Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post

Det ene utelukker vel ikke det andre?
    Nei, men min mening er bare at Dæhlie, av flere grunner, ikke er et navn jeg synes er spesielt spennende.

Comment

Originally posted by Pete View Post
      Langt intervju med Tollås og mulig forlengelse. Fått tilbud men det skal forhandles. Også interesse fra utlandet. Vår økonomi tillater ikke å forhandle med flere interne før Tollås er avklart. Fagermo vil veldig gjerne ha med stopperparet videre.

https://www.dagsavisen.no/sport/fage...rson-1.1807352
      Alltid vanskelig å vite hva som ligger i tilbud fra utlandet. Tror ikke øverste nivå i england, italia, Spania, Belgia eller Nederland satser på en stopper over 30 som var svært skadeplaget i fjor. Vil tro 2020 ikke er året da utenlandseventyr frister mest om det er mer eksotisk. Tipper vi blir enige jeg og godt er i så fall det. Tollås er en viktig spiller å ha med videre. Regner også med at Lekven forlenger.

Spent på om Fagermo har en ny signering ala Bjørdal på lur. Gjerne en vb eller kant som kan være backup som midtspiss. Det er ikke mye som skal til før laget vårt i 2021 sesongen ser veldig sterkt ut. Det føles absolutt som vi er i medvind om dagen og da skulle man tro at mange gjerne ville være med på moroa. Forhåpentligvis henter vi opp et par juniorer også som kan ha sitt Osame gjennombrudd neste år.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Nei, men min mening er bare at Dæhlie, av flere grunner, ikke er et navn jeg synes er spesielt spennende.
        Bra vi har forskjellige meninger, for han synes jeg er en genial fotballspiller og ikke lenge siden han var kanskje norges beste. Men er som du sier en del skadet!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          for han synes jeg er en genial fotballspiller
          Kanskje vi skulle droppe han og satse på deg i stedet?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Kanskje vi skulle droppe han og satse på deg i stedet?
            Haha
            ja, den kom ut feil.

Comment

Både RBK og Molde ønsker seg Fredrik Ulvestad ifølge kilder.
              https://www.sportsbibelen.com/no/ute...zy7zWu2azxGJco

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Både RBK og Molde ønsker seg Fredrik Ulvestad ifølge kilder.
                https://www.sportsbibelen.com/no/ute...zy7zWu2azxGJco
                Virker som økonomien vår er noe begrenset når vi må velge hvem vi skal gi tilbud om ny kontrakt osv. Vi hadde nok ikke kunnet konkurrere med Molde og RBK da vi trolig svidde av en del på Bjørdal og Kjartansson, men så synes jeg at vi har mye spennende på midtbanen fra før!

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Virker som økonomien vår er noe begrenset når vi må velge hvem vi skal gi tilbud om ny kontrakt osv. Vi hadde nok ikke kunnet konkurrere med Molde og RBK da vi trolig svidde av en del på Bjørdal og Kjartansson, men så synes jeg at vi har mye spennende på midtbanen fra før!
                  Eller så er økonomien begrenset fordi vi planlegger å bruke alt på Ulvestad. Ingen vet.

Men tviler på at vi er særlig interessert. Må være erstatter for Shala i så fall.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Eller så er økonomien begrenset fordi vi planlegger å bruke alt på Ulvestad. Ingen vet.

Men tviler på at vi er særlig interessert. Må være erstatter for Shala i så fall.
                    Ja, for all del. Vi skal ikke gå inn på en diskusjon om det. Jeg antar at tilbudet klubben kunne gi til Shala ikke var spess bra når han takker nei, for eksempel. Men kan være andre grunner også som at han vil ut. Som sagt, jeg bare synser.

