Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Aandalsnes View Post
    Layouni kan være en god signering. Spent og se om det slår virkelig ann.
    Men har lyst på en midtstopper til jeg. Toppen av min ønskeliste er Sogndal kapteinen Mannsverk. Men han blir vel altfor dyr mtp at RBK også vil ha ham.
    Noen andre unge midtstoppere så kan ha kvaliteten?
    Var heldig med tollås i fjor, men veit ikke hvordan det blir i år.
    Hvem skal ut da? Näsberg eller Tollås?
    Lædre Bjørdal er ferdig, men Brage Skaret kommer inn som tredjevalg. Så det må eventuelt bli et billig fjerdevalg.
    Usannsynlig å svi av mange millioner på en spiller som ikke er tiltenkt plass i førsteellever'n. Mannsverk er et stort talent men han blir nok for dyr, og har nok ikke lyst til å sitte på benken hos oss.

Jeg vil gjerne ha en kantspiller til. Med tanke på at vi bare har én (kanskje to) i troppen. Nå skal vi til Europa og da er det viktigere med større bredde. Det beste hadde vært en up and coming lokal spiller. Kanskje som allerede har spilt seg varm i trøya hos Grorud eller Kåffa, eller på rekruttlaget?

Comment

Men har lyst på en midtstopper til jeg. Toppen av min ønskeliste er Sogndal kapteinen Mannsverk. Men han blir vel altfor dyr mtp at RBK også vil ha ham.
      Det betyr at du ikke stoler på Fagermo og Ingebrigtsen da? De har jo gitt klart utrykk for at Skaret og Holme er mer enn gode nok, og skal satses på. Det var begrunnelsen for at Lædre Bjørdal måtte gå før tida.

Comment

• Originally posted by Sosua View Post

Det betyr at du ikke stoler på Fagermo og Ingebrigtsen da? De har jo gitt klart utrykk for at Skaret og Holme er mer enn gode nok, og skal satses på. Det var begrunnelsen for at Lædre Bjørdal måtte gå før tida.
        Stoler på de, men er ikke helt fan av Tollås. De kan gjerne bruke skaret eller holme for min del. Plutselig er tollås skadet hele sesongen. Er vel ikke mange hele sesonger Tollås har hatt som har vært helt skadefri.

Comment

Men Mannsverk er midtbane, og han forsvinner garantert ut av landet innen et par overgangsvinduer. Der er AJAX, samt noen Serie A klubber interesserte allerede, så RBK er nok ikke den hardeste konkurrenten der. Men for unge spillere, så tror jeg vi kanskje er å foretrekke fremfor RBK.

Comment

• De sa vel ganske tydlig at de er fornøyd med kvaliteten på de yngre, og hvis man skal hente inn en dårligere eldre spiller som ikke er så mye bedre enn de andre så er det vel bedre at de unge får muligheten for den spotten.

Er spent på å se hvordan noen av de unge spillerene kommer til å gjøre det i år. Lurer på hva planen er med Felix Horn Myhre, etter min mening en god spiller, men sliter litt med å se han få muligheten til mye spill. Er en god potet så sånn sett ganske fin å ha i stallen selv om det beste for hans utvikling kanskje er å gå på utlån til en annen tippeliga klubb eller obos klubb sesongen som kommer.

Comment

• Da er Layouni klar:

https://mobile.twitter.com/Valerenga...04785674297345

Velkommen til oss!

EDIT:

3 års kontrakt:

https://www.vif-fotball.no/nyheter/v...mer-11-er-klar

Comment

• Da har vi en grei startellever på plass
                Velkommen!

Klaesson
                Borch-Nation-Ivan-Sam
                Bjørdal-Oldrup-Osame
                Dønnum-Ørnen-Layouni

Til å bli litt små-Amor-øs av...

Comment

• Velkommen skal du være Layouni Kjenner jeg gleder meg massivt til sesongstart
                  Ære være Vålenga

Comment

• Må si at Vålerenga har gjort et varp sånn i utgangspunktet med Layouni og økonomi. Hvis det stemmer med 3 mill i kjøp og 1 mill i lønn er det meget bra jobba. Dette blir spennende

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                      Da har vi en grei startellever på plass
                      Velkommen!

Klaesson
                      Borch-Nation-Ivan-Sam
                      Bjørdal-Oldrup-Osame
                      Dønnum-Ørnen-Layouni

Til å bli litt små-Amor-øs av...
                      Jeg tror Osame skal kjempe hardt om den ene plassen.
                      Odin kommer til og bli latterlig god i år, har faktisk følelsen av at Layouni skal kjempe hardt om plassen sin.

Fy faen for et lag vi kommer til og ha til neste år.
                      Vi trenger en back-up spiss, og back som kan bekle begge sider.

Comment

• https://www.vg.no/sport/fotball/i/9O...r-bare-en-haan

Hva faen skjer med VG??
                        De lager et jævlig bra produkt om norsk fotball helt ut av intet. Jeg er mektig imponert av de så langt i 2021, jeg har aldri sett noen norske medier noen gang har vært så spot on som de er nå.

Veldig morsomt etter min mening at noen følger norsk fotball slik de gjør for tiden.
                        ​​

Comment

• Juklerød er i søkelyset til bl a Celta Vigo, og skal også være interessant for klubber i Serie A i følge Twitterkontoen til Fotball Norge.
                          Lurer på om vi fikk vidersalgsprosenter der?!

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                            Dette er stort. Alle som har sett Amor kontre inn mål mot Viking vet at han har noe VIF har bruk for.

VIF har nå en velbalansert og allsidig fremre sekser med mye ferdigheter. Jeg håper det ikke skjer noe nå, Dønnum ut f eks ville være en stor skuffelse. Etter min mening er han viktig

Fagermo mener alvor altså. Ingebrigtsen og alle som sto bak hentinga av nytrener må få stor kred for dette.

Comment

Jeg tror Osame skal kjempe hardt om den ene plassen.
                              Odin kommer til og bli latterlig god i år, har faktisk følelsen av at Layouni skal kjempe hardt om plassen sin.

Fy faen for et lag vi kommer til og ha til neste år.
                              Vi trenger en back-up spiss, og back som kan bekle begge sider.
                              Det kan bli interessant fordi Osame var veldig god ifjor, og blir enda bedre i år. Holm har rykket fram til nummer 1 på benken muligens, og vi skal forhåpentligvis spille en del flere kamper enn vanlig. Holm kan som du sier utfordre både Sahraoui og Layouni. Uansett en vanvittig spennende gjeng vi har på venstresiden i år.
                              Hvis Fagermo mener at Oscar Opsahl ikke er "klar" enda, så håper jeg vi forsterker venstrebacken. Adekugbe er en bra spiller, men produserer ikke all verdens målpoeng og er litt ofte ute med skader føler jeg. Det blir litt meningsløst å fortsette med Felix, hvis han ikke vil spille back. Det er litt trist egentlig, for det er definitivt potensiale der, men da bør han selges nå.
                              Kort fortalt; Selg Felix, hent en bedre back enn Sam hvis Opsahl ikke er god nok for Eliteserien.

​​​​​

Comment

Litt artig at enkelte hardnakka mente at dette var silly season og siden agenten hans sa noe annet, var det bare tull at han skulle hit.
                                VG og Nettavisen hadde tydeligvis tidlig peiling på dette, selv om også spiller forsøkte å dysse ned.

Folk blir tydeligvis aldri overraska
                                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                                X