Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Håvard Nielsen spiller vel både venstre kant og spiss? Det hadde vel vært den optimale løsningen. Kan det være komplett umulig å få ham hjem?

Comment

• Originally posted by clash View Post
      Håvard Nielsen spiller vel både venstre kant og spiss? Det hadde vel vært den optimale løsningen. Kan det være komplett umulig å få ham hjem?
      Freddy snakka med han på telefon.
      Da var det tydeligvis uaktuelt per nå. Han har i tillegg en veldig lei skadehistorikk.

Comment

• Originally posted by crl View Post

Daland er interessant, og passer Fagermo-strategien. Men om Daland kommer inn så er det jo for å gi ham spilletid. Ivan og Tollås er klare førstevalg, og så har vi noen unggutter bak. Er Daland tiltenkt en andrevalgsrolle i så fall? Eller var interessen der før Tollås fornyet?

I utgangspunktet positiv, men ser ikke helt hvordan alle parter skulle bli fornøyd dersom han kommer til oss slik situasjonen er akkurat nå
        Pussig hvor mye innsyn Arilas Ould-Saada skal ha i det som skjer i sportslig utvalg da..
        .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Daland er interessant, og passer Fagermo-strategien. Men om Daland kommer inn så er det jo for å gi ham spilletid. Ivan og Tollås er klare førstevalg, og så har vi noen unggutter bak. Er Daland tiltenkt en andrevalgsrolle i så fall? Eller var interessen der før Tollås fornyet?

I utgangspunktet positiv, men ser ikke helt hvordan alle parter skulle bli fornøyd dersom han kommer til oss slik situasjonen er akkurat nå
          Ren erstatning for Lædre Bjørdal muligens. Hvis han hentes så må de to andre, mest sannsynlig Nation, være på tåhev. Näsberg tror jeg er bankers, pga venstrefoten, så da kan det fort spøke for startplass for Jonatan.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Ren erstatning for Lædre Bjørdal muligens. Hvis han hentes så må de to andre, mest sannsynlig Nation, være på tåhev. Näsberg tror jeg er bankers, pga venstrefoten, så da kan det fort spøke for startplass for Jonatan.
            Men vil Daland komme for å spille annen fiolin?

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post

Må man garanteres en startplass? Ikke sikkert det er tilfelle, er han bedre enn Nation, så får han nok spille.

Comment

• Det KAN jo være at han ikke vil utsette seg for ti dagers karantene i Norge før han besøker familien i Sverige, og at vårt sportslige apparat har organisert en medisinsk sjekk med en lege i Dubai?

Comment

• Originally posted by nyegymsko View Post

Hvis han har ambisjoner, og stoler på egne ferdigheter, så bekymrer han seg nok ikke for det. Det er ikke akkurat Panser og Ronny Johnsen han konkurerer mot (sier ikke at de vi har er dårlige, men ikke så gode at de ikke har godt av konkuranse)
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by hideyoshi View Post
                    Det KAN jo være at han ikke vil utsette seg for ti dagers karantene i Norge før han besøker familien i Sverige, og at vårt sportslige apparat har organisert en medisinsk sjekk med en lege i Dubai?
                    Tenkte tanken, men vi er ikke Real Madrid. Nekter å tro at vi gjennomfører en medisinsk sjekk via eksterne i Dubai.
                    At de er der nede pga karantene, eller til og med har fått besøk av familien eller liknende, er mer plausibelt - men det begynner å bli mange hvis og men... Har mine tvil rundt at han kommer, men for all del: overrask meg gjerne

Comment

• Her snakker agenten om prosessen rundt Layouni:

Comment

• Så i følge Arilas vil Layouni få en pakke fra klubben hans som bør kunne kompensere for det enorme kuttet han må ta for å komme hit.

Positivt at vi kun er med på dette hvis prisen er riktig og gøy at han ønsker seg til Oslo.

Gode nyheter fra Arilas om dette stemmer

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Må man garanteres en startplass? Ikke sikkert det er tilfelle, er han bedre enn Nation, så får han nok spille.
                          nei
                          Men det er lite tvilsomt at han går fra fast plass i Start til en benkeslitertilværelse hos oss. Særlig i konkurranse med andre eliteserielag.

Comment

• Kort oppsummering fra han som har snakket med agenten:

Arilas Ould-Saada
                            @arilasos
                            ·
                            1h
                            Oppdatering til
                            @ValerengaOslo
                            -fansen. Har sjekket opp infoen fra agenten her, og den rimer med andre parters versjon: 1. Først må Layouni bli enig med Pyramids om sluttpakke. 2. HVIS det er økonomisk realistisk, er Vålerenga svært interessert. 3. Layouni er interessert i VIF.

Comment

Tenkte tanken, men vi er ikke Real Madrid. Nekter å tro at vi gjennomfører en medisinsk sjekk via eksterne i Dubai.
                              At de er der nede pga karantene, eller til og med har fått besøk av familien eller liknende, er mer plausibelt - men det begynner å bli mange hvis og men... Har mine tvil rundt at han kommer, men for all del: overrask meg gjerne
                              Tror ikke du skal overvurdere hvor vanskelig det er å be en lege ta en fysisk sjekk av en person. Tror svært mange private legesentre i Norge vil kunne ta dette. Og sikkert i Dubai også. Om vi stoler på legen er en helt annen sak. Men det er jo ikke noe spesielt i selve undersøkelsen.

Men at han kan gjennomføre den testen hos en svensk klubblege når han kommet til Sverige er jeg sikker på. Om vi ønsker å gjøre det på den måten aner jeg ikke. Men det lar seg sikkert gjøre hvis vi vil betale for det.

Comment

• Har ikke Osame gjort det bra som kant da? Samme med Aron? Og hvor kommer Odin inn, han er jo garantert mer spilletid i år? Litt vanskelig å se for meg at Oldrup benkes og. Er ikke Felix indreløper og? Virker jo som om Fagermo har innsett at han ikke får han ned på backplass. Og Opsahl kommer jo tilbake og. Jeg kan skjønne at vi mangler alternativer om Osame eller Aron blir solgt eller er skada, og det er ikke som om det er dumt å hente Layouni, men jeg har vanskelig for å skjønne hvordan vi klarer å beholde alle disse når flere av disse vil bli benket.

Comment

Working...
                                X