Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Grim View Post
    Har ikke Osame gjort det bra som kant da? Samme med Aron? Og hvor kommer Odin inn, han er jo garantert mer spilletid i år? Litt vanskelig å se for meg at Oldrup benkes og. Er ikke Felix indreløper og? Virker jo som om Fagermo har innsett at han ikke får han ned på backplass. Og Opsahl kommer jo tilbake og. Jeg kan skjønne at vi mangler alternativer om Osame eller Aron blir solgt eller er skada, og det er ikke som om det er dumt å hente Layouni, men jeg har vanskelig for å skjønne hvordan vi klarer å beholde alle disse når flere av disse vil bli benket.
    osame er har ikke farten fagermo ønsker en kant skal ha. Derfor han flere ganger i år har plassert han på midten til tross for at han har fungert på kant.
    Thiago blir vel midtbanespiller nr4.

Comment

• Synes det virker relativt sannsynlig at Layouni kommer. Dersom han og klubben har begynt å forhandle om en sluttpakke så er det tydelig at han ikke akkurat satses på og at ingen av partene er tjent med at de ikke blir enige. Antar at Vålerenga og agenten hans har en felles forståelse av omtrent hvor man kan møtes lønnsmessig og at ikke han krever 5 samtidig som vi maks kan gi 1. Ikke dermed sagt at vi kommer helt i mål, men det er nok lovende. Vi risikere selvsatt at molde rbk eller bodø knabber han siden de har mer økonomiske muskler enn oss, men usikker på om de er på venstre ving jakt.

Går det i orden tror jeg det kan bli svært bra. Som andre nevner har fagermo sagt at han helst vil ha ossme på midtbanen, men det skader jo ikke at vi har muligheten for å kjøre osame opp om en av de foran må hvile eller er skada. Odin er lovet mer spilletid, men det er ikke dumt å ha litt bredde. Vi begynner å få en kruttsterk elver, men er fortsatt sårbare for skader og suspensjoner så det er liten tvil om at en ving må inn. Dessuten kan det fort hende at dønnum og eller osame selges til sommeren.

Comment

Har ikke Osame gjort det bra som kant da? Samme med Aron? Og hvor kommer Odin inn, han er jo garantert mer spilletid i år? Litt vanskelig å se for meg at Oldrup benkes og. Er ikke Felix indreløper og? Virker jo som om Fagermo har innsett at han ikke får han ned på backplass. Og Opsahl kommer jo tilbake og. Jeg kan skjønne at vi mangler alternativer om Osame eller Aron blir solgt eller er skada, og det er ikke som om det er dumt å hente Layouni, men jeg har vanskelig for å skjønne hvordan vi klarer å beholde alle disse når flere av disse vil bli benket.
        Vi har mista Lekven, som spillte nesten fast på laget. Vi henter Layouni som kant/spiss, som erstatter for Finne/Wilhjamson. Tipper Ousame er tilteknt en indreløperrolle, og vipps er det en ledig plass på vingen. Wilhjjamson spillte også indreløper/kom inn som indreløper, mange kamper. Dette er en bar handel spør du meg, sæ lenge vi ikek blakker oss helt, men det tipper jeg DEF og Jørgen har kontroll på.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Vi har mista Lekven, som spillte nesten fast på laget. Vi henter Layouni som kant/spiss, som erstatter for Finne/Wilhjamson. Tipper Ousame er tilteknt en indreløperrolle, og vipps er det en ledig plass på vingen. Wilhjjamson spillte også indreløper/kom inn som indreløper, mange kamper. Dette er en bar handel spør du meg, sæ lenge vi ikek blakker oss helt, men det tipper jeg DEF og Jørgen har kontroll på.
          Men nå har jo Fagermo skrytt Odin opp i skyene, og sammenlignet han med Martin Ødegaard, da må han jo være tiltenkt mer eller mindre fast plass veldig raskt ville jeg tro.

Comment

• Vi trenger jo en rask kantspiller som har stor fart som kan gi oss ytterligere kvalitet spesielt i kontringsfasen. Layouni er rask, teknisk og kan score mål med begge ben. Om jeg skal sammenlikne han med tidligere spillere, så ligner han faktisk litt på Bojan bare med høyt tempo.

