Originally posted by _Christian_
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
-
Originally posted by christer1913 View Post
Det mest spennende er vel om vi fikk noe og at sagaen om Felipe endelig er over eller om det blir en del rettslig etterspill her. Tragisk sak uansett, men er vel ikke så mye klubben kunne gjort annerledes. Det ødela vel mye av karrieren hans vil jeg tro. Økonomisk ville vi sikkert tjent på å senke kravene litt da vi nesten ble enige med en klubb i forrige vindu samtidig var det nok viktig for klubben og statuere et eksempel og vise at vi ikke finner oss i hva som helst. Leste om en spiller nå som var aktuell for overgang til en annen klubb og var sur for at hans klubb ikke ville selge. Han møtte derfor opp på trening i rivalens drakt for å tvinge egen klubb til å selge han (dette er svært fritt etter hukommelsen). Hadde en av våre møtte i lskdrakt på den måten håper jeg vi hadde latt han gå kontrakten ut nesten uansett hvilke bud som hadde kommet og ikke gitt han noe spilletid.
Det var et langt sidespor, men konklusjonen er at det er bra at Felipe er klar for en ny klubb. Håper vi fikk noen kroner.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by christer1913 View Post
Comment
-
Originally posted by bohem33 View Post
Spennende, vi fikk vel 30 M + tror dere ikke det?
Det mest spennende er vel om vi fikk noe og at sagaen om Felipe endelig er over eller om det blir en del rettslig etterspill her. Tragisk sak uansett, men er vel ikke så mye klubben kunne gjort annerledes. Det ødela vel mye av karrieren hans vil jeg tro. Økonomisk ville vi sikkert tjent på å senke kravene litt da vi nesten ble enige med en klubb i forrige vindu samtidig var det nok viktig for klubben og statuere et eksempel og vise at vi ikke finner oss i hva som helst. Leste om en spiller nå som var aktuell for overgang til en annen klubb og var sur for at hans klubb ikke ville selge. Han møtte derfor opp på trening i rivalens drakt for å tvinge egen klubb til å selge han (dette er svært fritt etter hukommelsen). Hadde en av våre møtte i lskdrakt på den måten håper jeg vi hadde latt han gå kontrakten ut nesten uansett hvilke bud som hadde kommet og ikke gitt han noe spilletid.
Det var et langt sidespor, men konklusjonen er at det er bra at Felipe er klar for en ny klubb. Håper vi fikk noen kroner.) , og muligens få noen slanter! Kanskje vi da kan møte Jonatan på halvveis og tilby 1,5 års kontrakt, som noen her har foreslått.
Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by tordvif View PostAngående Nation, det forhandles enda: https://twitter.com/arilasos/status/...939115020?s=21
Litt spent på hvordan de forhandlingene pågår. Utfra hva de har sagt virker det som de er mer eller mindre enige om lønn så alt handler om lengden på kontrakten. Jeg vil anta de har tenkt tanken at de kan møtes på midten (1,5 år) og at minst en av partene ikke er fornøyd med det. Stemmer alt det så må vel forhandlingene være omtrent som følger. Usikker på om de bruker fb eller telefon.
Torsdag 31.01.19
JI: Hei Jonas, alt bra med deg?
JTN: Jada Jørgen, enn du?
JI: Joda, det går bra vet du. Vi har tenkt litt og vi vil gjerne ha deg med videre. Vi er jo enige om lønna, hva sier du til kontrakt ut 2021?
JTN: Takk for det, jeg er nødt til å ha kontrakt ut 2022. Samboern er gravid vet du.
JI: Jeg skjønner det, men du har jo vært skada og vi er usikre på økonomien og pandemien og alt sånn vet du. Så jeg kan dessverre bare tilby deg ett år. Men jeg tilbyr deg gjerne ett år til til neste år når vi ser at du har spilt mye og publikum er tilbake på valle.
JTN: Nei, jeg må ha 2 år!
JI: Nei, du får bare ett år.
JTN: To år!
JI: Nei ett år!
JTN: to år!
JI: Nei, ett år!
JTN: vi får snakkes i morgen jeg må ha to år.
*Begge er godt fornøyd med samtalen og tenker den andre gir seg snart*
Fredag 01.01.21
JTN: Godt nyttår Jørgen
JI: Godt nyttår!
JTN: Jeg er nødt til å ha kontrakt ut 2022. Samboern er gravid vet du.
JI: Jeg skjønner det, men du har jo vært skada og vi er usikre på økonomien og pandemien og alt sånn vet du. Så jeg kan dessverre bare tilby deg ett år. Men jeg tilbyr deg gjerne ett år til til neste år når vi ser at du har spilt mye og publikum er tilbake på valle.
JI: Vi får snakkes i morra jeg er lei for det, men jeg kan dessverre bare tilby ett år.
Lørdag 02.01.21
JI: Hei Jonas, kan ikke vi skrive under på kontrakten i dag da? Jeg kan tilby deg ett år med Europaspill og nye medaljer.
JTN: vi får snakkes i morgen jeg må ha to år.
Mandag 04.01.21
JTN: Hei Jørgen, kan ikke du gi meg to år a?
JI: Sorry kompis, jeg sa på TV at det var uaktuelt. Men jeg gir deg gjerne ett år.
JTN: vi får snakkes i morgen. Jeg må ha to år.
Tirs-ons ganske lik som mandag.
Torsdag 07.01.21
JI: Hei Jonas, så du Trump i går eller?
JTN: Ja, det var sjukt.
JI: Han vil visst ha fire ny år han.
*Begge ler*
JTN: Fire år er lenge, men du kan vel gi meg halvparten vel?
JI: Sorry kompis, men jeg gir deg gjerne ett år.
JI: Vi får snakkes i morgen, jeg kan dessverre bare tilby ett år.
JTN: Fire år!
JI: ha ha ha det
Tror dere at det er omtrent sånn?
Edit: Der var saken i vg og jo, og da med litt mer kjøtt på beinet: Tollås Nation i forhandlinger med VIF - VG Nå: Fotball
Men om noe så viser det bare at forhandlingene er nøyaktig som beskrevet over.Last edited by bohem33; 07.01.2021, 15:37.
- Likes 6
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostØkonomisk ville vi sikkert tjent på å senke kravene litt da vi nesten ble enige med en klubb i forrige vindu samtidig var det nok viktig for klubben og statuere et eksempel og vise at vi ikke finner oss i hva som helst.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by bohem33 View Post
Torsdag 31.01.19
JI: Hei Jonas, alt bra med deg?
....
Lørdag 02.01.21
JI: Hei Jonas, kan ikke vi skrive under på kontrakten i dag da? Jeg kan tilby deg ett år med Europaspill og nye medaljer.
...
Torsdag 07.01.21
JI: Hei Jonas, så du Trump i går eller?
- Likes 7
Comment
-
Originally posted by Mikkell View Post
Hvis sjefen hadde tiltalt meg med feil fornavn hver gang vi snakket sammen hadde jeg mista litt lysten på å jobbe der kjenner jeg.
men usikker på hvorfor de begynte å forhandle allerede i 2019.
Også usikker på om kevin kabran er god nok, men gøy at det skjer noe både her og på twitter.
Om tollås forlenger får vi nok vite ganske snart vil jeg tro.
- Likes 1
Comment
Comment