Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by christer1913 View Post

Nei, men han går vel til Brann nå hvis vi får inn en backup på back?
    Det jeg mente er at Felix ikke kan ha vært en spiller vi planla med. Kontrakten hans går jo ut. Å hente en 31 år gammel midtstopper for en ung midtbanespiller som også kan spille back virker jo ikke å være noen klar sammenheng.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Det jeg mente er at Felix ikke kan ha vært en spiller vi planla med. Kontrakten hans går jo ut. Å hente en 31 år gammel midtstopper for en ung midtbanespiller som også kan spille back virker jo ikke å være noen klar sammenheng.
      Det vi trenger er gjerne en som kan spille midtstopper, back og defensiv midtbane.
      Det kan tydeligvis han her:
      https://www.transfermarkt.com/lars-g.../spieler/73524

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Det vi trenger er gjerne en som kan spille midtstopper, back og defensiv midtbane.
        Enig i det. Men å hente en 31 år gammel backupspiller uten kontrakt er vel ikke noe vi trenger Trøim for?

Bortsett fra det så har jeg sagt lenge at vi trenger et rutinert alternativ til Ivan og Tollås. Jeg er ikke uenig i at vi trenger han. Jeg bare stusser over at vi trenger han nå og ikke for flere måneder siden. Det er jo ikke noe nytt i seg selv at Felix forsvinner fra 1.juli. Det har vi vel visst/skjønt en stund allerede.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Ikke dumt signering det. En "squad" spiller, uten nykker om å spille HELE tiden. En potet vi TRENGER! Uten å jinxe det... , men tenk på skadehistorikken til Tollås
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Gershon ligger vel ann til å ende i Bergen eller Sverige igjen. Tar gjerne en Mickelson eller Eid i stedet.
            .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• Skrives om bud på Adekugbe på twitter. Spørs om Opsahl er helt klar til å ta over så i så fall bør vi ha en erstatter klar. Men jeg sier i så fall ikke nei takk til en sekk rubler her...

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
                Skrives om bud på Adekugbe på twitter. Spørs om Opsahl er helt klar til å ta over så i så fall bør vi ha en erstatter klar. Men jeg sier i så fall ikke nei takk til en sekk rubler her...
                Jeg synes det høres lovende ut, det er vel ikke helt utenkelig at det var et av temaene som ble diskutert da Fagermo møtte Trøim for noen dager siden.
                I podkasten trikkeligaen sa sportsdirektøren vår at det ikke var så veldig sannsynlig at Sam forlenger avtalen (som går ut etter sesongen) da er nok dette siste mulighet for å få mer enn en symbolsk sum for han. Mer viktig enn det er at jeg synes vb er vårt svakeste punkt om man ser 11ern. Men det er klart at forsvinner Sam må han erstattes. Drømmen er at klubben har en god plan for det og at det kommer inn en vb av samme kvalitet som de signeringene Fagermo har kommet med før. Sam er rask og angrepsvillig, men han kan ikke skyte og pasningene hans blir ofte for unøyaktige. Går vi inn i sesongen uten sam eller erstatter er vi vesentlig svekka. Da må Opsahl ta enorme steg veldig fort og den eneste backupen vi har er en spiller på oppsigelse som forsvinner til sommern. Men jeg føler meg ganske trygg på at klubben har en plan.

Comment

• Etter hva som står i en artikkel i Nettavisen så syns jeg at 3 millioner kroner høres litt tynt ut. Er han på utadgående kontrakt? Lenge igjen?

Mickelson fra Godset mulig erstatter.

Kjenner ikke til han. Fart? Innlegg?

Får vi erstattet Adekugbe med en som har det samme som han, bare bedre innlegg, så er det bra.
                  VAR, nei takk!

Comment

• Synes ikke Sam er uerstattelig. Han har det meste, men mangler assists.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Synes ikke Sam er uerstattelig. Han har det meste, men mangler assists.
                      Enig i dette, men det som er klart er dersom Sam drar så må 1 inn
                      Vi kan ikke sette inn O. Opsahl og deretter ha en juniorspiller som eneste back-up.

Og når det gjelder spekulasjoner om bud på Sam på rundt MNOK 3. Alle skulle selvsagt ønsket seg noe mer. Men kontrakten går jo ut etter 2021.
                      Transfermarkt opererer med markedsverdi på 400 tusen Euro. Så da ender vi sikkert med 350 tusen euro og videresalgs-prosenter...

Penger nå er uansett bedre enn ingen penger etter sesongen...

Comment

• Originally posted by Loffen View Post

Enig i dette, men det som er klart er dersom Sam drar så må 1 inn
                        Vi kan ikke sette inn O. Opsahl og deretter ha en juniorspiller som eneste back-up.

Og når det gjelder spekulasjoner om bud på Sam på rundt MNOK 3. Alle skulle selvsagt ønsket seg noe mer. Men kontrakten går jo ut etter 2021.
                        Transfermarkt opererer med markedsverdi på 400 tusen Euro. Så da ender vi sikkert med 350 tusen euro og videresalgs-prosenter...

Penger nå er uansett bedre enn ingen penger etter sesongen...
                        Ja, enig. Og litt uheldig at det skjer nå. Bedre om vi hentet noen som var med på oppkjøringen. Skjønner jo at han vil tjene litt mer penger i Russland. Og han er jo ikke akkurat uerstattelig, selv om jeg synes han er mer enn bra nok.

Godset er jo spådd å rykke ned, så kan jo tenke meg at de ikke har lyst til å bli mer svekket hvis de selger Mickelsen. Det er så klart vanskelig å få spillere inn fra utlandet for tiden, men Brann har jo klart å hente Vieux Sané. Hvis vi ser litt utenfor landets grenser og lar Sam spille for oss fram til 1.juli så er det jo også litt mer å velge blant. Vet ikke noe om Mickelsen egentlig. Han er sikkert grei nok han, men dumt å bare kjøpe en spiller som ikke er bra nok bare fordi vi trenger en kjapt. Bedre å velge en som faktisk er bra nok og bedre enn Sam, sånn at vi blir styrket.

Tre millioner er jo en del penger, men hvis vi bare må bruke de pengene på å kjøpe Mickelsen i stedet så er vi jo like langt.

Comment

• Helt overbevist om at vi får inn forsterkninger før vinduet stenger. Om det blir en eller to avhenger vel hva som skjer med Sam.
                          Noen som vet om Vaskedama på Valle (VPN) er på jobb?
                          EVIG VIF

Comment

• 3 millioner er mye bedre enn 0 kr.
                            Og det gir oss muligheten til å forsterke venstresiden samtidig.
                            Mickelson er veldig interessant synes jeg. Men usikker på om han er en umiddelbar forsterkning i forhold til Sam. Men veldig spennende spiller Mickelson, helt klart.
                            Holdt vel Borchgrevink litt ute av laget, når Borchgrevink var utleid til Ham-kam.

Comment

• Om 3 mill stemmer er det bare å kjøre på om vi får inn en erstatter. Sam er en ok ES-spiller. Verken mer eller mindre. Gjør mye riktig, men ødelegger mye som offensiv back når innlegget går åt skogen litt for ofte.
                              Ser artikkelen nevner Alesaami sin kontrakt går ut også. Kan det være noe?
                              Mickelson fra Godset nevnes også. Er ikke han høyreback?
                              I verste fall bruker vi Felix/Opsahl til sommeren. Selg mens vi kan!

Comment

• Kanskje vi kunne fått tilbake Jan Lecjaks

Comment

Working...
                                X