter sesongen.
    Tja. Jeg ville nå i alle fall ventet til situasjonen med Shala og Lekven var avklart og sett an hva som ev. kommer inn, om jeg var i Felix sine sko.
    Jeg håper virkelig ikke DEF har gitt opp Felix enda, så med mindre han får klar beskjed om at "Deg satser jeg ikke på", så håper jeg han blir og plukker opp hansken (eller beholder den på - for jeg har i grunnen inntrykk av at han allerede har plukket den opp).

Comment

Så ikke forlengelsen med Dønnum komme!
      Kudos til klubb og spiller

Comment

Originally posted by donny View Post
        Så ikke forlengelsen med Dønnum komme!
        Kudos til klubb og spiller
        Det er rett og slett så herlig at jeg aner ikke hvor jeg skal stå eller sitte.
        Dønnums nye sveis er mer enn godtatt med denne nyheten, og kjærligheten til klubben i vårt hjerte. Dette er en stor dag dere.
        Dønnum forlenger
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Dønnums nye sveis er mer enn godtatt med denne nyheten, og kjærligheten til klubben i vårt hjerte. Dette er en stor dag dere.
          Dønnum forlenger
          Ja, nå lærte Mr. Singh noe nytt i dag også.

Comment

Deilig med ny kontrakt til Dønnum. Har hatt mareritt om "billigsalg" sommeren 2021 en glisende Slim Jim i bakgrunnen. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt!
            Takk Aron!

Comment

De siste årene har det ofte vært kortsiktige kontrakter og lån av spillere som ikke har hevet laget. Mangel på penger har nok vært en av grunnene til strategien som har vært valgt. At Aron nå har signert, så betyr det kanskje at vi har tilbudt ham en lønn som han kan leve godt av. Og betyr dette i så fall at Trøim spytter inn penger? Og i hvilken grad har DEFs lederskap gitt Trøim troa på fremtiden - så mye håp og tro at han åpner pengesekken? Det er jo lov å håpe at vi kan hente inn spillere som vil heve laget betydelig. De to siste signeringene våre i høst tyder på det. Nå vet ikke jeg hva Ørnen får... Men han har nok både til salt i grøten og smør på brødskibrødskiva.

​​​​​

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Ja, nå lærte Mr. Singh noe nytt i dag også.
                Dette var en voksen avgjørelse av Dønnum, det er bare å takke og bukke.
                Tror alle spillere som er klubbutviklet, kan lære noe av dette!

Comment

Originally posted by ForesttGump View Post

Dette var en voksen avgjørelse av Dønnum, det er bare å takke og bukke.
                  Tror alle spillere som er klubbutviklet, kan lære noe av dette!
                  Helt enig - gitt at de får tillit og spilletid.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                    Deilig med ny kontrakt til Dønnum. Har hatt mareritt om "billigsalg" sommeren 2021 en glisende Slim Jim i bakgrunnen. Heldigvis er jeg ikke sanndrømt!
                    Takk Aron!
                    Nydelig med forlenget kontrakt. Men det skulle ikke forundre meg om det er en klausul at han kan selges til en klubb utenfor Norge for en definert sum. Og denne er kanskje lavere enn vi kunne ønske oss, hvis han presterer bra til neste år.

Comment

Originally posted by tasse View Post

Nydelig med forlenget kontrakt. Men det skulle ikke forundre meg om det er en klausul at han kan selges til en klubb utenfor Norge for en definert sum. Og denne er kanskje lavere enn vi kunne ønske oss, hvis han presterer bra til neste år.
                      Tror ingenting på en klausul som nevner en spesifikk mengde penger. Klubben har bevist før at vi lar folk gå når tilbudet er bra nok og interressant for spilleren. Aron så dette selv i sommer. Alt tyder på at vi var enige med Lecce på pris men at det var andre formaliteter som drepte overgangen.
                      Mulig Aron forsvinner allerede til vinteren. Men da går i hvert fall ut av dørene på Valle med en stor stjerne i min bok.
                      Jeg håper dog på at han blir med hvert fall fram til sommeren 2021.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Dønnum forlenger
                        Her snakker vi integritet og lojalitet!
                        Dønnum kunne lett ha signert med en større utenlandsk klubb i januar og stappa en fet sign on fee rett i foret, og det regner jeg med han er fullstendig klar over.
                        Dette skal vi ikke glemme!
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Må helt ærlig innrømme at dette kom som et sjokk på meg!

