Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nico70 View Post
    Er egentlig urdahl bra nok ? Jeg har bare sett noe av han og ja han scoret en del mål ifjor men var da også en del på straffer som jeg ikke regner med. Ikke er han noe rask så heller ingen bakromstrussel ei heller ikke så teknisk. Selv sier han at han er ingen kantspiller og DEF ser jo etter en spiss som også bekler å spille kant. Men koster han nada og niks med lønning så jaja, men 24 år og er fornøyd sånn sett med å være på benken da blir jeg litt bekymra. Vi trenger uansett noe forsterkning bakover som jeg håper blir prioritert først
    Han er en fox in the box. Har scora mye mål så lenge jeg har fulgt han, så får vi se om han fortsatt vet hvor målet står når han spiller i Eliteserien.
    Jeg er ihvertfall overbevist om at vi har spillere nå som kan finne han.

Comment

• Håper ikke vi roter det til med Udahl nå bare fordi vi skal være så smarte og hente en spiller som kan spille både kant og spiss. Å ha klare rollespillere er ikke nødvendigvis noe negativt. Vi kunne løst det ved å hente Delaveris og Udahl. Nå hentet vi ikke Delaveris fordi han var kant og vi skulle ha en som kan spille kant og spiss. Håper bare ikke det samme skjer med Udahl.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
        Er egentlig urdahl bra nok ? Jeg har bare sett noe av han og ja han scoret en del mål ifjor men var da også en del på straffer som jeg ikke regner med. Ikke er han noe rask så heller ingen bakromstrussel ei heller ikke så teknisk. Selv sier han at han er ingen kantspiller og DEF ser jo etter en spiss som også bekler å spille kant. Men koster han nada og niks med lønning så jaja, men 24 år og er fornøyd sånn sett med å være på benken da blir jeg litt bekymra. Vi trenger uansett noe forsterkning bakover som jeg håper blir prioritert først
        Udahl er kliss lik Kjartansson i spillestilen. I tillegg er han like gammel som da islendingen kom til oss og bøtta inn 24 mål.

Kan jo ikke si nei til en Ny ørn, som attpåtil har lyst til å spille for oss. Virker som en jordnær type som vet hva som kreves av han og arbeidet som ligger foran han.

Av de kampene jeg så av han i fjor så var han litt usynlig i banespillet til tider. Men veldig flink til å posisjonere seg foran mål og god til å avslutte angrep. Tror han kan bli en skikkelig hit her!

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Udahl er kliss lik Kjartansson i spillestilen. I tillegg er han like gammel som da islendingen kom til oss og bøtta inn 24 mål.

Kan jo ikke si nei til en Ny ørn, som attpåtil har lyst til å spille for oss. Virker som en jordnær type som vet hva som kreves av han og arbeidet som ligger foran han.

Av de kampene jeg så av han i fjor så var han litt usynlig i banespillet til tider. Men veldig flink til å posisjonere seg foran mål og god til å avslutte angrep. Tror han kan bli en skikkelig hit her!
          Da er det jo bare å signere!!! Enga gutt, egenutvikla, kan lære av Ørnen. Finn en kant som kan utvikles/satses på fra ett annet sted.

Comment

• Ifølge Eurosport, så gjenstår bare den medisinske testen. Åsane og VIF er enige om en overgang:

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
              Ifølge Eurosport, så gjenstår bare den medisinske testen. Åsane og VIF er enige om en overgang:
              https://www.eurosport.no/fotball/eli...18/story.shtml
              3-års avtale er jo langsiktig og bra også.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Ifølge Eurosport, så gjenstår bare den medisinske testen. Åsane og VIF er enige om en overgang:
                https://www.eurosport.no/fotball/eli...18/story.shtml
                Stian Wahl skrev samme på Twitter ser jeg: https://twitter.com/StianWahl/status...27262892244994

Utrolig moro dette. Velkommen hjem Henrik! En Vålerenga-gutt som i tillegg er komfortabel med og være andrevalg og bøttet inn mål i OBOS forrige sesong må jo bli bra
                Last edited by tordvif; 14.02.2021, 14:42.

Comment

• Noen som vet om vi har vært interessert i Castro? Han er jo faktisk spiss og kant som vi har vært ute etter visstnok

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                    Noen som vet om vi har vært interessert i Castro? Han er jo faktisk spiss og kant som vi har vært ute etter visstnok
                    Spilte riktignok på et dårlig lag, men ikke videre imponert over hva han leverte i Eliteserien. Tanken om Castro er nok litt romantisert av landslaget og at vi kanskje ikke burde sluppet han når vi gjorde.

