Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gledelige nyheter. Trenger vi en stopper til samt en kant. God helg!

Comment

• Og Lekven klar for Odd!
      hvem blir hakkekylling i 2021?

Comment

• Originally posted by donny View Post
        Og Lekven klar for Odd!
        hvem blir hakkekylling i 2021?
        Ser jo ut som at Jørgen og Fagermo er enig i kritikken som har vært mot spesielt to spillere, siden ingen av spillerne er med videre i 2021

Comment

• Originally posted by Buss View Post

Ser jo ut som at Jørgen og Fagermo er enig i kritikken som har vært mot spesielt to spillere, siden ingen av spillerne er med videre i 2021
          Skal ikke kimse av zeta's påvirkningskraft gjennom diverse forum. Nå kommer han aldri til å sove igjen, og mantraet "Trenere og ledelse bør lytte til forum-ister" får nytt bensin på bålet.
          Se ikke bort ifra ny teppebanking

donny ny hakkebøf blir nok Dønnum, han har allerede brent 70 sjanser for mye til et snitt av 40 pr sesong, og har allerede glemt å spella ball i over 200 situasjoner mot normale og gjennomsnittlige 28.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Både Finne og Lekven borte på samme sesong. Dette blir nok for mye for Zeta. Håper han ikke blir så glad at han gjør noe overilt og dumt.

Comment

• Ikke’no problem det. Er bare å handle inn noen tempo og duellsvake spillere så finner han nok noen nye å henge seg opp i. Ikke umulig Layouni er en slik type. Og hvis ikke så finner nok zeta en eller to til. Dere bekymrer dere alt for mye

Comment

• Er egentlig glad for at vi slipper både Finne og Lekven, gjør det lettere for yngre spillere å ta steget.

Comment

• Finne kunne gjerne vært back-up for Kjartansson som ren spiss. Men som ving, der er jeg enig med zeta at han har flere mangler. Lekven selges ikke fordi at han ikke er bra nok, men fordi vi har flere unge som han blokker for.

Comment

• Hvem håper folket skal bli kantspiller for oss neste år?
                    Må ærlig innrømme at jeg fikk orgasme når jeg så navnet til Layouni, men etter å ha tatt en pils og tenkt litt fornuftig, det blir en jævelig dyr mann. Hvis summene til VG stemmer at han tjener 10 mill nå, så skjer det ikke at han plutselig går med på å spille for si 3 mill i året.
                    Nei, ble egentlig veldig skeptisk.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                      Hvem håper folket skal bli kantspiller for oss neste år?
                      Må ærlig innrømme at jeg fikk orgasme når jeg så navnet til Layouni, men etter å ha tatt en pils og tenkt litt fornuftig, det blir en jævelig dyr mann. Hvis summene til VG stemmer at han tjener 10 mill nå, så skjer det ikke at han plutselig går med på å spille for si 3 mill i året.
                      Er veldig skeptisk til Layouni. Hvor lenge presterte han egentlig i Bodø ? En sesong? Han blir 29 i år. Er veldig redd for at han er litt "mett" etter oppholdet i Egypt. Hvis han blir en flopp så kan det bli vanskelig å bli kvitt han med tanke på den høye lønna han får.

Skulle heller gjerne sett Martin Samuelsen, Velde eller Oliver Edvartsen inn.

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post

Er veldig skeptisk til Layouni. Hvor lenge presterte han egentlig i Bodø ? En sesong? Han blir 29 i år. Er veldig redd for at han er litt "mett" etter oppholdet i Egypt. Hvis han blir en flopp så kan det bli vanskelig å bli kvitt han med tanke på den høye lønna han får.

Skulle heller gjerne sett Martin Samuelsen, Velde eller Oliver Edvartsen inn.
                        Synes Layouni var bra i to sesonger, og jeg ønska at vi henta han allerede etter 2018-sesongen.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                          Hvem håper folket skal bli kantspiller for oss neste år?
                          Velde er vel bare 20 år og er allerede ganske god, så kanskje han. Ellers Samuelsen hadde vært spennende, liker å lage litt show også. Men Layouni er også veldig bra. Ellers håper jeg på en Ghayas retur.

Comment

• Vi burde gå for Velde. Han hadde passet inn. God spiller og med skikkelig attitude.

Comment

• Bjørdal ut, Nation ny kontrakt.
                              Jeg kan leve greit med det merker jeg...

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                                Er egentlig glad for at vi slipper både Finne og Lekven, gjør det lettere for yngre spillere å ta steget.
                                Du er klar over at en ving står øverst på ønskelista? Hadde Finne blitt i klubben, er nok sjansen langt større for at yngre krefter hadde tatt plassen hans som vi allerede ser.
                                Ved kjøp av ny ving, settes egne spillere i andre rekke.
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X