Shala er vel også en ganske ulik spillertype enn Ulvestad. Ulvestad er mer sentral/anker. Mens Shala kan brukes litt over alt. På indreløper/kant. Har til og med spilt back! Mulig jeg tar feil, men Molde og RBK sitter på en annen pengesekk enn oss selv om Ulvestad er en bra spiller.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post

Spent på om Fagermo har en ny signering ala Bjørdal på lur. Gjerne en vb eller kant som kan være backup som midtspiss. Det er ikke mye som skal til før laget vårt i 2021 sesongen ser veldig sterkt ut. Det føles absolutt som vi er i medvind om dagen og da skulle man tro at mange gjerne ville være med på moroa. Forhåpentligvis henter vi opp et par juniorer også som kan ha sitt Osame gjennombrudd neste år.
                      Liker tankegangen din her! En ny signering ala Bjørdal hadde ikke vært å forakte. Synd Fagermo ikke var treneren vår når han hentet Birk Riisa og Vebjørn Hoff til ODD. Blir uansett spennende å se hva han kan dra opp av hatten!

Det har vært et tøft år. Og ønsker egentlig ikke og være så kravstor, men hvis Tollås forlenger så synes jeg der er en fin julegave. Så da ønsker jeg meg det

Comment

• Zinkernagel ble nevnt som erstatter for Finne av noen her. Etter dagens opptreden mot RBK tipper jeg fyren legger seg på kne når han legger seg i kveld og ber høyere makter om et tilbud fra Vålerenga...

Comment

• Vil ha ny kontrakt på Nation
                          Jeg savner Oldrup enormt. Lekven har i de siste kampene bevist at han er best i midten. Jeg kan ikke skjønne at vi skal få til å satse på begge 2 slik økonomien vår er.
                          Shala har fortsatt ikke bevist noe særlig denne høsten.
                          Så akkurat nå er det bare Nation jeg håper vi forlenger med, av de som har kontrakt som går ut 31.12.20

Så satser jeg på at S. Opsahl kommer tilbake til oss for 2021.
                          Da mangler vi vel en indreløper og en kantspiller.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
                            Vil ha ny kontrakt på Nation
                            Jeg savner Oldrup enormt. Lekven har i de siste kampene bevist at han er best i midten. Jeg kan ikke skjønne at vi skal få til å satse på begge 2 slik økonomien vår er.
                            Shala har fortsatt ikke bevist noe særlig denne høsten.
                            Så akkurat nå er det bare Nation jeg håper vi forlenger med, av de som har kontrakt som går ut 31.12.20

Så satser jeg på at S. Opsahl kommer tilbake til oss for 2021.
                            Da mangler vi vel en indreløper og en kantspiller.
                            Vi trenger også en back-up for Ørn. Mulig det holder med en av unggutta, men med Matti (og Stokke) ut blir det tynt.
                            Vi er ok forspent på midten, men usikker på hvordan det ser ut neste år. Vi ha da Bjørdal og Oldrup som bankers. Sahraoui vil sikkert flyttes mellom midtbane og kant. Jeg tar gjerne lekven et år til om han ikke er for dyr og er interessert i å være back-up til Oldrup. Men tipper han går.
                            Felix er i en alder hvor han trenger spilletid. Brukes mest som back her og jeg blir overrasket om han blir.
                            Shala har skuffet i år, men har mye i seg. Også meget anvendelig. Beholder han gjerne, men blir ikke overrasket om han går.

Spent på om Opsahl satses på. Har så vidt jeg skjønner imponert i nord. Så sant han ikke går ut bør det holde med at en av de tre over blir. Ellers bør vi han en til inn.

Comment

• Kjøpe Ole Jørgen Halvorsen. Han scorer alltid på Intility....
                              Vi er Vål'enga!!

Comment

• Med Aalesund nede i OBOS igjen, vil ikke Niklas Castro være en aktuell mann å hente inn? Kan spille både kant (Finne/Dønnum) og spiss (Matti/Stokke), Vålerenga-gutt og har nivået inne, tross en litt skuffende sesong i likhet med resten av laget hans.

Har tro på Sakarias Opsahl på midtbanen. Han tilbake samt mer spilletid for Thiago Holm og Felix burde kunne dekke utgående Lekven og (mest sannsynlig) Shala.

Comment

Working...
                                X