Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Delaveris, noe for Vålerenga?
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Lekven signerer trolig en 3 års kontrakt med Odd.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
        Lekven signerer trolig en 3 års kontrakt med Odd.
        Da har vel JTN sikkert fått tilbud om en femårs kontrakt som han vurderer.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
          Håper da det, men det spørs vel hvordan forholdet var mellom han og DEF da han dro. Får håpe det var klubben som han fallt ut med, og ikke treneren.

Ellers, med fare for å gjenta meg selv, håper, og tror jeg vi har følere ute for Håvard Nilsen. Har kun et halvt år igjen av kontrakten. Står oppført at verdien hans er ca. 7 mill, noe som sikkert er mye lavere da kontrakten er utgående. Han oppfyller DEF sine ønsker om en spiller som kan spille kant og spiss, og er fra egen stall. Han har startet samtlige av Greuter Furts sine 15 kamper, og står med 5 mål og 3 målgivende. Dvs. involvert i scoring i mer enn en av to kamper. Vil tro at de tallene bedres i eliteserien, da forsvarerne i 2bundesliga er minst like gode som eliteserien. Tipper vi har råd til ham, men det eneste spørsmålet er vel om han har lyst. Tipper det lokker litt med e-cup, for selv om Greuter F. kjemper i toppen av 2bundesliga, er det overhode ikke verdens navle, hverken på kartet eller sportslig.
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Håvard Nilsen er intet dårlig navn, fysikk, bra fart og leverer bra med målporeng i 2.bundes. Den ligaen er vel over eliteserien..? Han kan nok heve laget. Fån´n på plass!

Comment

• Originally posted by Zoonic View Post
              Håvard Nilsen er intet dårlig navn, fysikk, bra fart og leverer bra med målporeng i 2.bundes. Den ligaen er vel over eliteserien..? Han kan nok heve laget. Fån´n på plass!
              Jeg skjønner ikke helt greia med HN... Hvert år er det noen som nevner ham, og så blir han slaktet pga skader, ujevnhet, ditt og datt.
              I år er plutselig alt dette borte til tross for at han er blitt eldre?

Altså, misforstå meg rett. Jeg følger ikke så godt med på Håvard at jeg kan si noe om skadesituasjon og hvordan han presterer utover statistikk på nett, men jeg vet at om han er i form så er han en veldig veldig god offensiv spiller. Og å konkurrere med 2. bundesliga burde vi faktisk kunne gjøre.

Spørsmålene som kommer igjen er da:
              - Alder (27 går når man er egenprodusert spiller, men funker i mine øyne ikke om du heter Kevin Kabran)
              - Skader (har vært en del skadeplaget, men iflg Transfermarkt har dette blitt bedre siste 2 åra)
              - Jevnhet og leveranse (leverer ikke fryktelig mye mål og assists. Fjoråret var vel ok med 7/4 på 31 kamper)

Comment

• Originally posted by crl View Post
                - Jevnhet og leveranse (leverer ikke fryktelig mye mål og assists. Fjoråret var vel ok med 7/4 på 31 kamper)
                Nå har han 5/3 på 15 kamper. Vært skadefri lenge, og kommer nok til å bedre den statistikken.
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Freddy dos Santos har snakka med Håvard og sier dette på twitter; "Teksta med han. Skal ikke hjem nå. Men kanskje senere.."

Comment

• Er positiv til Tripic.

Comment

• Er det noen som kjenner til/ husker Filip Møller Delaveris (20) ?? Var han rask? Teknisk? Målfarlig? Kunne han drible av motspiller osv ???

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Håper da det, men det spørs vel hvordan forholdet var mellom han og DEF da han dro. Får håpe det var klubben som han fallt ut med, og ikke treneren.

Ellers, med fare for å gjenta meg selv, håper, og tror jeg vi har følere ute for Håvard Nilsen. Har kun et halvt år igjen av kontrakten. Står oppført at verdien hans er ca. 7 mill, noe som sikkert er mye lavere da kontrakten er utgående. Han oppfyller DEF sine ønsker om en spiller som kan spille kant og spiss, og er fra egen stall. Han har startet samtlige av Greuter Furts sine 15 kamper, og står med 5 mål og 3 målgivende. Dvs. involvert i scoring i mer enn en av to kamper. Vil tro at de tallene bedres i eliteserien, da forsvarerne i 2bundesliga er minst like gode som eliteserien. Tipper vi har råd til ham, men det eneste spørsmålet er vel om han har lyst. Tipper det lokker litt med e-cup, for selv om Greuter F. kjemper i toppen av 2bundesliga, er det overhode ikke verdens navle, hverken på kartet eller sportslig.
                        Ifølge Arilas Ould-Saada, så er det ikke noe problem mellom de to, og Fagermo har allerede vist interesse for Delaveris.

Comment

• Troppen oppdatert på hjemmesiden. De utlånte er tilbake osv, men Tollås er fjernet.
                          kan det bety de ikke ble enige allikevel?

Comment

• Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
                            Troppen oppdatert på hjemmesiden. De utlånte er tilbake osv, men Tollås er fjernet.
                            kan det bety de ikke ble enige allikevel?

Nå stemmer spillerstall med det kartet som var vist bak på tavla til DEF og Jørgen i VG intervjuet.

Comment

• Start har tydeligvis akseptert et bud på Kabran fra Viking.
                              Helt ok for meg om han drar dit.

Comment

• Hva mener dere om Chuma Anene? Han har jo spilt både kant og spiss.

Comment

Working...
                                X