KK
            Borch Ivan Nation Sam
            Bjørdal Oldrup Osame
            Dønnum Ørnen Layouni

EVIG VIF

Comment

Jeg tror Fagermo fremdeles vil ha Felix som back. Med Lekven borte, trengs det en utfordrer til Oldrup også, vi så jo hva som skjedde med han i fjor.
              Felix er dermed aktuell som utfordrer på begge plasser egentlig, og jeg tipper vi får se han i begge rollene i år, og kanskje få en avklaring på hvilken rolle han er tiltenkt fremover. Nå kan vi selvsagt håpe på en sesong hvor ikke både Sam OG Oldrup er mye skada, men det er jo vanskelig å si noe om
              Jeg ønsker meg veldig Layuoni som kant foran Osame, det kan bli fryktinngytende, og vil gi mye bedre arbeidsforhold for ørnen også! Tenk hvilke kontringer vi kan sette igang med den gjengen!! Herre gud!

Comment

• Camara går på lån. Så tydelig vi skal ha inn en kant. Midtstopper og back er også på lista.

Intility Arena er klargjort for fotball, skoene er pussa og gutta er i humør.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Jeg tror Fagermo fremdeles vil ha Felix som back. Med Lekven borte, trengs det en utfordrer til Oldrup også, vi så jo hva som skjedde med han i fjor.
                  Felix er dermed aktuell som utfordrer på begge plasser egentlig, og jeg tipper vi får se han i begge rollene i år, og kanskje få en avklaring på hvilken rolle han er tiltenkt fremover. Nå kan vi selvsagt håpe på en sesong hvor ikke både Sam OG Oldrup er mye skada, men det er jo vanskelig å si noe om
                  Jeg ønsker meg veldig Layuoni som kant foran Osame, det kan bli fryktinngytende, og vil gi mye bedre arbeidsforhold for ørnen også! Tenk hvilke kontringer vi kan sette igang med den gjengen!! Herre gud!
                  Jeg tror faktisk at Felix forsvinner i dette vinduet. Tviler på at han ønsker en back-up rolle en sesong til. Så da blir det Osame og Odin som konkurrerer om den siste indreløper plassen og S Opsahl som back-up for Oldrup. Vi trenger nok både en ny midtstopper og en back i dette vinduet men begge blir sannsynligvis back-uper. Dessverre ser ikke jeg Osame som den «perfekte» indreløper, han er god offensivt men mangler «tyngde» på alle måter defensivt. Han er egentlig en 10er men den rollen finnes ikke hos Fagermo. Sentralt blir han «tatt ut» av de bedre lagene. Gi Odin samme antall sjanser og jeg er sikker på at han er en bedre spiller i den rollen. Og dersom Odin skal få all den spilletiden som Fagermo har hevdet siden sesongslutt så lurer jeg litt på hvor Osame skal spille med feks Layouni inn? Blir nok litt omrokkeringer i dette vinduet. Fagermo sier jo stadig at de som kommer inn er en av to kategorier, 1. Hever laget (rutinert og går rett inn i 11er) eller 2. Talent som skal utvikles og som er fornøyd med innhopp. Så kommer det noen inn i kategori 1 så må noen i dagens start11 ut. Mulig det blir noen omrokeringer her i løpet av vinduet.
                  Last edited by Pete; 19.01.2021, 19:58.

Comment

• Så stille zeta ble etter at Lekven dro. Er han på Oddraneforum nå, kanskje?

Comment

• Originally posted by hideyoshi View Post
                      Så stille zeta ble etter at Lekven dro. Er han på Oddraneforum nå, kanskje?
                      For et meningsløst innlegg.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Har nettopp hørt på intervju med agenten til Layhouni og har litt mer trua nå på at han ender hos oss, hvis de får orden på sluttpakka der han er nå. Eneste jeg synes er spes, HVIS jeg hørte riktig, var at han gikk til denne klubben kun pga pengene pg ikke det sportslige , men ville vel sikre framtida si.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                          Har nettopp hørt på intervju med agenten til Layhouni og har litt mer trua nå på at han ender hos oss, hvis de får orden på sluttpakka der han er nå. Eneste jeg synes er spes, HVIS jeg hørte riktig, var at han gikk til denne klubben kun pga pengene pg ikke det sportslige , men ville vel sikre framtida si.
                          Tror den egyptiske ligaen holder et bra nivå. Er vel den beste ligaen i Afrika, men skjønner uansett at folk ikke sier nei takk til 10 mill i året.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

For et meningsløst innlegg.
                            Virkelig? Synes han traff ganske bra jeg.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                              Har nettopp hørt på intervju med agenten til Layhouni og har litt mer trua nå på at han ender hos oss, hvis de får orden på sluttpakka der han er nå. Eneste jeg synes er spes, HVIS jeg hørte riktig, var at han gikk til denne klubben kun pga pengene pg ikke det sportslige , men ville vel sikre framtida si.
                              Tror det var omvendt. "Du drar ikke til Egypt for pengenes skyld."

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Virkelig? Synes han traff ganske bra jeg.

Synes Zeta har hatt noen bra innlegg i det siste.

Comment

Working...
                                X