Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by christer1913 View Post

Hvis du sjekker ut reise fra Cairo til Oslo si i morgen, så er faktisk Emirates med mellomlanding i Dubai en av de beste løsningene.
    Men han var vel framme i dubai i går norsk tid (om bildene er fra denne turen) og om ryktene stemmer skulle ikke først til oslo men til Stockholm på et par dagers ferie. I så fall blir det kanskje medisinsk sjekk onsdag ish om man kan gjennomføre det før/uten karantene. Ikke godt å si, men håper både vg og flere andre ikke tar det helt ut av lufta. Uansett må vi stole på at Fagermo har en plan.

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post
      Han er i Dubai, du tar ikke mellomlanding der om du skal til Oslo. og du sjekker definitivt ikke ut bagasjen om du skal kun på transfer.

Tipper han er frista av en klubb med litt mer dollars.
      Ser ikke lovende ut.
      Emirates er billig og bra når du skal ferdes mellom Europa og den delen av verden. Flyselskapet er eid av myndighetene, og så å si alle flighter går starter eller slutter i Dubai. Så slett ikke uvanlig med mellomlanding

Comment

• Originally posted by anderan View Post

Emirates er billig og bra når du skal ferdes mellom Europa og den delen av verden. Flyselskapet er eid av myndighetene, og så å si alle flighter går starter eller slutter i Dubai. Så slett ikke uvanlig med mellomlanding
        Nei, og kanskje spesielt ikke nå som luftfarten ikke går som den pleier.

Men jeg sitter nok litt med Azemi-følelsen her. Og den kommer jeg til å ha fram til Layuoni har bevist at det er feil. En spiller som har hatt i beste fall to gode sesonger på toppnivå i en alder av 28.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Nei, og kanskje spesielt ikke nå som luftfarten ikke går som den pleier.

Men jeg sitter nok litt med Azemi-følelsen her. Og den kommer jeg til å ha fram til Layuoni har bevist at det er feil. En spiller som har hatt i beste fall to gode sesonger på toppnivå i en alder av 28.
          Litt uenig med deg her. Forutsettningene er annerledes. Nå har vi en trener som synest å få maks ut av spillerene. Husk hvordan Azemi blomstret når han kom til Tromsø.
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Litt uenig med deg her. Forutsettningene er annerledes. Nå har vi en trener som synest å få maks ut av spillerene. Husk hvordan Azemi blomstret når han kom til Tromsø.
            Vil også si at det er forskjell på en kant og en spiss.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Vil også si at det er forskjell på en kant og en spiss.
              Hva er grunnlaget for å mene det?

Jeg er også skeptisk, men fagermo har hittil gjort alt rett så velger å stole på han. Han hadde sjelden dårlige signeringer i Odd

Comment

• Originally posted by Zach View Post

Hva er grunnlaget for å mene det?

Jeg er også skeptisk, men fagermo har hittil gjort alt rett så velger å stole på han. Han hadde sjelden dårlige signeringer i Odd
                En spiss blir først og fremst målt på mål og vil alltid ha det over seg, og så er det noen spisser som fungerer best med en makker. En ving er jo en ving, kjøpes inn pga hurtighet og god en mot en.

Comment

En spiss blir først og fremst målt på mål og vil alltid ha det over seg, og så er det noen spisser som fungerer best med en makker. En ving er jo en ving, kjøpes inn pga hurtighet og god en mot en.
                  hazard og alexis sanchez er vel bare de to av mange som ikke har levert som tidligere i nye klubber. Men jeg kan kjøpe argumentet ditt til en viss grad.

Comment

• Originally posted by Zach View Post

hazard og alexis sanchez er vel bare de to av mange som ikke har levert som tidligere i nye klubber. Men jeg kan kjøpe argumentet ditt til en viss grad.
                    Ja, det er jo ingen garanti for noe som helst. Vi får håpe at Layouni ikke har mista akselerasjon og toppfarten som Sanchez.

Comment

• Om det skjærer seg med Layouni, så er Gustav Wikheim snart Bosmanspiller.

Comment

Om det skjærer seg med Layouni, så er Gustav Wikheim snart Bosmanspiller.
                        Han står til 1,6 mill. eur i markedsverdi. (tolker dette som et "ønske" og ikke realitet)
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Om det skjærer seg med Layouni, så er Gustav Wikheim snart Bosmanspiller.
                          Om du med snart mener 2022 så. Ihvertfall i følge Transfermarkt : https://www.transfermarkt.com/gustav...spieler/180767

Comment

• Originally posted by Morrison View Post

Om du med snart mener 2022 så. Ihvertfall i følge Transfermarkt : https://www.transfermarkt.com/gustav...spieler/180767
                            Var på bakgrunn av denne tweeten:

Comment

Ja, det er jo ingen garanti for noe som helst. Vi får håpe at Layouni ikke har mista akselerasjon og toppfarten som Sanchez.
                              Tviler på det, var nylig knallgod for Glimt. Han er skikkelig rask og god ellers også. Hvis Layouni kommer er det veldig gøy. D>a skulle vi ha et knallsterkt lag som også har stor underholdningsverdi. Eneste svakheten er sprintfarta i forsvaret. Men laget bør definitivt kjempe helt i toppen med Fagermo ved roret. Det ser rett og slett veldig bra ut, hvis det ikke kommer noen skuffelser nå

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Tviler på det, var nylig knallgod for Glimt. Han er skikkelig rask og god ellers også. Hvis Layouni kommer er det veldig gøy. D>a skulle vi ha et knallsterkt lag som også har stor underholdningsverdi. Eneste svakheten er sprintfarta i forsvaret. Men laget bør definitivt kjempe helt i toppen med Fagermo ved roret. Det ser rett og slett veldig bra ut, hvis det ikke kommer noen skuffelser nå
                                Enig, klassesignering om dette går igjennom. Jeg tror forøvrig selvtillit er grunnen til at en spiller evt taper seg betraktelig; det og system.
                                ​​​​​​

Comment

Working...
                                X