Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Zoonic View Post

Bedre å sitte på benken i Vålerenga enn benken i Molde.. klart mer attraktiv klubb. Når det er sagt, kan jo Christensen gjerne få et skikkelig gjennombrudd her. Ny klubb, annen trener, annen by og andre impulser. Er veldig positiv til dette!
    Får bare håpe han ikke er glad i kebab, øl og sosiale utskeielser
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post

Får bare håpe han ikke er glad i kebab, øl og sosiale utskeielser
      Flere som har gått på den smellen ja..

Comment

• Odin forlenger, kontrakt ut 2024.

https://m.youtube.com/watch?v=JpZNU4...ature=youtu.be

Bra jobba!!

Comment

• Spent på om Christensen presenteres i dag. Har stor på han. Bra med litt muligheter for rotasjon på topp.
          Ellers er jeg spent på om Shala kommer tilbake på en ettårs kontrakt som tv2 skrev (TV 2 erfarer: Christensen blir Vålerenga-spiller) usikker på hva jeg synes om siste.

Tilbake i Deilas tid så jeg på Shala som en av våre beste spillere. I fjor var jeg ikke veldig imponert i hva han fikk til, men om han vil tilbake og ikke minst om Fagermo vil ha han tilbake så er det lav risiko og gode argumenter for det. Beste argument mot er at jeg er usikker på hvor god form han er i etter å ha forlatt klubben og at jeg ser han som en midtbanespiller med offensive fibre og vi er mer sårbare defensivt enn offensivt.

Jeg var litt overrasket over hans optimisme med tanke på å finne en større klubb etter sesongen i fjor og det er tydelig det ikke har slått til, det er nesten litt rart at han da vender tilbake til oss igjen og ikke velger en annen norsk klubb. Men det kan kanskje tyde på at vi er gode på samtaler med spillere som vil videre og derfor kan få de tilbake igjen om begge parter vil det. Det er jo bra da. Jeg er ikke sikker på at det samme kan sies om Odd og Glimt der det har vært mye støy rundt spillere som vil prøve seg i andre klubber.

Comment

• Vålerenga på Twitter har sprettet champagnen! https://twitter.com/valerengaoslo/st...704679428?s=21
            Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Waldemar View Post
              Vålerenga på Twitter har sprettet champagnen! https://twitter.com/valerengaoslo/st...704679428?s=21
              kuul ny tradison
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Da er han på plass i følge klubben på Instagram.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Da er han på plass i følge klubben på Instagram.
                  4 årsavtale og tiltenkt en indreløperposisjon. Spennende!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/t...tensen-er-klar

Comment

• Vålerenga på Twitter re-tweetet denne:

"Sahraoui, Thiago Holm, Christensen, Bjørdal, og muligens Shala. For et helt sinnsykt potensial det er i den indreløperrekka! Krutt!"

Mulig det er hold i "muligens Shala" da.

Comment

• I følge TV2 skal Shala være i kontakt med Stabæk. Kan tyde på at en 1års kontrakt hos oss kanskje ikke er like interessant

Comment

• Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi er interessert jeg. Ikke at jeg ikke ønsker Shala velkommen tilbake da. Men trenger vi virkelig enda en midtbanespiller nå?

Synes det er litt tynt med alternativer på høyrekant og høyreback. Og jeg mener det er gambling å gå inn i sesongen med bare to midtstoppere som vi vet holder Eliteserienivå.

Vi har sannsynligvis ikke råd til å ha fullgod dobbel dekning på alle plasser. Men en midtstopper som også kan spille høyreback er vel det vi trenger mest akkurat nå. Men jeg skjønner jo at spillere sannsynligvis ikke kommer inn i prioritert rekkefølge da.

Comment

• Originally posted by Stingray View Post
                          I følge TV2 skal Shala være i kontakt med Stabæk. Kan tyde på at en 1års kontrakt hos oss kanskje ikke er like interessant
                          Det skjønner jeg egentlig godt. Som de skriver er veien mye kortere for spilletid hos stabæk enn hos oss.

Jeg kan ikke skjønne at Shala ville utkonkurrere Bjørdal, Osame eller vår nye Tobias Christensen som indreløper. Odin er jo forhåpentligvis tilbake til høsten og da kunne Shala rykka ned på femteplass i konkurransen om to plasser. Det kan hende Shala kan gjøre det vel så bra som Odin og Christensen på kortsikt, men de har jo begge lange kontrakter og er spillere vi har enorm tro på at skal bli stjerner i takt med økt spilletid.

Om han skal være kant så er jo utvilsomt Dønnum og Layouni foran i køen. Det er også Osame om vi bruker han der, men han er nok foran Jatta. Om han hadde fått garantier for at Osame var midtbanespiller i år så han (Shala) var først i køen når Dønnum eller Layouni var ute så ville det hatt noe for seg. Men det må være veldig nedtur for han å først nekte å forlenge med oss fordi han venter store tilbud fra det store utland for så å komme krypende tilbake å være reserve. Og er det uansett kun snakk om en ettårs kontrakt så vil han neppe velges dersom det er dødtløp mellom to spillere.

Det er mulig han ville vært nærmere spilletid på back plass (i likhet med Felix), men det spørs vel om det er der han helst vil brukes.

Vi trenger en spiller til, men jeg lever godt med at det kanskje ikke blir Shala. Han er en god spiller, fin fyr og med et kult rop, men midtbanen og angrepet vårt har blitt så bra nå at vi kan klare oss uten han. Drømmespilleren nå har mye til felles med Hoff med unntak av prisen. En rutinert anvendelig spiller som helst både kan være def midt om oldrup er ute, back eller stopper. Det kan virke som hoff er på vei til rosenborg, det er synd, men det er lurt av oss å ikke sprenge banken.

Comment

• https://www.stabak.no/nyheter/shala-valgte-stabaek

Bekreftet at Shala går til Stabæk.
                            Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Waldemar View Post
                              https://www.stabak.no/nyheter/shala-valgte-stabaek

Bekreftet at Shala går til Stabæk.
                              Tror dette var riktig valget for oss og Shala. Han var fin i klubben vår og er en nomade jeg ønsker lykke til videre
                              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by Septiktank View Post

4 årsavtale og tiltenkt en indreløperposisjon. Spennende!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/t...tensen-er-klar
                                Kjempesignering! Godt jobba!
                                Synes også alle på forumet har gjort en god jobb med å ikke skryte han opp i skyene! Før han var signert.
                                Jeg kjente selv at jeg måtte styre min begeistring for denne potensielle signeringen, på forumet, jeg tror han blir gull!
                                Han kommer til å legge igjen penger i kassa til nye signeringer, når han går til utlandet!
                                Last edited by ForesttGump; 06.03.2021, 02:30.

Comment

Working...
                                X