Ønsker Molde og RBK seg Castro?

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Spilte riktignok på et dårlig lag, men ikke videre imponert over hva han leverte i Eliteserien.
                      Castro skuffet i forhold til forventingene, men han leverte greit på et elendig Aafk. Han endte med 10 målpoeng (4 mål og 6 assist) på 24 kamper. Det var f.eks bedre enn Osame (men Osame var bedre enn Castro på alt annet).

Comment

• Originally posted by Disko View Post

Castro skuffet i forhold til forventingene, men han leverte greit på et elendig Aafk. Han endte med 10 målpoeng (4 mål og 6 assist) på 24 kamper. Det var f.eks bedre enn Osame (men Osame var bedre enn Castro på alt annet).
                        Synes ikke det er så verst på et grenseløst ræva Aafk som også mistet spissen og toppscoreren sin til langtidsskade ganske tidlig i sesongen. Sesongen før det så dundret han inn 17 mål og 11 assist i OBOS. Henrik Udahl som vi nå henter puttet 19 mål i OBOS og samme liga Klarer ikke helt å legge fra meg den innleggsfoten til Castro helt enda. Det er fortsatt en av de bedre jeg har sett i Vålerenga i nyere tid. Helt på nivå med Borchgrevink sin

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Håper du har rett at det er en ørn vi får, og ikke en svale ..

De som har vært med en stund husker kanskje hvordan det gikk en av de andre gangene vi hentet inn en som bøttet inn mål på nivå 2 da (og i Estland, var det vel? ), nemlig Tor Henning Hamre fra Mandalskameratene.

En fin fyr tror jeg, men med den gang "Adecconivå", og som ikke hadde én ekstremferdighet som gjorde at han kunne levere mål og poeng på øverste hylle. Så litt skeptisk blir jeg når jeg leser beskrivelsene fra noen av dere som har sett han regelmessig i aksjon.

Prove me wrong!
                          Last edited by jocke; 14.02.2021, 22:38.

Comment

• Originally posted by jocke View Post

De som har vært med en stund husker kanskje hvordan det gikk en av de andre gangene vi hentet inn en som bøttet inn mål på nivå 2 da (og i Estland, var det vel? ), nemlig Tor Henning Hamre fra Mandalskameratene.

En fin fyr tror jeg, men med den gang "Adecconivå", og som ikke hadde én ekstremferdighet som gjorde at han kunne levere mål og poeng på øverste hylle. Så litt skeptisk blir jeg når jeg leser beskrivelsene fra noen av dere som har sett han regelmessig i aksjon.

Prove me wrong!
                            Vi får se hvordan det går. Men Udahl blir hentet for å være backup. 19 mål for et passe middels OBOS-lag er brukbart. For 800.000 er det veldig bra å hente toppscoreren i OBOS.

Klarer ikke å se hvordan dette skal gå galt. Lav økonomisk risiko og en spiller som først og fremst er hentet for å sitte på benken. Så lenge han er bedre enn Stokke er vi styrket.

Hvem ville du egentlig hentet i stedet av de det er realistisk å kunne velge blant?

Comment

• Originally posted by jocke View Post

Prove me wrong!
                              jeg regner med at vi ikke henter spillere pga. mål/kamper, men har enn litt mer inngående kjennskap til spillertypen...

det er tross alt 2021, ikke 2003

Comment

• He-he.. Lett å avsløre at jeg er en av de gretne gamle på balkongen når jeg triller ut Hamre ja ​​​​​​

Er egentlig verken kritisk, eller har noen bedre alternativer, var mer en refleksjon på den sedvanlige supporterreaksjonen på en ny handel, jf. at han skal bøtte inn mål, bli en hit, sammenliknes med Ørnen osv. Det kan bli bra, og det kan være at han ikke har ferdigheter som holder for å bli en spiller hos oss.

Mer spennende prosjekter enn han som ikke har lykkes her, så gi nå i alle fall gutten tid. Det er en stor forskjell på å lykkes i OBOS, og å ta cuten i Tippeligaen, det har vi sett mange ganger. Og at han straks er en bedre backup en Stokke, det er heller ikke sikkert

Comment

Working...
                                X