Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Rosenborg mandag 7.12.20 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Grim View Post
    På Fantasy var det Lædre Bjørdal som fikk assisten uten at det er noen fasit.
    FotMob har også Lædre Bjørdal som assist. Det samme har sofascore.
    Elsker Bergen By

Comment

• vi er stabile og leverer jevnt og trutt
      det er den store forskjellen fra tidligere år
      STABILITET
      vi har ikke tapt siden Bodø Glimt kampen 27 sept
      sterke saker
      gode saker
      og
      fine saker

Comment

• https://www.eurosport.no/fotball/eli...35/video.shtml

Gjermund Åsen flipper i spillertunnelen. hahahaha.

Dette er godt å se etter uendelig mange dommeravgjørelser mot oss. For orderns skyld, igår følte jeg at vi var heldige med dommer feil. Sett nøyere gjennom episoden. Holdingen og pressingen ved å presse Bjørdal ut av hele feltet skjer faktisk først så dommeravgjørelsen er korrekt. De er nok egentlig ikke sinte på dommeren, men på egne ferdigheter og at de har surret dette bort med 4 tap på rad. Meeeen.. det er nok lettere å ta det ut over dommeren enn litt selvransakalse
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Det har så ofte vært omvendt her. At vi klarer å utligne mot rbk men så er det en eller annen obskur ting som dommeren blåser på og alle trønderne bare "....ja... Det er korrekt. Det er ikke lov å gjøre det."

Comment

• Legger man rosenborgs sutring til side, som forsåvidt vsr morsom nok. Så vil jeg si at jeg er utrolig stolt og imponert over hva vi har fått til.

Vi får en vanskelig start først ved at Tollås som nok var tenkt en startplass blir skada rett før kampen og så ved at Sam blir skada i første duell og at felix må kaste seg rundt. Jeg synes vi kjører rbk de siste 75 minuttene og særlig andre omgang. Det var gøy å se hvor lave rbk ble og hvor redde de var for ferdighetene våre. Hadde Bjørdal heada på tvers istedenfor på mål tidlig i første så hadde nok ørnen skåra. Ørnen var nærme da han traff stanga og dønnum var nærme da han nesten traff krysset.
            vi dobler så mye på kant til tider at rbk hang skikkelig i tauet og hadde ikke stopperne deres vært så gode ville det blitt mange mål.

Av enkeltspillere synes jeg Dønnum var mye mindre ego i tillegg til at målet hans var klasse.
            Lærde Bjørdal har mange utrolig viktige involveringer og jeg har aldri sett han bedre, det er sterkt mtp hvor lite han har spilt i år.
            Osame varter opp med masse kreativitet og magi.
            Ørnen jobber hardere enn på lenge og er nærme flere ganger.

Hadde det ikke blitt tre poeng er det mye vi kunne sutra over:

-Vi blir avblåst ca fem ganger på corner i første uten at noen skjønner hvorfor. Hver gang det var noen rundt keeper virka det som.
            -vi får et billig gult (var det Shala?)
            Tenk at et lag kan få et frispark mot seg på corner og et litt billig gult kort da. Det må være det Edvardsen kaller skandale. Jeg er så lei norske dommere!

-vi hadde kortere tid til restitusjon fordi rbk fikk utsatt en kamp. De spilte jo og treningskamp samtidig som de hadde den utsatt.
            -vi var uheldig med uttellingen på mange store sjanser
            -vi har færre tilskuere på tribunen enn andre lag og måtte ha munnbind på supporterne. Da ble det ikke trøkket vi trengte fra tribunen.
            -vi liker ikke mandagskamper
            -trøndere lukter rart og er lite fristende å markere
            -det er mulig at et innkast i første omgang var feil
            -vi har yngre spillere som blir mer stressa av en ny landslagssjef på tribunen enn rosenborgs gamle gubber. Og landslagssjefen skulle vært i karantene og ikke på tribunen.

Comment

Working...
            X