Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kverna View Post
    Veldig fin artikkel faktisk. Snakkes om at vi ser etter kant, minst 1, kanskje 2 hvis Aron drar, samt at Sam drar enten til jul når kontrakta går ut eller før hvis økonomien stemmer. Nevnes også stopper, men ikke noe mer spesifikt enn det. Har interessante navn, men ikke kommet langt nok til å nevne navn.
    Takk for referat Kverna, det gir jo all mulig mening det da. Back stopper og erstatning for Dønnum den dagen han forsvinner har det jo lenge ligget i korta at vi trenger. Jeg tror at vi på sikt vil komme styrket ut av å erstatte Sam. Veldig synd at Horn Myhre ikke vil ta den oppgaven, men vi får finne noen andre. Sam er vel den eneste i troppen som ikke forstår norsk og det er nok en stor fordel å gjøre det når man coaches av Fagermo. Han snakker jo litt på engelsk i blant, men jeg har inntrykk av at det er relativt lite.

På grunn av pandemien er det vanskelig for Fagermo å dra til kjøpesentre i utlandet for å finne backer, men det er kanskje ikke sånn vi driver spillerlogistikk lenger.
    Last edited by bohem33; 01.06.2021, 10:06.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post

Sam er vel den eneste i troppen som ikke forstår norsk og det er nok en stor fordel å gjøre det når man coaches av Fagermo.
      Vet vi at Sam ikke forstår/snakker norsk? Han har vært her i over 3 år, tar vesentlig kortere tid enn det å lære et språk, iallefall nok til å forstå arbeidsinstrukser på jobben.

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post

Vet vi at Sam ikke forstår/snakker norsk? Han har vært her i over 3 år, tar vesentlig kortere tid enn det å lære et språk, iallefall nok til å forstå arbeidsinstrukser på jobben.
        Nei, jeg skal ikke påstå at jeg vet det. Men inntrykket mitt fra videoklippene til klubben er at alle snakker engelsk med han. Jeg har sett Fagermo gjøre det under trening og det tror jeg ikke at han gjør til noen av de andre som er i klubben nå. Vidar svarer på engelsk i intervjuer, men kan snakke litt norsk og har ingen problemer med å forstå norsk sånn jeg har forstått det.
        Sam er vel fra Canada og har samboer som bor der nå, og i følge podkasten trikkeligaen der vår sportssjef ble intervjuet så er det lite sannsynlig at han er her neste år. Det er jo fullt forståelig at han da ikke har prioritert norsk kurs, men som du sier så vil nok de fleste ha plukket opp noe i løpet av tre år. Men om det er nok til å forstå alle instruksjoner det tviler jeg på.

Comment

• Ingebrigtsen sier han enten forsvinner nå eller til jul. Sam altså.

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post

Da jeg satt og tok bilder, og han raste forbi meg i en fart, så ropte han ganske klart "faen!". Noe har han fått med seg.

Comment

Working...
            X