Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeg blir forbanna om vi selger Sahraoui for 15-20 mill nå. Norge har fått frem flere unge internasjonalt gode spillere nå, så på tide å kreve mer penger. Trenger ikke å selge Sahraoui nå vel?

Comment

• VIF skal ut i Europa i år, han har kontrakt ut 2023. Verdien hans går vel opp en del hvis han viser seg fram der. Nei, VIF, ha litt is i magen!
      ​​#IKKESELGSAHRAOUI

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        VIF skal ut i Europa i år, han har kontrakt ut 2023. Verdien hans går vel opp en del hvis han viser seg fram der. Nei, VIF, ha litt is i magen!
        ​​#IKKESELGSAHRAOUI
        Blir du ikke litt stolt av å selge en spiller til Europa?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Nå skal vi faktisk spille i Europa da, og klubben har fått inn en del penger på overganger. Har jo ikke inntrykk av at økonomien er så ille, at vi må selge Osame nå!

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Absolutt ikke. Det er å stå med henda i lua mentalitet. Hvorfor skal man være stolt av det? Vi kan jo antagelig få mer penger for ham i de neste vinduene.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post

Absolutt ikke. Det er å stå med henda i lua mentalitet. Hvorfor skal man være stolt av det? Vi kan jo antagelig få mer penger for ham i de neste vinduene.
              Tror nok Nils tenker på en viss annen spiller vi solgte her om året og at enkelte da mente det var "kult" å selge til Europa.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Tror nok Nils tenker på en viss annen spiller vi solgte her om året og at enkelte da mente det var "kult" å selge til Europa.
                Det hadde vært mer synd om ingen større klubber var interesserte i spillerne våre selvfølgelig. Hvis Nils tenker på Ejuke, så kan ikke det sammenlignes med Sahraoui.

Comment

Det hadde vært mer synd om ingen større klubber var interesserte i spillerne våre selvfølgelig. Hvis Nils tenker på Ejuke, så kan ikke det sammenlignes med Sahraoui.
                  Tror kanskje han tenker på hva hvordan vår kjære sporttsjef uttalte seg etter overgangen til Fredrik Oppegård til PSV.

Comment

• Beholder helst Sahraoui også neste sesong, men får vi 20 mill for han er det meget god butikk.

Vi må huske at det eventuelle salget også gir mer plass til et annet meget stort talent, Odin Thiago Holm.
                    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by FrankO View Post

Myndighetene dekker 6g, som vel er i overkant av 500k. Vålerenga blir dermed nødt til å betale alt over dette.
                      G´en bikka 100K i 2020, så det er i overkant av 600K.

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
                        Beholder helst Sahraoui også neste sesong, men får vi 20 mill for han er det meget god butikk.

Vi må huske at det eventuelle salget også gir mer plass til et annet meget stort talent, Odin Thiago Holm.
                        Jeg er i hvert fall ikke overrasket at klubber følger nøye med og viser interesse. Osame har vært veldig aktiv på SoMe også med å promotere seg selv. Noe sier meg bare at vi er i en litt annen økonomisk situasjon nå enn for eksempel når vi solgte Ejuke. Og jeg tror at Osame har godt av en sesong til i Eliteserien før han drar ut. Men nå er jo ikke jeg så veldig objektiv med supporterbrillene på. Tydelig at Sillyseason er i gang i hvert fall!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Jeg er i hvert fall ikke overrasket at klubber følger nøye med og viser interesse. Osame har vært veldig aktiv på SoMe også med å promotere seg selv. Noe sier meg bare at vi er i en litt annen økonomisk situasjon nå enn for eksempel når vi solgte Ejuke. Og jeg tror at Osame har godt av en sesong til i Eliteserien før han drar ut. Men nå er jo ikke jeg så veldig objektiv med supporterbrillene på. Tydelig at Sillyseason er i gang i hvert fall!
                          Vålerenga er i en annen økonomisk situasjon. En vesentlig dårligere en likvidmessig. 2020 har vært et bedritent år inntektsmessig. Heldigvis har de bedre kontroll på utgiftene.

Comment

• Noen som vet hva premiepengene er for å komme seg til gruppespillet i conference league?

Comment

• En annen kant som kan være aktuell er Gjermund Åsen.

Comment

En annen kant som kan være aktuell er Gjermund Åsen.
                                Kant??
                                Siden når da? Vet at Åge plasserte han på høyrekant et par ganger, men han er sentral midt.

Comment

Working...
                                X