Originally posted by ForesttGump
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
Comment
-
Originally posted by ForesttGump View PostHva mener dere om Chuma Anene? Han har jo spilt både kant og spiss.
Altså, DEF utvikler egne spillere eller så kjøper han premium spillere. Vålerenga har ny greie som jeg digger, kjøper de noe skal det enten være ungt talent eller så god at de sklir rett inn blant første 11 på banen.
Chuma Anene er 0% sannsynlig mao.Er det her jeg skal legge inn signatur?
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by tordvif View PostLitt OT, men er Fredrik Holme midtbanespiller siden han er satt opp der? Alltid trodd han var midtstopper.
Comment
-
Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View PostTroppen oppdatert på hjemmesiden. De utlånte er tilbake osv, men Tollås er fjernet.
kan det bety de ikke ble enige allikevel?
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
Kan vel virke sånn da. Synes det er merkelig. Enda mer merkelig er det hvis vi kjøper Hovland som er enda eldre for et par millioner. Da nytter det ikke å klage på dårlig økonomi i alle fall. JTN kunne vi beholdt gratis.
Om det så er for en 1-årskontrakt, så virker det jo rimeligere å beholde Tollås i 2 år. Han tjener jo ikke 2 mill i året heller.
Nei, dette MÅ være mediaoppspinn
- Likes 1
Comment
-
Media rykter alle klubber som har behov i en bestemt posisjon opp mot en spiller i denne posisjonen som enten mangler spilletid eller har gjort det bra i en dårligere klubb.
Vi henter nok ikke Hovland, men om vi skulle hente han er det nok fordi sportslig ledelse har vurdert totalpakken Hovland bedre enn JTN. Totalpakken her vil være summen av lønn, sportslig styrking og skaderisiko.
Jeg tviler på at det regnestykket er bedre for Hovland.
Comment
-
Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
Litt som da klubbene i Premier League kjørte en felles oversikt og du kunne flytte spillere rundt hvor du ville. Stor stas!
Comment
-
Layouni klar?
Er dette medietull også, eller har de tryllet noe jævlig nede på Valle?
Klasse, dersom det stemmer!
- Likes 5
Comment
-
Originally posted by crl View PostLayouni klar?
Er dette medietull også, eller har de tryllet noe jævlig nede på Valle?
Klasse, dersom det stemmer!
https://www.vg.no/sport/fotball/i/R9...jr0ug1JI-__xyg
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Daniel View PostMedia rykter alle klubber som har behov i en bestemt posisjon opp mot en spiller i denne posisjonen som enten mangler spilletid eller har gjort det bra i en dårligere klubb.
Men jeg tror ikke vi nødvendigvis er interessert i ale det skrives om. Vi har sikkert rangert spillerne sportslig og så trenger vi å rangere de økonomisk også. Derfor kontakter vi mange, men ofte bare for å sjekke prisen.
Comment
Comment