Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Hvordan vet du hva vi har av penger og hvilken betydning har uansett det?
    Det er synd på Trøim
    har skodd seg på og av fellesskapets verdier i lang tid
    kun de med stort ego og lite utviklet empati kan ta seg tilrette på den måten
    likevel går det på snørra
    godt det kom inn litt midler fra Sander salgene
    kronerulling anyone

Comment

• Originally posted by AcsOnFire View Post

Det er synd på Trøim
      har skodd seg på og av fellesskapets verdier i lang tid
      kun de med stort ego og lite utviklet empati kan ta seg tilrette på den måten
      likevel går det på snørra
      godt det kom inn litt midler fra Sander salgene
      kronerulling anyone
      Ingen stor fan av markedsøkonomi?
      For min egen del er jeg veldig takknemlig for alt Trøim har gjort for klubben. Tror ikke det er hans mest lukrative prosjekt, og det tror jeg heller aldri var hensikten.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

• I følge Bergensavisen så er vi interessert i å hente Udahl.
        Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Waldemar View Post
          I følge Bergensavisen så er vi interessert i å hente Udahl.
          Med kommentar fra Jørgen Ingebrigtsen her:

Comment

• I følge haugesundsavisen avslo Henrik Udahl tilbudet fra Haugesund, og har takket ja til Vålerenga.

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post
              I følge haugesundsavisen avslo Henrik Udahl tilbudet fra Haugesund, og har takket ja til Vålerenga.

https://www.h-avis.no/fkh-droppet-sp...access=granted
              Da kan vi kanskje forvente at Henrik Udahl blir presentert snart da.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Da kan vi kanskje forvente at Henrik Udahl blir presentert snart da.
                Håper det. Kult at han kommer tilbake.

Comment

• Meldes på twitter at han er på vei: https://twitter.com/stianwahl/status...306168323?s=21

Artig med en Vålerenga-junior som returnerer

Comment

• Tror Udahl til VIF er akkurat det klubben, og han selv trenger.
                    Han får tid og muligheter til å ta et nivå opp samtidig som klubben får en god reserve for Ørnen.
                    Han kjenner klubben og klubben kjenner han, trenger ingen spesielle tilpasninger for å gli inn i spillergruppa og Oslo som by.

Høres ut som perfekt match spør du meg
                    Last edited by patriot; 12.02.2021, 07:13.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                      Meldes på twitter at han er på vei: https://twitter.com/stianwahl/status...306168323?s=21

Artig med en Vålerenga-juniortakk for link og gode nyheter som returnerer
                      Takk for link og good news ⚽

Comment

• Vi jobber med to norske case akkurat nå og håper å få inn to spillere før vindu stenger. I det ene caset synes vi klubben han er i nå krever litt mye. Begge prøvespillerne ser gode ut. Men midtbanespillern ble sendt tidlig videre fordi vi våre behov endret seg fra da vi planla prøvespillet. Les: vi har god dekning på midten.
                        Han andre prøvespilleren heter Bendeikt (ikke Dominikk som DEF kaller han) har vært med forrige uke og skal være med denne. Bra fysisk, litt mer spiss enn kant. God feilvendt. For tidlig å si om vi går for han. Men vi vil gjerne bli bedre kjent.

Dette og mye mer spennende sier sportsjefen vår i siste Enga på pod.

Det gir vel ikke høy odds at Udahl er den ene norske caset her. Jeg ville vel ikke tro at det er Åsane som krever så mye, kanskje heller at en forsvarsspiller som får lite spilletid i sin klubb er det caset. Men dette er ville spekulasjoner selvsagt. Videre vil jeg tro at prøvespillern ligger godt an om det ikke blir noe av Udahl, men at han ikke ligger like godt an om Udahl signerer og sånn ser det vel ut nå.

Comment

• Litt overrasket over at Udahl, som er 24, velger en klubb hvor han bare kan regne med å være reservespiller. Kan virke som han enten har for mye eller for lite tro på egne ferdigheter.

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post
                            Litt overrasket over at Udahl, som er 24, velger en klubb hvor han bare kan regne med å være reservespiller. Kan virke som han enten har for mye eller for lite tro på egne ferdigheter.
                            Udahl sier selv til VG VIF blant klubbene som jakter toppscoreren – ønsker seg til topplag – VG

– Men det er ikke så mange fotballspillere som reiser et sted for å sitte på benken?

– Der skiller jeg meg litt ut. Jeg vil komme inn i best mulig utviklingsmiljø og være heltidsspiller, så jeg slipper å sitte på skolen i åtte timer før kamp. Da tror jeg at det å være andrevalg i et topplag helt optimalt. Samtidig er det å spille på et topplag i Obos er et godt alternativ. Jeg vil være best om tre-fire år, ikke i morgen, svarer fysioterapistudenten Udahl.
                            Elsker Bergen By

Comment

• Kult om Udahl kommer som et andrevalg på spissplass! Vi har også en 16-åring som er kalt opp på samling for Marokkos U17-landslag, Saladin Lekhal, som en mulig ny tredjespiss.

Comment

• Synes jo Udahl svarer veldig godt for seg i VG da. Virker som han har stor selvinnsikt og en god plan for egen karriere. Må innrømme at jeg har tenkt litt som Belhaven at det er et merkelig valg å komme som back up for tippeligaens beste spiss. Men på den annen side, så finnes det vel ingen bedre spiller å lære av enn ørnen. Som typer er de vel ikke helt ulike, den fremste styrken er avslutninger på en touch og å lese spillet så man vet hvor man skal dukke opp. Så får heller Amor ta seg av farta og Dønnum teknikken. Om han får mange halvtimer for ørnen så vil ørnen holde lenger så kan han starte i en del kamper der vi er store favoritter og ørnen komme inn om det trengs. Tror det kan bli bra jeg. Får vi Udahl så signerer vi neppe prøvespilleren. Da tror jeg planen er at Osame flyttes fram om Amor eller Aaron er ute og at Amor spiller høyre dersom Osame flyttes opp.

Comment

Working...
                                X