Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Odd, søndag 8/11 kl 20:30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Odd, søndag 8/11 kl 20:30

I skrivende stund (mens det fortsatt står 3-0 i Odd-Viking) har Odd sneket seg forbi oss på tabellen. Begge har 42 poeng, begge har 11 plussmål, men Odd har skåra flere enn oss denne sesongen. Gir kjipe assosiasjoner til 2004.
    Nå er det lenge igjen av sesongen, men det er jevnt rundt oss på tabellen, og at målforskjell til slutt kan skille hvem som får medalje og/eller e-cup ser jeg ikke bort fra. Kjenner at et trøstemål til Viking, som legger Odd bak oss på tabellen igjen, kunne vært helt OK for å ha et ørlite mentalt overtak før søndagens match.
    Jeg kjenner en viss skepsis knytta til drømmen om medalje. Frykter RBK og Molde blir for sterke, men har ikke gitt opp, altså!
    Men, nå som fjerdeplassen gir e-cup er kampen mot Odd svært viktig. De må slås. Med de 3 poeng bak er 4. plassen (og medalje) brått mye nærmere. Fortsatt mange kamper igjen og ikke rom for mange feilskjær, men da er vi virkelig på skuddhold. Havner vi 3 poeng bak Odd derimot blir veien opp lang.

Vi har historisk sett et ganske greit tak på Odd og har slått de hjemme også de tre siste sesongene, selv om disse sesongene ikke har vært blant våre beste. Det bør gi både håp og selvtillit. Vi har også en flau affære i Skien å revansjere.

Håper Oldrup er i slag og benker Lekven (ja, vil heller ha Shala enn Lekven som indreløper), men tenker vel ellers at startelleveren fra de to siste kampene er et godt utgangspunkt.

Tror fort at vinneren av denne matchen er laget som ender på 4. Plassen

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
      Tror fort at vinneren av denne matchen er laget som ender på 4. Plassen
      Eller 3. plass. RævBK imponerte ikke mot Start, og vi er ganske jevne fortiden. Se ikke bort ifra at ODD slår dem på Lerkendal, slå vi da ODD og RævBK her hjemme, tar vi 3 plassen (er jeg temmelig sikker på)
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Eller 3. plass. RævBK imponerte ikke mot Start, og vi er ganske jevne fortiden. Se ikke bort ifra at ODD slår dem på Lerkendal, slå vi da ODD og RævBK her hjemme, tar vi 3 plassen (er jeg temmelig sikker på)
        RBK skal også til Aspmyra og får besøk av Molde.
        Er helt enig i at RBK kan passeres, men klarer ikke helt å tror på at vi ikke avgir noen poeng her og der...

Comment

Anbefaler alle å sette på tv2sumo og se chiddi spille!

Comment

Takk for anbefalingen. Det var akkurat som å se Chiddi fra den tiden han fortsatt var en uslipt diamant; før Vilhjalmsson tok tak i ham. 76 minutter med frustrasjon, før han blir tatt av i en kamp hvor CSKA får deng av Feyenoord. Ikke bitter jeg, nei.

Comment

Utrolig viktig kamp, to skadefrie lag som møter hverandre om vi ikke tar med oddspillere som har vært ute en stund som Steffen Hagen og F. Semb Berge.

Jeg likte ikke helt at Odd var så gode mot Viking synes de var mye bedre der enn vi var mot godset. Samtidig er det stor fordel at de spilte i midtuka mens vi fikk trene.
              Og på Intillity er vi jo best uansett hvem vi møter. Jeg tror ørnen kommer til å bli viktig, han har ikke vært dårlig i det siste, men han har heller ikke vært like god som han kan være og var de første kampene. Jeg regner med at Oldrup er tilbake nå og utgjør midtbanen sammen med Bjørdal og Lekven. På topp tipper jeg Dønnum, Ørnen og Osame. Det betyr at vi har Finne i bakhånd som super reserve.

Gleder meg og tror vi tar denne. Da er vi i god rute til medalje, men vi tåler ikke feilskjær mot odd eller rbk om vi skal ta den. Jeg forventer ikke full pott i resten av kampene altså, men vi kan ikke gi bort poeng til tabellnaboene våre.

Comment

en av flere viktige kamper som kommer vår vei denne høsten
                vi er gode hjemme og jeg tror de andre lagene begynner å få opp skuldrene
                når de skal besøke oss på Vål'enga Stadion

tror vi vinner komfortabelt
                revansje fra sist, da ballen spratt feil vei
                og resultatet ikke sto i stil med hva som ble levert ute på banen

Comment

Noen av gutta som veit om det kan komme supportere imorra?

Comment

Originally posted by StenzEnga View Post
                    Noen av gutta som veit om det kan komme supportere imorra?
                    Kan fortsatt komme 200. Undertegnede får sesongen første match i morgen

Comment

Originally posted by Septiktank View Post

Kan fortsatt komme 200. Undertegnede får sesongen første match i morgen
                      Syng deg hes for Vål'enga

Comment

Noen som har fått med seg troppen?

Comment

Originally posted by donny View Post
                          Noen som har fått med seg troppen?
                          Så akkurat den ble lagt ut på Twitter i hvert fall. Uendret fra forrige match.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Så akkurat den ble lagt ut på Twitter i hvert fall. Uendret fra forrige match.
                            Bortsett fra at Oldrup er med?

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Bortsett fra at Oldrup er med?
                              Han var med i troppen forrige match også, men forsvant ut igjen på kampdag siden han ikke ble klar..

Comment

Working...
                              X