Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Takk, Arni!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk, Arni!

Nå som han har sluttet, synes jeg det var riktig med en takketråd.

Så takk for alle åra i kassa Arni,du har hatt mange flotte redninger, og noen ikke fullt så fine tabber.

Lykke til videre!

ARNI ARNI ARNI ARNI

HATER TROMMER!!!!!!!!

Re: takk arni!

Tusen Takk for over 3 herlige år Arni!!

Du har vært vår mest stabile mann.. Skulle gjerne sett deg et par år til !

Takk For Alt, og lykke til videre
    <3 Vål\'enga <3

Comment

Takk for innsatsen i disse årene.
      E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Takker og bukker

Comment

Takk for sølv, gull og bronse!

Og for at en 7. plass føles som en møkkasesong

Comment

Takk for alt, lykke til videre

Comment

Takk Arni, du er allerede savnet! Trist kveld, Du var fantastisk! og en skikkelig publikums yndling.

Jeg Synger: Aaaarniii Gauuuuutuuur Araaason

Ønsker det lykke til videre, synd du er ferdig i Norges Beste Klubb!!

Keepertrener, Nei ville sett deg i Vålerenga apparatet! Håper Du Ikke går til ett annet TL lag.

Da blir du LEGENDE i ENGA ihvertfall

Gravøl på meg nå!

Vet at mange har kritisert Arni, men det er for dumt, han har hatt masse klasseredninger og vært matchvinner for oss mens han har vært hos oss. Formen eer også stigende, så jo det på høstsesongen.

Arni du er så savnet, hilsen en av dine største fans.

Visst du leser dette ikke bry deg om noen menneskers Kritikk.

Takk For Alt du har gjort for Vålerenga Fotball.

Ære Være Vål`Enga

Comment

Etter så mange år uten noe suksess så man umiddelbart hva som skjedde da vi fikk en god keeper mellom stengene. Fra en overraskende bra vårsesong i 04 hadde vi en kjempehøst som til slutt endte med sølv. I 05 ble det gull og bronse i 06.

Vålerenga slapp inn nest færrest mål av samtlige lag i både 05, 06 og 07 til de av dere som mener Arason slapp inn for mange mål.

I Arason hadde vi en keeper som forsvaret stolte på.

De som vil ha Arni ut nå husker neppe tida da Bolthof var førstekeeper. Eller Krogstad eller Frank Mathiesen for den saks skyld. Vålerenga har ikke hatt en så god keeper siden forrige gullalder, og det valgte vi å gi slipp på nå. Tilsynelatende uten kamp.

Så er det bare å håpe at erstatningen blir av minst like høy kvalitet. Med Arason har vi i hvert fall bevist hvor viktig en god keeper er for lag som skal kjempe i toppen.

Comment

Jeg vil også takke deg, Arni.

Du var en av bærebjelkene i gull-laget 2005 og vil bli husket som det.

Jeg tror ikke det er klokt av Vålerenga å la deg gå nå, men når den beslutningen er tatt og alle er inneforstått med den er det bare å ønske lykke til videre.

mvh

Ogni M

Comment

Takker for strålende innsats i flere Arni. Mener fortsatt at du burde fått ny kontrakt.

Ååååå Arason!!

Comment

Fy flate, det var forjævlig! Arni har lenge vært en av mine absolutte favoritter i klubben. Sympatisk, sportslig og kjempegod.

Husker tilbake nå på en av hjemmekampene mot RBK (nei, ikke den syke tabben). Det var rett etter at vi hadde henta ham, og RBK hadde satsa på Espen Johnsen i stedet. Johnsen sendte utspill på utspill ut på sidelinja under hele kampen, mange ganger så langt ut at den havnet i klanen (før vi delte oss) der hvor jeg sto og vi sang "VI har keeper, vi har keeper, vi har keeper". Det var første gang jeg følte at vi, Enga fra Oslo øst, virkelig hadde stjålet noe under nesa på en klubb som under hele min oppvekst hadde vært den ubestridte mesteren og et lag som alltid var best og størst - uansett.

For meg var Arni starten på oppturen vi har nytt de siste årene. Forhåpentligvis betyr ikke hans avgang slutten.

En ny keeper vil ha tonnevis å bevise. Både som person, keeper og symbol. Enten man heter Rune Jarstein, Rami Shaaban, Iven Austbø eller Petr fuckings Cech.

Håper endog på Thomas Sørensen. Martin prater med Carew som prater med Sørensen (jah? hell jah!).

Comment

Jeg kommer til å savne Arni. Han var en skuddstopper alle lag har bruk for. I tillegg virket han som en veldig jordnær og fin type.

Nå trenger vi en ny keeper. Han bør være veldig god.
                        Man må delta for å vinne

Comment

Dette var trist. Skulle gjerne hatt Arason i mange år til! Men uansett: Tusen takk Arni, og lykke til videre i karrieren! Jeg kommer aldri til å pipe på deg uansett om du skulle gått til Lyn eller Lillestrøm)

Comment

Sitat: Den fr, 16 november 2007 01:05 skrev thorstein:

> Jeg kommer til å savne Arni. Han var en skuddstopper alle lag har bruk for. I tillegg virket han som en veldig jordnær og fin type.

>

> Nå trenger vi en ny keeper. Han bør være veldig god.

100% enig, den som skal erstatte Arason bør virkelig være god!

Tusen takk for fine år, synd at dama di ikke kunne studere i Oslo da

Hvis Enga ikke kan skaffe en erstatter som forsterker, og stiller med Bolten på strek, er hele "den historiske satsinga" en skandale!'

Men jeg og mange med meg forventer vel at en erstatning er allerede på plass, selvom den ikke kan annonseres ennå...

Det skal litt til for å fylle skoa til Arason, se på Storbæk, han er ikke i nærheten av å nå Brocken til hæla ennå..

Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Tusen takk, Arni for alt du ga klubben! For meg har du vært en så viktig del av laget de siste årene at jeg ikke klarer å forestille meg en annen førstekeeper i Engas rekker ennå.

Det er kjempetrist at vi gir slipp på deg nå.

Lykke til videre og nok en gang: takk for innsatsen! Uten deg hadde vi neppe fått oss sølv, gull og bronse på tre år.

Soso
                              Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Working...
                              X