Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by crl View Post
    Layouni klar?

Er dette medietull også, eller har de tryllet noe jævlig nede på Valle?

Klasse, dersom det stemmer!
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/R9...jr0ug1JI-__xyg
    Bare tull.
    avist av agenten til spilleren på Twitter

.."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by Pete View Post
      Og da var J Bjørdal historie også. Det kommer nok inn en midtstopper i dette vinduet...

https://www.vif-fotball.no/nyheter/j...takker-for-seg
      Her ser vi profesjonalitet både av spiller og klubb. Alle roser hverandre opp i skyene, sånn skal det være.
      Fagermo er også tydelig på at han har bidratt stort i sesongen som var, og at han i garderroben var helt uvurdelig.
      Sånne skillsmisser elsker vi, og det tyder på at klubben har blitt bedre i å håndtere avganger, meget bra!
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post

Bare tull.
        Hva skal ellers agenten si da, når en kontrakt ikker er signert?
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Er vel forskjell på hva man sier til media enn en direktemelding til Layouni selv?

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post

Bare tull.
            Har du link?
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Har du link?
              https://mobile.twitter.com/MichaelKa...29840515297281

Comment

Veldig godt poeng. Kan godt hende at han ikke kommer hit, men at folk som burde vite bedre skriver ting på Twitter som ikke stemmer vet vi jo fra før. USAs president er et godt eksempel.

Comment

Har ikke snøring.
                  Men han skriver at det ikke engang har vært dialog med PyramidPyramids
                  .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Veldig godt poeng. Kan godt hende at han ikke kommer hit, men at folk som burde vite bedre skriver ting på Twitter som ikke stemmer vet vi jo fra før. USAs president er et godt eksempel.
                    Ville trodd Layouni visste bedre hvor han skulle enn VG gjør

Comment

• Ser jo veldig legit ut denne Twittergreia til agenten. Så dette er nok fake news

Comment

• Originally posted by Madaxe View Post
                        Ser jo veldig legit ut denne Twittergreia til agenten. Så dette er nok fake news
                        Enig, jeg kjører trump-instilling til dette ryktet enn så lenge

Comment

Dette er Norge, ikke engelsk tabloidpresse. Jeg tror på det meste som skrives. Spesielt det som skrives av lokalaviser.

Men jeg tror ikke vi nødvendigvis er interessert i ale det skrives om. Vi har sikkert rangert spillerne sportslig og så trenger vi å rangere de økonomisk også. Derfor kontakter vi mange, men ofte bare for å sjekke prisen.
                          For Hovland ble det sagt fra en lokalavis (Nidaros) at vi har lagt inn bud på 2 millioner noe som benektes av klubben(e?).

Det er ikke sant fordi en lokal journalist skriver det. Alle lever av klikk og ingen tas på usannheter. Selv VG er ute med BS om Layouni

Comment

• Originally posted by StenzEnga View Post

Ville trodd Layouni visste bedre hvor han skulle enn VG gjør
                            Han benekter jo ikke at han skal hit. Han skriver at ingen har snakket med Pyramids. Spørs litt i hvilken sammenheng du setter teksten. Når han skriver "va fan er dette" så er det jo litt uklart hva han mener. Mener han jeg skal faen meg ikke til Vålerenga eller mener han hva faen er dette, vi er jo ikke enige. Eller mener han hva faen er dette, jeg har ikke endelig bestemt meg for Vålerenga

Vi er nok seriøst interesserte. Og vi er, med all resepekt, ikke under Layounis verdighet. Agenten hans legger det vel ut for å se om det er noen andre interesserte. Minner meg litt om i høst da Kjartansson signerte.

Comment

• Originally posted by crl View Post
                              Layouni klar?

Er dette medietull også, eller har de tryllet noe jævlig nede på Valle?

Klasse, dersom det stemmer!
                              https://www.vg.no/sport/fotball/i/R9...jr0ug1JI-__xyg
                              Wow, det må jeg si. Om vi lander han i dette vinduet blir jeg mektig imponert! Strålende signering.

Comment

Han benekter jo ikke at han skal hit. Han skriver at ingen har snakket med Pyramids. Spørs litt i hvilken sammenheng du setter teksten. Når han skriver "va fan er dette" så er det jo litt uklart hva han mener. Mener han jeg skal faen meg ikke til Vålerenga eller mener han hva faen er dette, vi er jo ikke enige. Eller mener han hva faen er dette, jeg har ikke endelig bestemt meg for Vålerenga

Vi er nok seriøst interesserte. Og vi er, med all resepekt, ikke under Layounis verdighet. Agenten hans legger det vel ut for å se om det er noen andre interesserte. Minner meg litt om i høst da Kjartansson signerte.
                                Ja, sant, men virker mer som om de latterligjør innlegget til VG

Comment

Working...
                                X