Originally posted by Mikkell
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Rykter, ønsker og overganger vinteren 20/21
Collapse
X
-
- Likes 11
-
Originally posted by Mikkell View Post
Vet vi at Sam ikke forstår/snakker norsk? Han har vært her i over 3 år, tar vesentlig kortere tid enn det å lære et språk, iallefall nok til å forstå arbeidsinstrukser på jobben.
Sam er vel fra Canada og har samboer som bor der nå, og i følge podkasten trikkeligaen der vår sportssjef ble intervjuet så er det lite sannsynlig at han er her neste år. Det er jo fullt forståelig at han da ikke har prioritert norsk kurs, men som du sier så vil nok de fleste ha plukket opp noe i løpet av tre år. Men om det er nok til å forstå alle instruksjoner det tviler jeg på.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by bohem33 View Post
Sam er vel den eneste i troppen som ikke forstår norsk og det er nok en stor fordel å gjøre det når man coaches av Fagermo.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Originally posted by Kverna View PostVeldig fin artikkel faktisk. Snakkes om at vi ser etter kant, minst 1, kanskje 2 hvis Aron drar, samt at Sam drar enten til jul når kontrakta går ut eller før hvis økonomien stemmer. Nevnes også stopper, men ikke noe mer spesifikt enn det. Har interessante navn, men ikke kommet langt nok til å nevne navn.
På grunn av pandemien er det vanskelig for Fagermo å dra til kjøpesentre i utlandet for å finne backer, men det er kanskje ikke sånn vi driver spillerlogistikk lenger.Last edited by bohem33; 01.06.2021, 10:06.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Veldig fin artikkel faktisk. Snakkes om at vi ser etter kant, minst 1, kanskje 2 hvis Aron drar, samt at Sam drar enten til jul når kontrakta går ut eller før hvis økonomien stemmer. Nevnes også stopper, men ikke noe mer spesifikt enn det. Har interessante navn, men ikke kommet langt nok til å nevne navn.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Dagsavisen skriver at Fagermo vil bruke ferien på spillerjakt og at vi har noen utfordringer. Det er + sak og jeg har ikke abb så det er alt jeg vet, men det høres jo spennende ut.
Leave a comment:
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostBra med ny kontrakt med OJ. Men lista over spillere som kun har kontrakt ut neste år er lang. Bare å fortsette.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bra med ny kontrakt med OJ. Men lista over spillere som kun har kontrakt ut neste år er lang. Bare å fortsette.
Leave a comment:
-
Oldrup signert ut 2023!
«Målsettingen min er å få spille foran Klanen. Det er kjedelig og ha vært Vålerenga, og ikke fått oppleve det å spille foran Klanen. Da er det bare å forlenge avtalen slik at det blir en realitet»
- Likes 14
Leave a comment:
-
Jeg har vært fan av Sam hele tiden, men sist kamp håpet jeg på at de skulle bytte han ut ved pause. Var han demotivert pga av at en overgang gikk i vasken?
Det er ingen som kommer til flere innlegg fra dødlinja.
Men ja det er ikke alt som treffer. Problemet er vel nå at vi har en junior i backup, Ivan MÅ brukes som stopper...
Og da er det jo bra at vi ikke selger ut, uten en reserve.
Sam får stå på slik at han er attraktiv i august og da kan han jo få større del av overgangen i egen lomme. Det dummeste for han er jo og bli pissed eller benka.
Og vi klarer å holde en plass i topp tre.
Leave a comment:
-
Originally posted by nico70 View PostBra at vi beholder Sam !! Vi har ingen som er bedre enn han på backplassen pr nå.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Bra at vi beholder Sam !! Vi har ingen som er bedre enn han på backplassen pr nå.
Leave a comment:
-
Guest repliedOriginally posted by ziggy75 View PostHan hadde sikkert ganske høy lønn, men 100 000 er jo latterlig billig. Da ville bare bli kvitt han.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ok, så et par timer igjen av vinduet.
Absolutt ingen gode rykter i dag utover de som ble presentert i går etterfulgt av radiostillhet.
Blir det en rolig dag, eller presenterer vi Panzer i pausen?
Leave a comment:
Leave a comment: