Originally posted by christer1913
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
-
Originally posted by nyegymsko View PostHan er i Dubai, du tar ikke mellomlanding der om du skal til Oslo. og du sjekker definitivt ikke ut bagasjen om du skal kun på transfer.
Tipper han er frista av en klubb med litt mer dollars.
Ser ikke lovende ut.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by anderan View Post
Emirates er billig og bra når du skal ferdes mellom Europa og den delen av verden. Flyselskapet er eid av myndighetene, og så å si alle flighter går starter eller slutter i Dubai. Så slett ikke uvanlig med mellomlanding
Men jeg sitter nok litt med Azemi-følelsen her. Og den kommer jeg til å ha fram til Layuoni har bevist at det er feil. En spiller som har hatt i beste fall to gode sesonger på toppnivå i en alder av 28.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
Nei, og kanskje spesielt ikke nå som luftfarten ikke går som den pleier.
Men jeg sitter nok litt med Azemi-følelsen her. Og den kommer jeg til å ha fram til Layuoni har bevist at det er feil. En spiller som har hatt i beste fall to gode sesonger på toppnivå i en alder av 28.Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
-
-
Originally posted by Zach View Post
Hva er grunnlaget for å mene det?
Jeg er også skeptisk, men fagermo har hittil gjort alt rett så velger å stole på han. Han hadde sjelden dårlige signeringer i Odd
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View Post
En spiss blir først og fremst målt på mål og vil alltid ha det over seg, og så er det noen spisser som fungerer best med en makker. En ving er jo en ving, kjøpes inn pga hurtighet og god en mot en.
Comment
-
Originally posted by Zach View Post
hazard og alexis sanchez er vel bare de to av mange som ikke har levert som tidligere i nye klubber. Men jeg kan kjøpe argumentet ditt til en viss grad.
Comment
-
Originally posted by Morrison View Post
Om du med snart mener 2022 så. Ihvertfall i følge Transfermarkt : https://www.transfermarkt.com/gustav...spieler/180767
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View Post
Ja, det er jo ingen garanti for noe som helst. Vi får håpe at Layouni ikke har mista akselerasjon og toppfarten som Sanchez.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by zeta View Post
Tviler på det, var nylig knallgod for Glimt. Han er skikkelig rask og god ellers også. Hvis Layouni kommer er det veldig gøy. D>a skulle vi ha et knallsterkt lag som også har stor underholdningsverdi. Eneste svakheten er sprintfarta i forsvaret. Men laget bør definitivt kjempe helt i toppen med Fagermo ved roret. Det ser rett og slett veldig bra ut, hvis det ikke kommer noen skuffelser nå
Comment
Comment