Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

MOA på plass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: MOA på plass

Sitat: Den fr, 16 november 2007 13:45 skrev Atleos:

> Og alt dette vet du???

>

> Får vel søke jobb i Vif, du som vet så mye, slik at vi slipper slike "tilfeldige, og antagelige feilanskaffelser " i fremtiden...

>

> Og imponert over at du VET han hadde vært i Skeid hvis vi hadde hatt penger i sommer..

>

> Makan til "idiotisynsinger" du har..

>

> Jaja..

>

> Godt det snart er helg...

Jeg sier bare at jeg tror denne Moa kommer til å få lite spilletid! Jeg frykter at han bare er en ny i rekken av unge spillere som ikke kommer til å få det til. At vi nå endelig skal sattse stort tror jeg heller ikke taler for at unggutten fra Skeid blir et nytt stjerneskudd.

Poenget mitt var egentlig at vi med mer stabile rammebetingelser kunne gjort bedre og mere presise innkjøp. Moa-kontrakten ble inngått når vi hadde lite penger. Nå har vi, i følge rykter, vesentlig mer og det kommer Moa til å merke...

Ricardo

som ikke er overrasket over harmen til enkelte supporter

Comment

jeg må si meg enig med ricardo her.

jeg tror rett og slett ikke han er god nok. ikke til å være med på den satsingen gjør nå.

på den andre siden, kan det jo hende det er akkurat hva han trenger...

uansett tror jeg dessverre at han ryker ganske kjapt.

håper dog han kan gjøre min mening til skamme.

Comment

Kan noen med kjennskap til MOA fortelle hvor god han er, er han ett talent som kan blomstre?? Men håper vi får inn en spiss til samt gi thorvalsdson en sjangse.
        Ære Være Vål`Enga

Comment

Moa er ujevn, men veldig god på sitt beste. Han er teknisk, rask på små flater og plasseringssterk inne i boksen. Desverre har han hatt en tendens til å falle av i kamper som går dårlig. I så måte kan det jo tenkes han blir god i enga Han er også litt lat i sitt defensive arbeid. Han kan eksempelvis bli mer aktiv i gjenvinningsfasen.

Han er egentlig litt som DFH. DFH er dog bedr epå hodet, mens Moa er mer plasseringssikker i boksen. DFH har jo klart å utvikle seg veldig mye defensivt (sterkere i kroppen og gjenvinning), og hvis Moa også gjør det tror jeg vi har en spiller som kan finne å putte mange mål.

Comment

En god kompis av meg, er vel en av få gjenlevende Skeid-supportere, sier at Moa er det største talentet til Skeid på mange år. Han mener selv at Moa er bedre enn det Daniel'ene var i sin tid.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg synes Moa var en kjempesigning uansett om han blir verdens beste spiller eller ikke. Tar jeg ikke helt feil betalte vi ingenting for han, og kan nok regne med å få noen mill når han en gang går. Det er jo nettopp her vi har driti oss ut på før, vi har kjøpt spillere med fallende pris (og form) kurve.'

Dessuten har han bra fotballferdigheter. Så han mot RBK i cupen i fjorog blei mektig imponert!

BRA KJØP!

Comment

Hvis Moa får sjansen, så tror jeg han kommer til å bli en hit i eliteserien. Den største styrken til Moa er jo at han er veldig bra til å score mål, det trengs i klubben. Om han ikke har et like stort navn som Martin Andresen og Hæstad gjør ingenting, dette var en god signing.

Comment

MOA om den første treningsuka.

Må si jeg er veldig spent på hva vi kan forvente oss. Har liksom en god magefølelse på denne spilleren, men det forutsetter trening, trening, trening og en sunn livsstil. Du må fighte for sjansen nå MOA.

http://www.viftv.no/script/video.php...tegory=nyheter

Comment

Har ikke sett han selv,hvis han er så god som mange av dere sier og at det er en av de største talentene Skeid har hatt,kan jo dette være en god deal.Men det er stor forskjell å spille i Adeco kontra Tippeligaen.Men hvis vi gir han tid og ikke minst mulighet til å utvikle seg,så håper jeg han blir en kjempehit.

Comment

Bare å jobbe 100% på treningene det Moa, bedre trenerapparat får du vel ikke rundt deg i Norge....Uten press...du kan bare overraske du, når du får sjansen..stå på!
                      Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Working...
                      X