Originally posted by Termii
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
Originally posted by Termii View PostVebjørn Hoff kan hende tar turen fra Skien og blir med til et lag som trener i Bø om dagen... Ikke lange kjøreturen det, drøye 45 minutter faktisk.
- Likes 1
Comment
-
TA.no
"SKIEN: Vålerenga forsøker å sikre seg Vebjørn Hoff.
Odds midtbanespiller har ett år igjen av kontrakten sin i Skien, og har tidligere gitt signaler på at han ikke ønsker å forlenge avtalen. I alle fall ikke på nåværende tidspunkt.
Flere utenlandske klubber både i Italia og Russland har snust på 24-åringen tidligere, og like før det internasjonale overgangsvinduet stengte kom danske Randers med to bud til Odd, det siste på rundt 1,5 million kroner. Det ble avslått.
Nå vet TA at Vålerenga, med tidligere Odd-trener Dag-Eilev Fagermo ved roret, forsøker å sikre seg den tidligere Aalesund-spilleren. Fagermo var for øvrig mannen som hentet Hoff til Odd fra Aalesund for snart tre år siden.
Dialog skal ha blitt opprettet, og partene forsøker nå å finne ut av om de kan enes om en pris for mannen som ble kåret til «årets spiller» i TA i fjor.
– Vi kommenterer ikke slike saker – verken om spillere ut eller inn, sier Tore Andersen til TA tirsdag kveld.
Vålerenga er for øvrig på treningsleir i Bø i disse dager.
Sportslig leder Jørgen Ingebrigtsen kommenterer TAs påstander på denne måten:
- Vi hadde dialog med Odd for et par uker siden. Vi fikk beskjed om at de ikke syns det var interessant, og det er siste konkrete vi har fått fra dem, skriver Ingebrigtsen i en sms."
- Likes 1
Comment
-
Gikk igjennom noen startoppstillinger for Odd sine kamper for 2020. Vebjørn Hoff startet mange kamper som midtstopper(!), samt som indreløper, anker på midten og til og med som back.
Jørgen Ingebrigtsen har uttalt at de ser etter en spiller med defensive fibre/kvaliteter. Kan være Hoff de har tenkt på i den sammenheng.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by EnsjoRebell View PostGikk igjennom noen startoppstillinger for Odd sine kamper for 2020. Vebjørn Hoff startet mange kamper som midtstopper(!), samt som indreløper, anker på midten og til og med som back.
Jørgen Ingebrigtsen har uttalt at de ser etter en spiller med defensive fibre/kvaliteter. Kan være Hoff de har tenkt på i den sammenheng.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View Post
Det kan nok stemme! Han er en potet som kan brukes overalt, litt som Felix, bortsett fra at Felix ikke har spilt stopper enda.
"Ifølge opplysninger til Nettavisen har Hoff vært diskutert i Oslo den siste tiden og klubben har intensivert jakten de siste dagene."
Hvis vi henter Hoff (som den defensive spilleren) er vi vel ferdige med overganger inn?
Comment
-
For alle lag, er det glimrende å ha en "halv potet" på hver side av banen. En som kan spille ulike plasser og løse det på en ok+ måte. Hoff virker som en slik defensiv potet.
Jeg må si at jeg lurer litt på hva som er planene for Felix Horn Myhre også. Er han bare reserve venstreback, eller er han en fremtidig 6'er?
Ett slikt kjøp vil iallefall flytte Felix lenger tilbake i køen.
Comment
-
Originally posted by aasp View PostFor alle lag, er det glimrende å ha en "halv potet" på hver side av banen. En som kan spille ulike plasser og løse det på en ok+ måte. Hoff virker som en slik defensiv potet.
Jeg må si at jeg lurer litt på hva som er planene for Felix Horn Myhre også. Er han bare reserve venstreback, eller er han en fremtidig 6'er?
Ett slikt kjøp vil iallefall flytte Felix lenger tilbake i køen.
Comment
-
Originally posted by EnsjoRebell View PostGikk igjennom noen startoppstillinger for Odd sine kamper for 2020. Vebjørn Hoff startet mange kamper som midtstopper(!), samt som indreløper, anker på midten og til og med som back.
Liker også godt planen om å kjøre osame opp og ha tre kanter som rullerer. Å spille to av tre kamper holder lenge. Så kan udahl spille en av tre og ørnen to av tre. Udahl var vistnok on fire på trening i dag. Internkampen endte 3-0 og han skårte alle. https://www.eurosport.no/fotball/eli...32/story.shtml
Få inn hoff nå så har vi dekning på alle plasser og lukten av gull blir sterkere. Synde at det er så altfor lenge til seriestart.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by bohem33 View Post
Bra research! Synes det høres ut som nøyaktig det vi trenger jeg. En potet som dekker 7 plasser er helt gull særlig siden vi ikke vet hvem av de unge som leverer med en gang.
Liker også godt planen om å kjøre osame opp og ha tre kanter som rullerer. Å spille to av tre kamper holder lenge. Så kan udahl spille en av tre og ørnen to av tre. Udahl var vistnok on fire på trening i dag. Internkampen endte 3-0 og han skårte alle. https://www.eurosport.no/fotball/eli...32/story.shtml
Få inn hoff nå så har vi dekning på alle plasser og lukten av gull blir sterkere. Synde at det er så altfor lenge til seriestart.
Hva skjer med vinger da, når kanskje Aron og Osame går til sommeren? Begge brødrene Njie, er vinger, ute av kontrakt, har enga tilknytning og har vært trent av DEF før.
Er de begge veid og funnet for lette? Tar som sagt ett par øl her, framfor Champagne. Når sommeren kommer så risikerer vi jo å stå med Amor som eneste ving. Hadde vel vært gunstig å fått noen inn for å øve på disse rollene nå?Last edited by ForesttGump; 17.02.2021, 02:59.
Comment
-
Jeg skjønner ikke hvorfor så mange er skeptiske.
Vi skal forhåpentligvis spille mange kamper, en skade på Oldrup eller Tollås ville vært katastrofalt og kan potensielt bety fiasko i alle turneringene samtidig. Hvis vi får inn en så god spiller som kan spille alt fra stopper, til 6er til indreløper, så tror jeg det øker sjansen betraktelig for edelt metall. Og, jeg tror ikke dette vil ha noe å si for hverken Osame eller Odin. Og jeg tror det bare er bra hvis Oldrup har noen og rullere med.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Moa91 View Post
Felix sin kontrakt går ut til sommeren. Etter det jeg hører forlater han oss til sommeren. Fagermo ønsker å dyrke han som back, men Felix vil ikke spille der. Han vil spille på midtbanen. Er flere eliteserieklubber som har sjekket ut status på Felix i det siste.
Comment
Comment