Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Christensen overrasker meg en del. God, ung spiller er det så ikke negativ her, men fikk det for meg vi lette etter "defensive fiber". Om dette stemmer blir han vel fort back-up for Dønnum samt kjemper om plass på midten. Viktig med bredde!

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
      Christensen overrasker meg en del. God, ung spiller er det så ikke negativ her, men fikk det for meg vi lette etter "defensive fiber". Om dette stemmer blir han vel fort back-up for Dønnum samt kjemper om plass på midten. Viktig med bredde!
      Hvis du ser det siste intervjuet med Fagermo på klubbens hjemmesider så sier han at Odin var tenkt en rolle der han allerede fra start i år skulle løfte førsteelleveren. Han har operert menisken og blir ute lenge.

Lander vi Christensen har vi en erstatter for Odin, men også en fremtidig erstatter for Osame. Muligens kan han erstatte Dønnum hvis han blir solgt i stedet og Christensen kan omskoleres til kant.

For meg gir denne overgangen mye mening og vi får en veldig høy oppside og lav nedside. En lav overgangssum for et så stort norsk talent.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Hvis du ser det siste intervjuet med Fagermo på klubbens hjemmesider så sier han at Odin var tenkt en rolle der han allerede fra start i år skulle løfte førsteelleveren. Han har operert menisken og blir ute lenge.

Lander vi Christensen har vi en erstatter for Odin, men også en fremtidig erstatter for Osame. Muligens kan han erstatte Dønnum hvis han blir solgt i stedet og Christensen kan omskoleres til kant.

For meg gir denne overgangen mye mening og vi får en veldig høy oppside og lav nedside. En lav overgangssum for et så stort norsk talent.
        Ja, helt enig. Vi får inn enda et stort talent i riktig alder. Kortsiktig erstatter for Odin og på lengre sikt en erstatter for noen av dem som nok forsvinner. Med Christensen så har vi han, Odin, Osame og Bjørdal som indreløpere. Av dem igjen er da Odin skadet en stund og Osame er både aktuell for salg og samtidig også backup for Layouni. Mulig Christensen også kan ta ankerrollen til OJ.

Christensen er en god deal for 3 millioner uansett og hvis Molde går med på å selge han er det bare å kjøpe.

Comment

• Christensen virker som en no-brainer. Virker som det sitter langt inne for Molde å selge han selv om de knapt bruker han. Noe som i og for seg er et godt tegn. Får bare håpe han presser på litt selv også.

Må si jeg virkelig har trua på Fagermo nå og liker spillerne han henter og som vi er linket til. Virker veldig lovende

Comment

• Brede Sandmoen er ønsket av flere OBOSklubber:
            https://www.eurosport.no/fotball/eli...qWPuUMuz0a6rUY

Comment

• Tobias Christensen eh nei takk.
              At Molde er villige til å selge sier det meste.
              Gimme hope johanna

Comment

• Christensen et vel en spiller vi burde kunne få igjen noen kroner for senere også.

Comment

• Originally posted by Calven View Post
                  Tobias Christensen eh nei takk.
                  At Molde er villige til å selge sier det meste.
                  Hvorfor «eh nei takk»?

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post

Hvorfor «eh nei takk»?
                    Det sa han til Bjørdal også, så kall det et sunnhetstegn

Comment

Working...
                    X