Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
Originally posted by Nils_de-Noia View Post
For det første: jeg digger hva Tollås sier om kjærlighet til klubben, lysten på videre spill, ambisjon om gull og fremtidstro.
For det andre: jeg digger ikke at Tollås bruker media som plattform for å formidle egne meninger og som brekkstang i en forhandslingssituasjon.
For det tredje: jeg synes Fagermo sier alt av det jeg alltid har drømt å høre av en Enga-trener.
For det fjerde: Vi bør signere Tollås på treårskontrakt nå!
- Likes 7
Comment
-
Jeg å tenker at det er viktigere med Ivan enn Tollås. Ivan er klar til å overta som sjef baki der til neste sesong. Han er ung, han er vår og han har salgspotensiale. Tollås er ålreit han, og veldig fin type. Alltid hatt sansen for han! Men tenker litt "ikke for enhver pris". Han har jo en litt kjip skadehistorikk, selv om han har klart denne sesongen langt bedre enn jeg trodde på forhånd.
Comment
-
Jeg blir veldig glad om tollås signerer for tre år. Det virker som han ville akseptert kontraktaforslaget dersom sluttdatoen hadde vært lengre fram i tid. For meg virker det som klubben mener han er god nok og gjerne vil ha han lenge, men at de er redd for at han skal være skadeplaget og under en lang kontrakt.
Vår absolutt største unødvendige utgifter gjennom historien er jo lang kontrakter til skada spillere, her kunne man nevnt mange eksempler.
Tollås var ute med skade halve forrige sesong og det ble spådd at han ville være mye skada denne sesongen. Det har han jo ikke vært, men jeg vil tro at Jørgen og fysioene hsr stor kunnskap om Tollås skade og derfor er godt kvalifisert til å forutsi om det er sannsynlig at han vil være mye skadet de neste tre åra.
At klubben ønsker kort og Tollås lang kontrakt tyder vel på at både spiller og klubb frykter skadeplager framover. Fagermos plan om stadig opptrapping av treningsintensitet framover er vel en del av den vurderingen.
Det er bra at vi i større grad tar høyde for faren for skader. Utenifra er det nærmest umulig og avgjøre om klubben her er for forsiktige.
- Likes 3
Comment
-
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by bohem33 View PostJeg blir veldig glad om tollås signerer for tre år. Det virker som han ville akseptert kontraktaforslaget dersom sluttdatoen hadde vært lengre fram i tid.
Uten sammenlikning, men jeg husker det var en del som mente lengden på denne kontrakten var galskap på en da 30 år gammel spiller.
Håper det her løser seg. Hvis JTN ikke er god nok for en plass i laget og i troppen neste år så er i alle fall ambisjonsnivået skyhøyt.
Comment
-
Originally posted by Ottestad View Post
For det andre: jeg digger ikke at Tollås bruker media som plattform for å formidle egne meninger og som brekkstang i en forhandslingssituasjon.
Han kom ble svett og dett var dett
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostHvor mye betalte vi Moa og Muri for at de skulle ha ulike roller i administrasjonen med fotballspillerlønn?
og at det sannsynligvis ikke er noen andre her inne som vet.
men hva har det med lønn/kontrakt til Tollås?
- Likes 1
Comment
Comment