Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Sarpsborg 08, søn 29.11 kl. 20:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Få Felix inn og flyt Ousame på venstre kant. Ut med dønnum

Comment

Vi må slutte å nøle !!! Slå pasning inn eller skyt !!!!

Comment

Bra trøkk nå, men mangler en eller to ekstra i boksen nå.

Comment

Og endelig kom løfte av ballen bak forsvarerne og til Ørnen. Mer av det nå, så scorer vi snart

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Du har virkelig hengt deg opp i oppsettet til Fagermo og skriver knapt innlegg uten og nevne det. Er det så unormalt at en trener stort sett bruker samme spillere hver gang og har en fast ellever? Det er jo helt vanlig.

Hva er greia? Går kritikken på at Felix ikke spiller eller hva ligger bak?
            Greia er at laget spilte rimelig tamt mot Ålesund og hadde en laber første omgang her. Da må man ta grep. Vi spiller bedre nå men jeg mener han har for faste spillere. Så får vi håpe at jeg tar feil og at vi kan krige inn denne men det er tamt. Mener du at det er så fantastisk spill at vi bare skal fortsette uansett så deg om det. Og ingen bombe at Shala måtte gå ut. Det mener jeg at han kanskje må tenke litt ekstra. Det savner jeg fra Fagermo.

Comment

Her bør det legges til minutter. Vi må få et mål snart, håper fortsatt på seier..

Comment

Leddbussen er parkert på Valle. Jeg hater sånne kamper...

Comment

Frustrerende. Ender vel 1-1...jaja, ett poeng her og ett poeng der, så lenge RBK og Odd taper

Comment

Fy faen for et møkkalag S08 er. Drøyer fra første minutt, setter seg ned for det minste og dommern lar de drøye med alt

Comment

Odin altså, så god er du ikke ennå.

Comment

Latterlig, aldri vært frispark og den drøyinga bør resultere i masse overtid.

Comment

Denne kampen går til helvete når man slipper inn billige mål og bommer på 100% sjanser slik som dønnum. Sorry, men da får man som fortjent.
                          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Ser ikke bra ut nå, er redd dette ikke går vår vei

Comment

Bruke bytte på odin istedenfor å kline til med 2 store spisser for å trykke på i boksen på slutten. Fatter det ikke.
                              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Bojang er en spiller på HB for S08, som dessverre er bra med stor fart. Farlig framover

Comment

Working...
                                X