Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by christer1913 View Post
    En tuniser skrev denne tweeten tidligere i dag:

​​​​https://mobile.twitter.com/Walid_Elm...54289306603521

​​​​​​Oversatt til engelsk med Google translate kom med følgende resultat:

Amor Layouni has officially left
    @pyea

He will undergo the medical examination in the coming days with
    @ValerengaOslo
     before signing a three-year contract.
      #Mercato
    Der er du god, Christer. Sjukt spennende signeringen om dette stemmer.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Der er du god, Christer. Sjukt spennende signeringen om dette stemmer.
      Jeg måtte spørre han om han tror det er 100% sikkert at han kommer. Han svarte Yes 100%.

Da blir I hvertfall ikke jeg overrasket om vi ser Layouni de neste dagene på Valle. Jeg er dog meget skeptisk. Dette høres dyrt ut...

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Jeg måtte spørre han om han tror det er 100% sikkert at han kommer. Han svarte Yes 100%.

Da blir I hvertfall ikke jeg overrasket om vi ser Layouni de neste dagene på Valle. Jeg er dog meget skeptisk. Dette høres dyrt ut...
        Løfter han laget, er det ikke dyrt. Det er nok vurdert og de har kommet til at dette er "billig"..om det stemmer da..

Comment

• Da er agenten til Layouni ute med en tweet om at det skjer en overgang for en av spillerne hans: https://mobile.twitter.com/MichaelKa...79139830628352
          Synes fortsatt dette virker for godt til og være sant jeg da.

Comment

• Agenten med nytt bilde av Layouni i Dubai: https://mobile.twitter.com/MichaelKa...929984/photo/1
            Falsk alarm, signerer for en klubb i Dubai i stedet?

Comment

• Har troa jeg ass. Sett noen skrytevideoer nå og han har trøkk i støvla og slår en del gode harde innlegg. Han spilt 21 kamper for bodø i 2019 før han ble solg5 og endte som nr 3 på vg børsen med 15 målpoeng (10 mål). Er super fornøyd om han får 15p på 30 kamper for oss. Har sett en del skrytevideoer og han har krutt i støvla. Noen veldig fine langskudd og harde presise pass. Skal vi tro spill som fifa og fm så er han veldig svak defensivt, men rask. Tror han osame og ørnen kan produsere mye sammen og bli et mareritt for forsvar rundt om kring. Men tror Fagermo kommer til ta han bein hardt for å lære han å jobbe hjem så får vi håpe han skjerper seg og ikke surner.

Comment

• Om vi klarer å hente Amor Layouni så er det en klassesignering på lik linje med Ørnen og Bjørdal.

Rask, teknisk ving med målsinne.
                EVIG VIF

Comment

• Han er i Dubai, du tar ikke mellomlanding der om du skal til Oslo. og du sjekker definitivt ikke ut bagasjen om du skal kun på transfer.

Tipper han er frista av en klubb med litt mer dollars.
                  Ser ikke lovende ut.
                  .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
                    Han er i Dubai, du tar ikke mellomlanding der om du skal til Oslo. og du sjekker definitivt ikke ut bagasjen om du skal kun på transfer.

Ser ikke lovende ut.
                    Har måtte tatt ut bagasjen selvom jeg har vært på transfer en del ganger jeg. Men ja, lover ikke godt.

Comment

• Originally posted by SanktHallvard View Post

Har måtte tatt ut bagasjen selvom jeg har vært på transfer en del ganger jeg. Men ja, lover ikke godt.
                      flyplassen i Dubai er stor da, laaaangt å gå rundt med mange kofferter.
                      Men artig med rykter da, ikke ofte man sitter oppe på en søndagskveld og er på fotballforum.

.."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

flyplassen i Dubai er stor da, laaaangt å gå rundt med mange kofferter.
                        Men artig med rykter da, ikke ofte man sitter oppe på en søndagskveld og er på fotballforum.
                        Hvordan vet du at han har med mange kofferter Har sjekket ut bagasjen på transfers før jeg også, spesielt om det er veldig lange. Vi får se, om det er penger og høy lønn han er ute etter så er nok klubber i Dubai mer lukrativt ja.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Hvordan vet du at han har med mange kofferter Har sjekket ut bagasjen på transfers før jeg også, spesielt om det er veldig lange. Vi får se, om det er penger og høy lønn han er ute etter så er nok klubber i Dubai mer lukrativt ja.

Hmm! Skiltet kan jo komme fra at de blir plukket opp av en taxi sjåfør for å ta en natt på hotell, før de flyr mot Norge i morgen? Derfor bagasjen er med og!

Comment

• Siste på twitter nå er vel at han skal fly fra Dubai til Stockholm og være der noen dager med familien før han kommer til oss. Umulig å vite noe om sannhetsgehalten i dette, men gøy med rykter og virker sannsynlig mtp at Fagermo avkrefter k k og sier vi har bedre alternativer.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                              men gøy med rykter og virker sannsynlig mtp at Fagermo avkrefter k k og sier vi har bedre alternativer.
                              https://twitter.com/SjantenIkaros/st...251652608?s=19
                              Det var det jeg tenkte også når han sa dette. Hvis ikke det blir Layouni, så har han ihvertfall en på blokka som er bedre enn Kevin K.
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Han er i Dubai, du tar ikke mellomlanding der om du skal til Oslo. og du sjekker definitivt ikke ut bagasjen om du skal kun på transfer.

Ser ikke lovende ut.
                                Hvis du sjekker ut reise fra Cairo til Oslo si i morgen, så er faktisk Emirates med mellomlanding i Dubai en av de beste løsningene.

Comment

Working...
                                X