Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga onsdag 2.12. Kl 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kanskje på tide å sette oss i respekt, ta et jævla gult kort og kleppe ned Edvartsen som bare får lov å gå og gå !!

Comment

Forferdelig 2.omgang. Noe av det dårligste jeg har sett på lenge. Vi burde ligget under klart, og 1-1 er egentlig flatterende. Selv med store kontringsjanser før utligningen.

Faen gutta! Opp i ringa nå! BLØ!!!!

Comment

Tydelig at vi er ute av form. Mange ræva kamper på rad. Men ikke noe nytt at vi er gode en halv sesong og ræva andre halvdel.

Comment

Finne virker ferdig, dårlige innlegg nå..

Comment

Klar corner vi mister der..

Comment

Vi er fortsatt Vålenga. Vi chocker 3 lette kamper når vi lukter medalje. Får bare håpe det ikke blir tap i dag.

Comment

Da har vi tapt seks poeng på tre kamper...

Comment

Helt krise i 2.omgang. Der røyk nok 3.plassen. Farvel europa som vanlig. Faen ass, jeg er så jævlig lei.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Nok en slitekamp på Nadderud, og etter spill og sjanser så var jo 1-1 greit. Men fy for en annen omgang vi spilte.. Skuffende greier

Comment

Vi får se det positive i det. Vi har fortsatt sjanse på europa med 3 kamper igjen. Det er lenge siden sist.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                        Helt krise i 2.omgang. Der røyk nok 3.plassen. Farvel europa som vanlig. Faen ass, jeg er så jævlig lei.
                        Det er for dårlig, men vi bestemmer fortsatt selv over den tredjeplassen tror jeg. Bare å slå rbk nå, men så er det et par kamper igjen vi bør ta tre poeng i da..

Comment

Vi lå faen meg skjønne at vi ikke klarer å holde på 1-0 ledelser

Comment

Dette er bare blytungt. Å ikke klare å vinne en av de siste 3 kampene er horribelt.
                            En del av gutta ser merkelig ukonsentrerte ut, dårlige mottak, slurv, dårlig balltempo, og noen rare valg.
                            Begge backene slurver i forsvar, og kommer for sent hjemover.
                            Finne var fresh og på idag, gjorde en bedre kamp enn Dønnum har gjort på en stund tror jeg.
                            Nei, huff, blytungt. Har DEF kontroll om dagen, eller er det noe veldig galt?
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Grim View Post
                              Vi er fortsatt Vålenga. Vi chocker 3 lette kamper når vi lukter medalje. Får bare håpe det ikke blir tap i dag.
                              Hvis du sjekker historikken med Aalesund borte, Sarp hjemme og Stabæk borte så lukta det bananskrell på disse 3 for flere uker siden.

Uansett skuffende. Spesielt 45-75 min idag er helt natta. Fatter ikke hva vi dreiv med da.
                              Til slutt har vi flaks som får med oss 1 poeng.

Men da er matten gitt. Skal det bli bronsje så må vi slå RBK hjemme. Hvordan vi skal klare det er derimot litt vanskelig å se akkurat nå.

Comment

Nok en gang taper vi ikke selvom vi spiller dårlig i annen omgang. Det, sammen med målet vi scorte, er vel det mest positive i dag. Det er veldig skuffende at vi lar Stabæk spille seg gode utover kampen i dag. Jeg håper ikke grunnen var at vi skulle sikre inn 1-0. Det har vi i hvert fall ikke taktiske egenskaper til og fikk såfall som fortjent.

Comment

Working...
                                X