Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

MOA på plass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MOA på plass

Velkommen til Oslos Stolthet, og lykke til.

http://www.vif-fotball.no/article1445369.ece

Re: MOA på plass

er skeptisk til om denne Moa blir en hit, håper... men kjenner "reven" i Skeid, som sier at han er litt lik Bråthen, lat og veldig ujevn...uansett så blir det morsomt å se om han virker..

Comment

Ønsker han masse lykke til

Og håper han blir en viktig spiller for enga neste år
      Takk for alt Christian !

Du blir aldri glemt : )

Comment

Håper selvfølgelig MOA blir en hit. Spesielt siden han faktisk er Oslogutt !

Men har min tvil for å være ærlig.
        <3 Vål\'enga <3

Comment

Alltid hyggelig med nye fjes. Spesielt fra Oslo..

Velkommen Moa! Sett lite av ham, men hørt mye varierende så jeg velger å håpe på mye, uten å forvente noe særlig..

Comment

spennende å se om han klarer å ta steget opp.. Lykke til Moa.

Comment

Gleder meg til å se Moa jeg også. Gutten scorer mange mål, jeg tror at han kan bli en hit i enga-drakt.

Lik Daniel Braaten? Hmmmmm? Lurer på hvem du har hørt det av, og hvis det skulle stemme, så skal vi vel være fornøyd??? Braaten er vel en god spiller, eller?

Comment

Sitat: Den to, 15 november 2007 19:21 skrev VIFpatriot:

> Velkommen til Oslos Stolthet, og lykke til.

>

> http://www.vif-fotball.no/article1445369.ece

Innkjøpet av Moa er nok et eksempel på en tilfeldig, og antagelig feil anskaffelse, fordi klubben ikke har forutsigbare rammebetingelser. Hadde vi hatt like mye penger, som vi har nå, da vi skrev kontrakten med Moa, hadde han fortsatt vært i Skeid. Alle mine instinkter sier at dette er en spiller som kommer til å få minimalt med spilletid.

Comment

Og alt dette vet du???

Får vel søke jobb i Vif, du som vet så mye, slik at vi slipper slike "tilfeldige, og antagelige feilanskaffelser " i fremtiden...

Og imponert over at du VET han hadde vært i Skeid hvis vi hadde hatt penger i sommer..

Makan til "idiotisynsinger" du har..

Jaja..

Godt det snart er helg...
                  Arbeidende Bohem

Comment

"- Jeg har kommet hit for å spille, og det er opp til meg å få vist meg frem godt nok slik at jeg får det"

Link:

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle94725.ece

Comment

Sitat: Den fr, 16 november 2007 13:45 skrev Atleos:

> Og alt dette vet du???

>

> Får vel søke jobb i Vif, du som vet så mye, slik at vi slipper slike "tilfeldige, og antagelige feilanskaffelser " i fremtiden...

>

> Og imponert over at du VET han hadde vært i Skeid hvis vi hadde hatt penger i sommer..

>

> Makan til "idiotisynsinger" du har..

>

> Jaja..

>

> Godt det snart er helg...

Nei huff!

Tenk å si no sånt i ett debattforum!!

Hårreisende å legge frem en slik påstand om en spiller fra et bunnlag i adecco'n, som er på 102. plass på børsen(VG), 8 scoringer og ingen(!) assist..

Comment

He, he - tror ingen her er klar over hva Moa kommer til å bli.. - hvis man kunne innvestert penger i en spiller, så er Moa den rette - har sett han på nesten alle Skeid sine hjemmekamper - og dett er GULLLLLLLL - i tillegg elsker han enga - noen som vet hvordan nummer han får - må ha det på drakten
                        Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Gi nå iallefall Moa en sjanse. Han er kanskje ikke direkte "UNG" lenger, men han er heller ikke den eldste.

Kanskje han ikke slår til i første året - men kanskje andre?

Ikke for å sammenligne han med Fernando Torres - men Torres ble en hit i La Liga som 16/17 åring. Man trenger ikke å ha masse av erfaring for å bli en hit.

Om Moa er uforutsigbar, effektiv og kald, så kan han slå til fort. Men mye er opp til det mentale, og hvor mye han vil gi for å bli en hit.

Comment

Var ikke helt meninga å være så krass mot Moa. Som nevnt har jeg ikke sett ham spille, og vet bare hva jeg ser i statistikken.

Ingenting er bedre om han kommer til å herje på toppen for oss i hvert fall!

Comment

Sitat: Den fr, 16 november 2007 23:07 skrev j_robber:

> Var ikke helt meninga å være så krass mot Moa. Som nevnt har jeg ikke sett ham spille, og vet bare hva jeg ser i statistikken.

> Ingenting er bedre om han kommer til å herje på toppen for oss i hvert fall!

Jeg har bare sett han 1 gang, borte mot Molde, og da virket det som om han var en typisk 2. lags spiller.. Greide ingenting, og det var på av løpene og pasningene som satt..

men man kan jo trenes bedre?!
                              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Working...
                              X