Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Arnehgr
    replied
    Nytt intervju. Fagermo og sportssjef. Mye humor om trenere som har lagt på seg. Avslutningen på intervjuet er om når bør man ha champagnen på kjøling. Svaret sportssjef Ingebrigtsen ga: rett over helga.
    Noe er definitivt på gang

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Originally posted by Sosua View Post

Ingebrigtsen var veldig tydelig på at vi ikke skal ha inn en stopper i intervjuet igår. De avsluttet med Bjørdal fordi de ville satse på de to unggutta som utfordrere till Tollås og Ivan.
    Tusen takk, dette var et gull tips. Har direkte sport, men ville ikke fått med meg det intervjuet uten ditt tips. Anbefaler alle med tilgang å se det for dere andre, dette er hva jeg husker at Jørgen sa:

-de unge midtstopperne skal få sjansen så vi har ingen plan om å hente nye stoppere
    -layoni er ikke så klar som media vil ha det til
    men vi har fulgt med på han lenge. Det er mye riktig i det siste som ble sagt at han først må bli enig med sin klubb om sluttpakke og at vi håper det da kan skje noe. Vi er ikke avhengig av velsignelse fra trøim, vi er på god vei mot å bli mer selvstendige og har de siste årene fått gradvis mindre hjelp til å dekke lønninger.
    -vi trenger kant på begge sider. (Tidlig i int virka det som han ville ha to kanter, en på hver side på slutten så sa han at vi tar en først så får vi se)
    vi har ikke lagt inn noe bud på kevin k. Han var aktuell før, men per nå har vi ikke gått videre med det.
    -unggutta skal få muligheten til å overbevise i preseason før vi bestemmer hvem som skal sendes ut på lån.
    -de forventer at Odin vil spille mye mer i år
    -han har aldri snakket med avisa Nidaros så han synes det var latterlig at de skrev at vi hadde bydd
    -det er stor grad av åpenhet mellom norske klubber og agenter om de ulike klubbens behov
    -camara kommer ikke hjem pga karantene bestemmelsene. Han skal leies ut og det er 2,5 utenlandskeklubber som er aktuelle. Virket som vi var enig med to og nesten enig med en tredje. Camara velger hvem av de to/tre han har mest tro på. To er på øverste nivå i sitt land og en på nest øverste. virket som nivå var omtrent som tippeliga/obos
    -sam har hatt et veldig bra landslagsopphold i Canada. De ville ha han på treninger litt til, men vi hsr bedt han komme hjem nå. Han reiser hit en av de nærmeste dagene og er treningsklar (etter karantene) første feb.

-av mer generelle karakter synes jørgen det var rart at de ( han, Espeseth og en til) har fått lite ros for prosessen med å lande fagermo. Han synes de fikk mye kritikk og lite ros.

-Han er på sikt redd for at folk blir glad i sofaen og mister interessen om det går lang tid uten folk på tribunene

-alle er optimister og gleder seg veldig til sesongen og Europaspill

-Ellers interessant at det ikke var noe prat om skader eller salg som jeg fikk med meg.

Tror ikke han sa noe om det var aktuelt med en back men tror det meste annet enn back og kant er lite aktuelt (jeg tar et stort forbehold her)
    Last edited by bohem33; 21.01.2021, 21:31.

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post

Du må ha abmnt i AO, men det er fem kr for fem uker.
    https://www.direktesport.no/event/9a...tion=www.ao.no
    Ikke nødvendigvis AO, går også med andre Amedia aviser.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by SanktHallvard View Post
    Finner ikke intervjuet?
    Du må ha abmnt i AO, men det er fem kr for fem uker.
    https://www.direktesport.no/event/9a...tion=www.ao.no

Leave a comment:

• SanktHallvard
    replied
    Finner ikke intervjuet?

Leave a comment:

• ziggy75
    replied

Link øverst på siden. Langt intervju ifm første trening. Det vi ser etter er kantspillere.
    Langt og interessant intervju.
    Dere som har sett mye av rekruttlaget ifjor,hva kan dere si om Seedy Jatta?

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post

Hvilket intervju?
    Link øverst på siden. Langt intervju ifm første trening. Det vi ser etter er kantspillere.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    John Kitolano, venstrebacken, har skrevet under for Odd.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied

Ingebrigtsen var veldig tydelig på at vi ikke skal ha inn en stopper i intervjuet igår. De avsluttet med Bjørdal fordi de ville satse på de to unggutta som utfordrere till Tollås og Ivan.
    Hvilket intervju?

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post

Tror du/de har rett. Tipper det bli offisielt innen en uke. Men det skal vel komme inn to til. En back og kanskje en stopper. Merker jeg er utrolig spent på hvem det blir, for der har det vært lite rykter.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by crl View Post
    Layouni:

De alternative gutta har visst en veldig god kilde, og det ser ut til at dette egentlig er done deal. De har til og med gått så langt at de har kjøpt seg drakter med Layouni bakpå.

Velger faktisk å stole på dem når det kommer til dette her, og tror Amor er VIF-spiller iløpet av 2 uker (ferie, karantene ++)
    Var en på Twitter som hadde fått det bekreftet av søstra til Amor.

Leave a comment:

• crl
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post

Tror du/de har rett. Tipper det bli offisielt innen en uke. Men det skal vel komme inn to til. En back og kanskje en stopper. Merker jeg er utrolig spent på hvem det blir, for der har det vært lite rykter.
    Det er jo snakk om en av Kitolanoene til Odds... Der var det muligens noe kluss mellom vedkommende og DEF, men jeg vil vel påstå at vi er mer attraktive enn Odds dersom vi er interesserte.

På stopperplass har jo Daland vært ryktet inn. Det hadde vært en kanon signering, da det ville gitt oss 3 bra stoppere + unggutta, men jeg er usikker på hvordan vi planlegger å sjonglere rutine med unge, lovende, så vanskelig å si om dette er reellt. Eventuelt bør det være aktuelt å hente en eldre kar som backup til Tollås og Ivan (og unggutta).

Kjenner at vi ikke er veldig langt unna å ha en slagkraftig tropp

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Originally posted by crl View Post
    Layouni:

De alternative gutta har visst en veldig god kilde, og det ser ut til at dette egentlig er done deal. De har til og med gått så langt at de har kjøpt seg drakter med Layouni bakpå.

Velger faktisk å stole på dem når det kommer til dette her, og tror Amor er VIF-spiller iløpet av 2 uker (ferie, karantene ++)

Leave a comment:

• crl
    replied
    Layouni:

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Grim View Post

Tror det var omvendt. "Du drar ikke til Egypt for pengenes skyld."
    For en person bosatt i Bodø så vil jo de fleste steder på kloden fremstå som mer attraktivt.

Leave a comment:

Working...
X