Hadde jeg vært i hans sko så veit jeg ærlig talt ikke en gang om jeg hadde gjort det samme. Etter den behandlingen han fikk av Deila og det indre ønsket om å bli best mulig.
                          Han takket nei til Lecce, som kom som en overraskelse på mange, da det var uttalt at han ønsket seg videre. Etter en veldig god sesong i år har han gjort seg fortjent til det og fått interesse fra storklubber som Besiktas. Men velger å bli her!!

Aron Dønnum!!

Comment

Originally posted by hmchrist View Post

Tja. Jeg ville nå i alle fall ventet til situasjonen med Shala og Lekven var avklart og sett an hva som ev. kommer inn, om jeg var i Felix sine sko.
                            Jeg håper virkelig ikke DEF har gitt opp Felix enda, så med mindre han får klar beskjed om at "Deg satser jeg ikke på", så håper jeg han blir og plukker opp hansken (eller beholder den på - for jeg har i grunnen inntrykk av at han allerede har plukket den opp).
                            Felix har noen herlige vendinger og kloke pasninger. Jeg håper og tror vi satser litt på ham.
                            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Ottestad View Post
                              De siste årene har det ofte vært kortsiktige kontrakter og lån av spillere som ikke har hevet laget. Mangel på penger har nok vært en av grunnene til strategien som har vært valgt. At Aron nå har signert, så betyr det kanskje at vi har tilbudt ham en lønn som han kan leve godt av. Og betyr dette i så fall at Trøim spytter inn penger? Og i hvilken grad har DEFs lederskap gitt Trøim troa på fremtiden - så mye håp og tro at han åpner pengesekken? Det er jo lov å håpe at vi kan hente inn spillere som vil heve laget betydelig. De to siste signeringene våre i høst tyder på det. Nå vet ikke jeg hva Ørnen får... Men han har nok både til salt i grøten og smør på brødskibrødskiva.

​​​​​
                              Nå sitter ikke jeg på noen form for inside, så mulig du har rett. Men jeg ser det som lite sannsynlig at Trøim spytter inn noe særlig mer kroner enn før. Fyren er så og si konkurs og har nok med å få endene til å møtes i Borr drilling osv..

Jeg har mer troa på at dette er et resultat av fornuftig og edruelig drift over en 4-5 års periode. Det fortjener faktisk Team Drammen en klapp på skulderen for. Vi har solgt spillere for ganske mye penger, Sander Berge og Ejuke for å nevne noen. Så at klubben faktisk har litt penger på bok nå er ikke utenkelig, men faktisk tilfellet. Pengene har vært der, men vi har hatt is i magen og brukt de fornuftig. Det var vel nylig en artikkel om at vi faktisk hadde god økonomi under korona også og lå i grønn sone..

Det var ramaskrik når Ejuke ble solgt, men i dag når vi er i den ganske så komfortable situasjonen vi er i så var det kanskje vært det.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Det var ramaskrik når Ejuke ble solgt, men i dag når vi er i den ganske så komfortable situasjonen vi er i så var det kanskje vært det.
                                Vi må komme oss opp en del hakk som klubb slik at det er vi som selger spillerne for 150-200 millioner. Det er langt frem dit, men mellomledd som Genk og Heerenveen burde være unødvendige. Disse klubbene har ikke noe større potensiale enn oss.

Comment

Working...
                                X