Originally posted by AcsOnFire
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
Originally posted by AcsOnFire View Post
Høres litt spesielt ut.
Kan du ikke være så snill å nevne de 5 viktigste som har returnert de siste 12 årene.
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
Jeg tror ikke at han kommer tilbake. Mente vel mer at han er velkommen tilbake hvis han vil og blir god nok. Vi er jo ganske flinke til å ikke slippe spillere som egentlig er gode nok.
Og ja, han var jo bra i første også - som back
Håper han blir, og at han er villig til å være potet. Dette er en bra potet!
Comment
-
Originally posted by crl View Post
Morsomt (?) å se at Felix er enorm de første 15 av andre omgang mot godset - etter å ha blitt flyttet opp på midten.
Håper han blir, og at han er villig til å være potet. Dette er en bra potet!
Comment
-
Originally posted by crl View Post
Morsomt (?) å se at Felix er enorm de første 15 av andre omgang mot godset - etter å ha blitt flyttet opp på midten.
Håper han blir, og at han er villig til å være potet. Dette er en bra potet!Last edited by Pete; 19.02.2021, 21:08.
Comment
-
Originally posted by Zoonic View Post
"Men Vålerenga har fått nei på sine bud – og før og etter treningskampen mot Strømsgodset fredag fastslo Fagermo at de gir opp sunnmøringen med kontrakt ut sesongen med Odd."
Comment
-
Originally posted by Janoski View Post
Spesiell overskrift da det presiseres at vi har fått nei på budene som er gitt og har gitt opp..
"Men Vålerenga har fått nei på sine bud – og før og etter treningskampen mot Strømsgodset fredag fastslo Fagermo at de gir opp sunnmøringen med kontrakt ut sesongen med Odd."
Comment
-
Originally posted by Zoonic View Post
Tror Hoff er på vei inn snart. Når han forteller media at han ønsker seg til Enga og at det ikke er aktuelt å forlenge med Odd, da tipper jeg han mener at Odd stiller urimelige krav og at han søker å presse gjennom en overgang.In the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
- Likes 3
Comment
-
Ta skrev følgende i dag morges:
Nytt bud på Hoff - spilleren vil vekk
Lørdag kom Vålerenga med et bud på rundt 3 millioner for Odds Vebjørn Hoff.
For abonnenter
Så gjenstår det å se om det nye budet er nok til å overtale Odd til et salg.
Det var avisa Varden som først omtalte det nye budet.
Til VG forteller midtbanespilleren at hans dager på Skagerak Arena mest sannsynlig er talte.
- Vålerenga er noe jeg kunne ha tenkt meg. Jeg har sagt til Odd at den muligheten ser jeg på som bra. Jeg har ti måneder igjen av kontrakten og det har vært coronapandemi, så jeg vil ikke påstå at jeg vil koste altfor mye, sier Hoff.
Hoff utelukker at han kommer til å skrive ny kontrakt med skiensklubben, men er åpen for å spille i hvitt ut 2021.
- Jeg har ikke fått tilbud om ny kontrakt, men har ikke bedt om det heller. Sånn det er nå, er det ikke aktuelt. Jeg kan snakke med nye klubber fra i sommer, og hvis jeg skriver ny kontrakt kan jeg gå glipp av noen gode muligheter, forklarer midtbanestrategen.
Som TA har skrevet tidligere i uka, er det ingenting som tyder på at Odd og Vålerenga nærmer seg en enighet om hvor mye Hoff er verdt, med bare ti måneder igjen av kontrakten.
Vålerenga-trener Dag-Eilev Fagermo holder fast på at Odd priser spilleren for høyt, mens Odd virker uinteresserte i å forhandle.
Comment
-
Og Varden har skrevet følgende:
Vebjørn Hoff: – Jeg ville vinne noe med Odd, men ser muligheten som bedre i Vålerenga akkurat nå
Vebjørn Hoff er ønsket i Vålerenga, og Hoff ønsker selv å spille for klubben.
Tom Arne Borgersen
Lørdag morgen presenterte Varden nyheten om at midtbanespilleren er så sterkt ønsket i Oslo og Vålerenga, at Oslo-klubben har kommet med et nytt millionbud, på tre millioner kroner.
Dag-Eilev Fagermos klubb skal ha fått flere bud avslått av Odd, hvorav et bud var på 2,5 millioner kroner – der totalpakka har vært oppdelt ut fra antall spilte kamper og VIFs sportslige suksess blant annet.
– Odd krever for mye, sa Dag-Eilev Fagermo til Varden tidligere i uken.
Større potensial
25-åringen åpner opp for hvorfor han ønsker seg vekk fra Odd, og helst vil til Oslo og Vålerenga.
– Jeg ser på Vålerenga som en god mulighet for meg. De bygger et sterkt lag, og Vålerenga er en større klubb enn Odd, samt at Oslo er en større by enn Skien, sier Vebjørn Hoff.
Sportslige ambisjoner har midtbanespilleren alltid hatt. Tidligere i år glapp en overgang til danske Randers.
At Vålerenga skal spille fotball i Europa denne sesongen, ser 25-åringen som attraktivt.
– Ja, selvfølgelig! Jeg kom til Odd fra Aalesund for å vinne noe med Odd, og jeg ser muligheten som bedre i Vålerenga akkurat nå, sier han.
Legger seg ikke opp i det
Han er langt fra sikker på at det blir en overgang til Vålerenga, og legger seg heller ikke opp i prosessen.
– Jeg har bedt om jeg kan holdes litt utenfor. Dette er ikke noe jeg styrer uansett. For min del gjør det ingen forskjell om jeg vet om det har kommet et nytt bud eller ikke, sier Hoff, og legger til.
– Jeg er heller ikke trygg på at det blir Vålerenga, og akkurat nå er jeg nesten i tvil om det blir noe, sier han.
– Hvorfor det?
– Odd har sin rett til å si nei og å gjøre det som passer klubben best. Jeg kan ikke gå rundt og å være sur på Odd for det. jeg skrev under denne kontrakten frivillig, så da er det ikke mer å forvente enn at det er en gjensidig respekt for det Odd mener er til deres beste, sier han.
– Det var diplomatisk sagt.
– Jeg mener det bør være sånn og jeg er ikke en vanskelig person. Samtidig gjør jeg mamma og pappa fornøyd, gliser 25-åringen.
- Likes 1
Comment
Comment