Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Han er visst best i 10èr rollen, men siste 5-6 kampene har han blitt brukt som indreløper, ving og i 10èr rollen i følge Transfermarkt. Så virker som han er anvendelig om ikke annet.
    Slik jeg husker han fra Godset tida, så er han vel nærmest en ekstrem 10'er, var bare i den rollen han var god. Uforståelig at vi har vurdert han siden vi ikke spiller med 10'er.

Comment

• Originally posted by Sosua View Post

Slik jeg husker han fra Godset tida, så er han vel nærmest en ekstrem 10'er, var bare i den rollen han var god. Uforståelig at vi har vurdert han siden vi ikke spiller med 10'er.
      Vi har allerede en god 10er i Osame. Så det virker litt rart hvis det ikke skal være en ren back-up?

Comment

• Med mindre noen er på vei bort nå eller Jradi kan spille spiss, så har jeg vanskelig for å forstå at det er noe hold i dette her. Hvem skal han erstatte?

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
          Med mindre noen er på vei bort nå eller Jradi kan spille spiss, så har jeg vanskelig for å forstå at det er noe hold i dette her. Hvem skal han erstatte?
          Det handler om bredde i troppen for å ta neste steget.
          Vi har en meget god førsteellever, men hva om vi får et par tre skader? Ser dog at det klart viktigste er back-up på stopper/back.
          EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post

Det handler om bredde i troppen for å ta neste steget.
            Vi har en meget god førsteellever, men hva om vi får et par tre skader? Ser dog at det klart viktigste er back-up på stopper/back.
            Det blir en dyr mann å ha som back-up tror jeg, og Jradi drar neppe tilbake til Norge for å være back-up.

Comment

Det blir en dyr mann å ha som back-up tror jeg, og Jradi drar neppe tilbake til Norge for å være back-up.
              Det virker merkelig ja, tviler på at det er noe i disse ryktene.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Det virker merkelig ja, tviler på at det er noe i disse ryktene.
                Ja, er litt motstridende av det Fagermo har sagt om å hente nye spillere til klubben. Men kan som sagt hende at noen er på vei bort.
                I forrige sesong, så synes jeg det var vanskelig å si hvem som var profiler på VIF. Et år etterpå er klubben full av profiler.

Comment

Ja, er litt motstridende av det Fagermo har sagt om å hente nye spillere til klubben. Men kan som sagt hende at noen er på vei bort.
                  I forrige sesong, så synes jeg det var vanskelig å si hvem som var profiler på VIF. Et år etterpå er klubben full av profiler.
                  Hmm. I den siste SillySeason episoden med Fagermo så trodde han ikke at noen var på vei bort nå, men at han var redd noen kunne forsvinne til sommeren.

Comment

• Dersom vi tar oss til cupfinalen i Norge og gruppespill i conference league så har vi 7 ekstra kamper i Norge og 12 kamper i Europa (dobbel kamp q2, q3 og playoff + dobbelkamper i gruppespill mot tre lag) i tillegg til de 30 i eliteserien. Det er 63 % flere kamper.
                    Den første eller de to første av kampene i den norske cupen kan vi nok tillate oss å bruke en del reserver i, men skulle vi komme til Europa blir det press for å toppe laget mange ganger i uka.
                    Da er det ikke så dumt å ha noen spillere vi kan rotere litt med.

Ser vi på spillerne våre nå så er Felix en reserve som både behersker midtbane og back.
                    Ivan kan som nødløsning brukes som back (han er jo fast som stopper og bør spille mest mulig der, men mangler vi en back og felix er det nok bedre å ha Sandmoen som stopper og Ivan som back enn motsatt).
                    Osame er fast som indreløper men kan fint spille venstre ving.
                    Odin kan kanskje spille ving om det kniper, han er nok best på midten.

Men de fleste spillerne våre som: (Klasson), Borch, Tollås, Sam, Bjørdal, Dønnum, Ørnen og Layoni vil jeg nødig se på annen posisjon enn der vi er vant til å se dem.
                    Det gjør oss temmelig sårbare for skader og suspensjoner. Fagermo snakker godt om dette til VG (silly season). Der sier han at for eks Felix vil spille fast på midten, men for laget er det best å kunne bruke han på flere posisjoner. Mye av suksessen vår nå er basert på å dyrke spillere der de er best, men nå er vi mer ute etter poteter som behersker flere posisjoner.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
                      Dersom vi tar oss til cupfinalen i Norge og gruppespill i conference league så har vi 7 ekstra kamper i Norge og 12 kamper i Europa (dobbel kamp q2, q3 og playoff + dobbelkamper i gruppespill mot tre lag) i tillegg til de 30 i eliteserien. Det er 63 % flere kamper.
                      Den første eller de to første av kampene i den norske cupen kan vi nok tillate oss å bruke en del reserver i, men skulle vi komme til Europa blir det press for å toppe laget mange ganger i uka.
                      Da er det ikke så dumt å ha noen spillere vi kan rotere litt med.

Ser vi på spillerne våre nå så er Felix en reserve som både behersker midtbane og back.
                      Ivan kan som nødløsning brukes som back (han er jo fast som stopper og bør spille mest mulig der, men mangler vi en back og felix er det nok bedre å ha Sandmoen som stopper og Ivan som back enn motsatt).
                      Osame er fast som indreløper men kan fint spille venstre ving.
                      Odin kan kanskje spille ving om det kniper, han er nok best på midten.

Men de fleste spillerne våre som: (Klasson), Borch, Tollås, Sam, Bjørdal, Dønnum, Ørnen og Layoni vil jeg nødig se på annen posisjon enn der vi er vant til å se dem.
                      Det gjør oss temmelig sårbare for skader og suspensjoner. Fagermo snakker godt om dette til VG (silly season). Der sier han at for eks Felix vil spille fast på midten, men for laget er det best å kunne bruke han på flere posisjoner. Mye av suksessen vår nå er basert på å dyrke spillere der de er best, men nå er vi mer ute etter poteter som behersker flere posisjoner.
                      Her er det duket for et come back for Freddyboy, mannen som kunne bekle alle posisjoner fra keeper til spiss.
                      Kan Frode Kippe så kan Freddy dos! Kjør nå!!
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Sander Werni har signert en 3 årsavtale med Raufoss.

Comment

• Köln skal visst være interessert i Aron Dønnum. De har visst forhandlet med VIF de siste ukene, men ikke klart å komme til enighet. Ser ut som han blir hos oss til sommeren. Kilde: fotball.tv sin deadline day sending.

Comment

• Juklerød går fra Antwerpen til Genk ifølge Stian Wahl på Twitter.

​​​

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Her er det duket for et come back for Freddyboy, mannen som kunne bekle alle posisjoner fra keeper til spiss.
                              Kan Frode Kippe så kan Freddy dos! Kjør nå!!
                              Føler nesten vi har en ny Freddyboy i Horn-Myhre. Han er i hvert fall nærmest i dagens tropp :-)

Comment

Juklerød går fra Antwerpen til Genk ifølge Stian Wahl på Twitter.

​​​
                                Fantastisk, dette medfører at det drypper litt kronasjer på Vålerenga også tenker jeg

Toppers
                                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                                X