Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tordvif View Post

10 millioner for en midtstopper, når solgte vi en midtstopper for en sånn sum før? Synes 1 mill euro høres meget solid ut jeg da.
    Isolert sett er jeg ikke direkte uenig. Men for meg er det to ting som gjør han viktig.

-Han har hatt sitt virkelige gjennombrudd i år! En av våre beste og mest stabile spillere. Vi har ingen bra nok backup og kontraktsituasjonen til Tollås er uavklart. Ikke at jeg nødvendigvis tror han drar, men vi kan da risikere å miste to gode stoppere som endelig er samkjørt skikkelig. Jeg er ikke glad i for mye rotering på stopperplass.
    -Han er Vålenga! Riktignok har vi bla Klaesson og Borch i tillegg, men ingen er så Vålenga som Ivan! Står også frem som vår neste kaptein spør du meg.

Jeg unner gutten selvsagt et utenlandseventyr, men håper det blir for større sum og fast spill i en god liga om det kommer. Om ikke vil jeg helst ha han her hele karrieren

Comment

Originally posted by j_robber View Post

Isolert sett er jeg ikke direkte uenig. Men for meg er det to ting som gjør han viktig.

-Han har hatt sitt virkelige gjennombrudd i år! En av våre beste og mest stabile spillere. Vi har ingen bra nok backup og kontraktsituasjonen til Tollås er uavklart. Ikke at jeg nødvendigvis tror han drar, men vi kan da risikere å miste to gode stoppere som endelig er samkjørt skikkelig. Jeg er ikke glad i for mye rotering på stopperplass.
      -Han er Vålenga! Riktignok har vi bla Klaesson og Borch i tillegg, men ingen er så Vålenga som Ivan! Står også frem som vår neste kaptein spør du meg.

Jeg unner gutten selvsagt et utenlandseventyr, men håper det blir for større sum og fast spill i en god liga om det kommer. Om ikke vil jeg helst ha han her hele karrieren
      Selvsagt enig i tankene her. Tror bare ikke vi får mer enn 1 mill euro for Ivan ved et salg. Da hadde jeg blitt svært overrasket i hvert fall

Comment

Blir mer bekymret om Ivan blir solgt enn om Tollås ikke forlenger. Men har uansett ikke lyst til å miste den komboen, synes de fungerer godt sammen.
        Unner Ivan alt godt, men synes han fint kan ta et år til og bli en solid bauta før han prøver lykken ute. En god sesong er litt for tynt grunnlag, i min bok,

Comment

10 millioner for en midtstopper, når solgte vi en midtstopper for en sånn sum før? Synes 1 mill euro høres meget solid ut jeg da.
          Det var spekulert i 1 million pund som er 12-12,5 millioner norske kroner.
          Men om at går direkte til Premier League så tror jeg vi fort får presset den summen opp i 2 millioner pund + videresalgsprosenter.
          EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post

Det var spekulert i 1 million pund som er 12-12,5 millioner norske kroner.
            Men om at går direkte til Premier League så tror jeg vi fort får presset den summen opp i 2 millioner pund + videresalgsprosenter.
            Ja, det er klart. 2 millioner pund er småpenger for disse lagene i PL. Så det er sikkert ikke utenkelig. Håper som dere andre at Ivan blir her jeg Ser jo en spiller som Stefan Johansen som ikke er med i PL-troppen en gang og aldri får spille når Fulham er i øverste divisjon. Klassiske er at de rykker ned, så rykker de opp, får masse penger og kjøper et helt nytt lag.

Comment

Må jo være litt gøy for Ivan da. Han har vel vært en av de mest utskjelte av fansen til tider. Også her inne. Nå er det snudd til at han har blitt en slags favoritt. Moro!

Comment

Originally posted by enga View Post
                Skulle nesten tru dem leser her inne, for å så komme med disse spørsmålene.
                det tror jeg de gjør
                men jeg VET ikke

Comment

Selvsagt enig i tankene her. Tror bare ikke vi får mer enn 1 mill euro for Ivan ved et salg. Da hadde jeg blitt svært overrasket i hvert fall
                  Du tar feil. 1 mill pund for Ivan er puslete.
                  Han går for 50 mill NOK etter 2023-sesongen (etter å ha vært kaptein på gullaget).
                  Har sjekka krystallkula, sier jeg jo

Comment

Spennende å se hva som skjer med Nation, Lekven og Shala.

Et navn jeg kunne tenkt meg på midtbanen er Etzaz Hussain. Kan jo være han vil tilbake til Oslo-området.
                    Philip Zinckernagel fra Bodø hadde vært en god erstatter for Finne.
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                      Spennende å se hva som skjer med Nation, Lekven og Shala.

Et navn jeg kunne tenkt meg på midtbanen er Etzaz Hussain. Kan jo være han vil tilbake til Oslo-området.
                      Philip Zinckernagel fra Bodø hadde vært en god erstatter for Finne.
                      Krysse fingra for at Nation bli i alle fall.

Hussain er vel for stor for en bakgårdsklubb som Vålerenga? Ikke så hypp på han, og tror det vil være (for) kostbart.

Zinckernagel må ev. overtales til å tro på at Bodø «har vært», mens Vålerenga er fremtiden om vi skal lure han sørover. Han blir heller ikke billig, men har mer sansen for han.

Comment

Zinckernagel har utgående kontrakt tror jeg. Tviler på at han ender opp her.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Zinckernagel har utgående kontrakt tror jeg. Tviler på at han ender opp her.
                          Han har allerede fått tilbud fra utlandet og forsvinner ut med mindre Bodø smeller et gigatilbud på bordet og overtaler han. Han forsvinner trolig etter sesongen til utlandet.

Comment

Han har allerede fått tilbud fra utlandet og forsvinner ut med mindre Bodø smeller et gigatilbud på bordet og overtaler han. Han forsvinner trolig etter sesongen til utlandet.
                            Ja, det tror jeg også. Håper ikke vi smeller et gigatilbud på bordet.

Comment

Hvis vi skal legge endel penger på bordet, håper jeg vi undersøker om Ulvestad kunne være interessert i ett retur til Eliteserien. Så han på reserve laget igår, og dæven for en motor han har!!! Han, Henrik og Oldrup ville være Norges desidert beste midtbane.
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Genks sportsdirektør Dimitri De Condé (45) mener Mats Møller Dæhli (25) ikke kan være fornøyd med sin nåværende situasjon. Det kan føre til at han forlater klubben etter bare ett år. Spilleren svarer at han er «helt uenig i hans oppfatning».

Eller hva med en sesong eller to med Møller Dæhli på midtbanen...
                                Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                                X